SUPERCARB 1kg -40%

Vuoden nuori taiteilija, valokuvaaja Anni Leppälä

Mielestäni on hassua arvostella näitä kuvia näin netissä, netistä katsottuina. Ovat kuitenkin tarkoitettu katsottavaksi kollaasina seinällä alumiinille tulostettuna (?).

Että siitähän se sitten se taide syntyy kun on ensin pätäkkää takana tulouttaa ne kuvat :D

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
Anni Leppälä pohtii kuulemma teoksissaan hetkellisyyttä, hetkestä luopumisen vaikeutta sekä toden ja kuvitellun suhdetta. Että silleen...

Anni Leppälä pohtii kuulemma teoksissaan hetkellisyyttä, hetkestä luopumisen vaikeutta sekä toden ja kuvitellun suhdetta. Että silleen...
Mä taas pohdin kuvissani ihmisen suhdetta kehonsa kanssasulautumiseen luonnon kanssa sammakkoperspektiivin hypotenuusassa, ehkä, joskus toisinpäin, mutta kuitenkin niin saatanan hienosti sanottuna, että kuvat muuttuu kullaksi.

Mä taas pohdin vieläkin, että mitä vittua. Lähdenpä räpsimään taidetta, kamerakännykällä 500 kuvaa paskovista linnuista. Tavoitteena saada niin huonolaatuista kuvaa, että ei tiedä onko kuvassa lintu vai kala. Maine ja rikkaus, täältä tullaan!

Noh mitäs uhittelua tämä nyt on. Mä haluisin nähdä teiltä kun tekisitte nuo ideat vakavalla naamalla. Jos noihin ideioihin oikeasti paneutuisitte niin olisi se mielenkiintoista. Vois olla yllättävän haastavaa mutta myös palkitsevaa kuvata iso setti paskovia lintuja tai etsiä hypotenuusan olemusta sammakon kannalta. Tuossa kyllä skilssit mitataan.

Itseasiassa mä kaipaisin jotain tuollasta näyttelyä jonnekin,tuollaisia ihan perseestärevittyjä ideoita. Onhan tämä taideskene nyt vähän puolivillaista vs. kun tuollaisia vaihtoehtojakin löytys.

Mun mielestä nuo Annin kuvat on hyviä. Hyvin tulee esille tämä moderni perspektiivi. Mutta ehdottomasti pitäisi olla enemmän tissejä kuvissa.

Mun mielestä nuo Annin kuvat on hyviä. Hyvin tulee esille tämä moderni perspektiivi. Mutta ehdottomasti pitäisi olla enemmän tissejä kuvissa.
Tissit ovat pop taidepiireissä, tai vaihtoehtoisesti penikset. Niillä pääsee pitkälle.

yhdyn edelliseen olispa sentään jotain mielenkiitoista katseltavaa noissa kuvissa!
Kyllä tää nykytaide tarjoaa mitä ihmeellisempää pa*kaa

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Back
Ylös Bottom