SUPERCARB 1kg -40%

Vuoden luontokuva 2008

Supermass Nutrition: Super Meal 1 KG -30%
olisi mielenkiintoista kuulla Miken mielipide kuvasta ja kisasta yleensä :D

3 kpl Basic Nutrition Whey (3 kg) -25%
Kuva ja nimi ainakin tukevat toisiaan. Parempi noin kuin että siinä olisi ollut jonkun viikon piilokojussa maanneen yrjön sorsakuva.

Ei viime vuoden luontokuvakaan ollut teknisesti mikään huippu (sudet jahtaamassa karhua).

Enivei, mun mielestä toi on ihan hyvä foto.

Järettömiä nämä kisat. Tuommonen tärähtänyt kuva, joka on otettu jollain pokkarilla, kun ollaan röökillä parvekkeella, voittaa vuoden luontokuva kilpailun:wtf: Ja mikä vitun luontokuva tuo on?

Kävin tänään Finlandia-talolla kattelemassa noita kuvia. Ihan hienoja räpsyjä kyllä, oma suosikki ehdottomasti se ahma...hauska ja hieno kuva. Tuo voittajakuva on vähän erikoinen, mä en oikein lämpene tommosille kuville joita täytyy selittää jotenkin. Kuva puhukoon puolestaan.

Siellä on useampi sarja, tuo on sarjasta ihminen ja luonto. Olen kyllä aika yllättynyt siitä että tuo valittiin parhaaksi niistä kaikista..

Mut kun ei tuo ole luontokuva, kuvassa ei ole luontoa yhtään, miten se voi edes osallistua tohon kisaa. Sama kun olis vuoden urheilukuva kisa ja sen voittaa kuva makaroonilaatikosta joka symbolisoi puhdasta urheilua perinteisin eväin...

Onhan tuossa kuitenkin paljon enemmin ajatusta takana kun useimmissa eläinpönötyskuvissa, kuvassa oleva kertomus on tuossa huomattavasti suuremmassa arvossa kun sen tekninen laatu.

Niin olis tossa makaroonilaatikkokuvassakin ajatusta takana mutta ei sekään mikään urheilukuva olis :lol2:

no on tuo makaronilaatikkovertaus jo aika kaukaa hakemalla haettu, ei oikeen vertaudu tuon voittokuvan kanssa

Musta molemmat on aika yhtä kaukana...mut ihan kuin vaan jos täs ei muiden mielestä oo mitään koomista :)

No koomista on lähinnä se ihmisten kyvyttömyys/haluttomuus nähä kuvassa kaksi eri asiaa, visuaalinen ja kerronnallinen puoli. Tässä selkeästi palkittiin kerronnasta, toivottavasti tulevaisuudessa näemme semmoisen kuvan jossa on sekä kerronta että visuaalinen puoli kohdillaan?

Aika hassua, pitänee alkaa pokkarilla räpsimään sieltä täältä paskoja kuvia ja lähetellä kisoihin ja kerätä potteja. :jahas:

Aika hassua, pitänee alkaa pokkarilla räpsimään sieltä täältä paskoja kuvia ja lähetellä kisoihin ja kerätä potteja. :jahas:
Juuri kirjoitin melkein identtisen rivin, mutten jaksanyt sendiä. Taidetta ja taiteilijoita vastaan on turha taistella.

Koomista on nimenomaan kun se kerronnallinen puoli ei edes näy tosta kaupunkikuvasta...siinä on täytynyt olla joku tekstiliite mukana...vois ottaa vaikka tosta mun roskiksesta luontokuvan...

Koomista on nimenomaan kun se kerronnallinen puoli ei edes näy tosta kaupunkikuvasta...siinä on täytynyt olla joku tekstiliite mukana...vois ottaa vaikka tosta mun roskiksesta luontokuvan...
Niinpä, tuohan on voitu ottaa vaikka heinäkuussa.

Latest posts

Back
Ylös Bottom