Vuoden päästä tähän aikaan..

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jawhead
  • Aloitettu Aloitettu

jawhead

Banned
Njuu kaikilla meistä on varmana unelmia ja tavoitteita. Koulut on taas loppu ja kesälomakausi alkaa. Rakkautta on ilmassa ja toiset eroaa. Festareita pyörii loputtomana virtana joka paikkakunnalla. Musiikki soi ja kalja maistuu.. mutta kuitenkin, kesäkin loppuu. Kerro sedälle mitä missä ja kenen kanssa olet vuonna 2008 tähän aikaan tekemässä.

Aloitan itse.

..olen muuttanut. En tiedä vielä minne mutta varmasti olen muuttanut. Joko paikkakunnallani johonkin tai sitten toiselle paikkakunnalle.
..vielä tuntematon nainen on jotenkin livahtanut kainalooni ja railakas sinkkuelämä on jäänyt taakse.
..rahatilanne on huomattavasti parempi kuin nyt ja riittää jopa vähän humputuksiinkin.
..salilla olen käynyt vuoden ja kaksi kuukautta. Tuloksia on siis tullut ja se näkyy ruumiinrakenteessa.
..leikkaus on takana. Ei tarvitse enään murehtia siitä.
..volvo on joko myyty tai korjattu.
..suunnitellaan kavereiden kanssa laivareissua ja roadtrippiä, juhannus vietetään, niinkuin aina, kaverin mökillä.
..kummityttö puhuu ja kävelee, innolla sitä tulen hoitamaan. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Vuoden päästä tähän aikaan...

...olen kaverin/kavereiden kanssa jossain siistissä paikassa lomalla (esim. Brasiliassa tai Japanissa).

...odottelen armeijaan joutumista.

...olen toivon mukaan päässyt valtsikkaan ja pyytänyt lykkäystä opinnoista (armeijan vuoksi).

...löytyy enemmän fyffeä taskusta.

...alan vihdoin treenaamaan kunnolla.

...saanut paljon onnistuneen baari-illan jälkeen.

...monella tapaa isompi.

...parrakkaampi.

Vuodenpäästä hauska kattoa osuko miten lähelle.

Vuoden päästä...
-asustellaan avokin kanssa lapsuuteni kodissa, vuokralla tai velaks...
-opinnäytetyö on pulkassa ja puolivuotta opiskelua jäljellä
-koulutusta vastaavassa kesäduunissa hikoilua
-kisat mielessä
-rahatilanne tuskin on parempi
-alkuvuodesta tuli käytyä jenkeissä(tällä hetkellä vaikuttaa mahdottomalta)

Mielenkiintoinen thread :thumbs:

..olen lähdössä Macaoon opiskelemaan, suorittelen viimeisimpiä lähtövalmisteluja.
..olen sinkku.
..olen huijannut Kelalta tuhansia euroja rahaa ja voin ostaa kivoja vaatteita.
..nostan penkistä 125 kiloa, tai mieluiten 127,5. Rikon samalla suvun ennätyksen.
..painan 90 kiloa.
..kirjoittelen puhtaaksi romaanin käsikirjoitusta ja joku kustantaja on vihdoin viimein suostunut julkaisemaan teokseni.
..olen onnellinen.

Vuoden päästä olen:

- Päässyt ammatillisesti pisteeseen johon olen pyrkinyt jo tovin,
- Kk-ansioni ovat paremmat, mutta tuskin "riittävät",
- rasvaprosenttini on tippunut huomattavasti, ainakin uimarengas vyötärölläni on historiaa,
- penkistä nousee joku 120kg, mutta tuskin sitä jaksan edes kokeilla,
- asun siellä missä nytkin, asuntovelan korkoja on vähemmän maksettavana,
- omistan moottoripyörän,
- suunnittelen kesämökin ostoa maalta.

Aika materiaaliorientoitunut tulevaisuudenkuva. Mutta toisaalta, aikustenoikeesti, kunhan pysyy terveenä ja parisuhde pelaa, niin kaikki on sen jälkeen plussaa.

-olen yhdessä erään uuden tuttavuuden kanssa, tai sitten saatan jo toivoa vuoden päästä, että en enää olisi :D
-kouluttajana intissä duunissa pitämässä rättisulkeisia, jotka tälläkin hetkellä on tuossa ikkunan alla menossa ;)
-olen toivottavasti onnistunut ottamaan edes vähän itteäni niskasta kiinni ja saanut aikaseksi treenata, en vain elää baareissa/terassilla
-rahatilanne tämän hetkistä aika paljon parempi
-jos asiat rullaa aivan sairaan hyvin niin odottelen vedonlyönnin aloittelemista elämäntyöksi(??) / tai sitten odottelen koulun alkua syksyllä..

- oon armeijassa

- laulan lemmestä

- tekisin kaikkea kivaa, mut toi armeija perkele

- juon kaljaa armeijassa

- joo

- Ulkomaille töihinlähtemiseni olisi monia askeleita lähempänä
- Rasvaprosentti alempana ja voimatasot katossa. 140 kg:n penkki siintää tavoitteissa
- Jotain vakavaa juttua naissukupuolen edustajan kanssa
- Raha-tilanne tasaisempi kuin nyt
- Olen onnistunut pitämään nykyiset läheiset ystäväni elämässäni vaikka valmistuminen ja muu elämä heitteleekin pitkin maailmaa
- Saisin tehdä terveenä töitä ja kehittyä niissä paremmaksi alallani

mielenkiintoinen thread:)

Vuoden päästä..

penkistä reippaasti yli sata,joku 120-130..
lihaksia enemmin
rahatilanne. no se on varmasti silloinkin ihan sieltä.
ja Kanadaan pitäis olla päässy visiitille
naisia.. no epäilenpä..
enkä vuoden päästä ryyppää joka kuukausikaan..

ja johku oikeeseen kouluun! ehottomasti johku oikeaan kouluun

Vuoden päästä tähän aikaan...

- 1. vuosi opiskeluja suoritettu kunnialla ja tulen mahdollisesti olemaan uusien fuksien tuutori
- salilla liikkeissä suuremmat painot (kyykky 150kg? mave 200? penkki 120? leukoja bw+30-50?)
- kaverit tulevat omista opiskelukaupungeistaan (kuin myös minä) kotikaupunkiimme jyväskylään ja päästään taas jauhamaan paskaa/temppuilemaan vanhalla jengillä
- elopainoa on +90kg ilman liiallista läskiä
- saa nähdä jos koulusta löytyisi joku mahtava tyttö... epäilen.

bonuksena: - opettelen kuumeisesti ruotsia (lukion päästärissä 5 :piis: ) tulevaa virkamiesruotsi kurssia varten... :wall:

-Olen valmistunut ja pässyt mukavaan duuniin(insinööri)
-Löytänyt ihanan naisen
-rahatilanne parempi

siinä ehkä top3 toiveet jotka voisi toteutua :)

Vuoden päästä tähän aikaan olen taas lomalla, silloin toivottavasti koko perheen kanssa samaan aikaan. Ihastelen lähes valmista pihaa ja loikoilen uutuuttaan tuoksuvalla terassilla kylmää juomaa hörppien ja hyvää kirjaa lukien. Välillä ehkä käväisen altaassa vilvoittelemassa.

Treenimotivaatio on huipussaan, olenhan edelleen loistavassa fyysisessä kunnossa kevään kisojen jäljiltä ;)

Työpaikka edelleen sama, ja katselen maailmaa ehkä taas vähän viisaampana ja muutaman rypyn verran vanhempana.

Joku uusi projekti siintää silmissä ja ehkä lähden sitä oikeasti toteuttamaan, tai sitten vaan suunnittelen ja haikailen.

edit. Tärkein meinas unohtua, eli voi pojat että vuoden päästä minä grillaan. Grillaan lihaa, kanaa, kalaa, kasviksia, jopa maggaraa. Teen vartaita, käärin nyyttejä, hakkaan pihvejä, ja tungen taatusti rasvaisinta aurajuustoa jumboherkkusieniin ja käärin makoisaan pekoniin. :mastergrillchef:

In the year 2000...

- DI-opintojani reilu vuosi jäljellä
- Vietän toista hääpäivääni (ellei Rankkuritar ole vihdoin tullut järkiinsä ja kenkinyt hra.Rankkuria helvettihin)
-Lähdössä ulkomaille heinäkuussa
-Palkka on parempi
-Lihasta enemmän ja rasvaa vähemmän (ei tuu tapahtuu)

Siistiä päästä ajattelemaankin näitä asioita "ääneen", sillä ensi vuonna tähän aikaan on toivottavasti asiat aika kivasti:

-Oon valmistunut (+ toivottavasti mieluinen työpaikka tiedossa/saatu :rolleyes: )
-Treenaan kovaa, motivaatio on huipussaan ja kenties olen kisadieetillä
-Olen paremmassa kunnossa kuin nyt (toivossa taas on hyvä elää)
-Asun Turussa (pitää pitää toivoa yllä ettei pk-seudulle tarvitsisi muuttaa ;)!)
-olen vuoden verran viisaampi(?)...

Vuoden päästä...
-olen saanut lakin ok-arvosanoin
-hommannut jatko-opiskelupaikan
-töissä hommaamassa rahaa ennen inttiä
-fiksu ja filmaattinen muijaystävä kainalossa

Vuoden päästä tulen quotaamaan tätä viestiä ja vastaamaan tähän samaiseen ketjuun.

Doddi. Pistin itelleni muistutuksen kanssa kännykkään.. täytyy muistaa se sieltä kopioda kun kännykkä vaihtuu. :P Kahtotaan sillon mitä on tapahtunut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom