Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Parasta oli maili joka alkoi, "mikä sä olet pitkätukka arvostelemaan kenenkään autoja" :D:D
Mulla on autossa sellaset vitun vanhat ja rumat laskettelulasit......
Totuushan on nyt se, että volvonmiehelle autokauppaan kuuluu tiet ja parkkipaikat... ihan mistä vaan, volvonmies voi itse päättää.
Olin kerran baarissa kuskina. Omalla golffilla tulee ajeltua sillai railakkaan asiallisesti, mutta kun alla oli volvo v70 ja 8 henkee kyydis niin samanlaista reaktioo havaittavissa. Automaatti tiputti kivasti alaspäi kun eteen sattui hiljaa törryyttävä alaluokan autoilija. Nahka narisi perseen alla ja jalopuurattia kelpasi veivata laivan kapteenina vasemmalla kaistalla motaria.Itseki ostin volvon, koska sen saa parkkeerata ihan mihin lystää, vilkkua ei tarvi käyttää, kun muut on muutenkin jaloissa, alinopeus ja rajoitusten mukaan ajaminen on sairautta jne. Nahka narisee perseen alla ja bensaa palaa, niin että vihreitä vituttaa! :D
Edit: en kyllä jaksanut lukea kokonaan aloituspostia, oli sen verran pitkä.
Itseki ostin volvon, koska sen saa parkkeerata ihan mihin lystää, vilkkua ei tarvi käyttää, kun muut on muutenkin jaloissa, alinopeus ja rajoitusten mukaan ajaminen on sairautta jne. Nahka narisee perseen alla ja bensaa palaa, niin että vihreitä vituttaa! :D
Edit: en kyllä jaksanut lukea kokonaan aloituspostia, oli sen verran pitkä.
tuo kulutusjuttu oli kyllä :lol2:
Ainakin kiisselivolvot kuluttaa tehoonsa nähden naurettavan vähän...
Niin kai kiisselit kaikki menee jollain desillä/1000km, mutta kun puhutaan bensapadoista ja vielä vähintään 2,4l (muuthan on suurinpiirtein jotain renaultin koneita tai muuten vaan tehoja yhtä paljon kun mun parranajokoneessa), niin jos yhtään painaa kaasua niin ei paljon alle 10l/100km pääse. Joo no ihan sama viekö paljon tai vähän. Köyhille se vaan kallista on. :D
Nim. nostetaan se bensan ja kiisselin hinta kerralla 2e/litra, niin ei tarvi koko ajan olla nostopaineissa, eikä ihmisten tarvi jokaisen sentin noston jälkeen :itku:
Tepon volvo on 83 vuoden musta 740 joka on rekisteröity pakettiautoksi.