jawhead
Banned
Njuu kaikilla meistä on varmana unelmia ja tavoitteita. Koulut on taas loppu ja kesälomakausi alkaa. Rakkautta on ilmassa ja toiset eroaa. Festareita pyörii loputtomana virtana joka paikkakunnalla. Musiikki soi ja kalja maistuu.. mutta kuitenkin, kesäkin loppuu. Kerro sedälle mitä missä ja kenen kanssa olet vuonna 2008 tähän aikaan tekemässä.
Aloitan itse.
Vuoden päästä tähän aikaan..
..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan.
Aloitan itse.
Vuoden päästä tähän aikaan..
..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan.