Volvo S40 -98 kojelaudan polttimoiden vaihto

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jeh

Eli löytyskö täältä kyseiseen autoon joku, joka ois vaihtanut polttimoita tai muuten purkanut sitä kojelautaa siitä. Millasin ottein se kannattaa purkaa, onko ruuveta/klipsejä missä kohtaa?
Ja ylipäätään onko siellä lämpösäätimissä ja muissa valoja ollenkaan? Luulis että on. Kaikki meinaan ovat pimeenä :) Mitenkäs sitten tuo ratin vasemmalla puolella oleva valokytkin sekä valonsäätimet, onko niissä taustavalaistusta?

Hakua tuli selattua, mutta ei nyt äkkiseltään löytynyt vastaavaa.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Kiitoksia, rupeen tutkimaan tuolta. Melkonen metsästys tuoltakin on, tietoo tuntuu olevan joka lähtöön. Kiitoksia vastanneille :) Vinkkejä saa vielä laittaa jos jollain tulee mieleen. Jos löydän jotkut kätevät ohjeet niin pasteen tänne, tulevaisuutta varten :)

Zone-sarja -42%
Sellainen vinkki, että toi ei korjaamolla ihan älyttömästi luultavasti maksa. Itse tykkään tehdä kaiken autoon itse ihan jarrurempoista ja alustan osista melkein mihin vaan. Yksi kerta kuitenkin päätin viedä vanhan B-Vectrani ihan korjaamolle mittarivalojen vaihtoa varten, koska ei oikein mittarivalojen vaihto napannut ulkona pakkasella.

Pakko sanoa, että olin ihan tyytyväinen päätökseen. Taisi maksaa jonkun 60e, ja sen hinnan maksan ihan mieluusti siitä, ettei tarvinnut sen kanssa alkaa tappelemaan.

E: Siis tietysti hintahan riippuu ihan korjaamosta ja autosta, mutta pointti oli se, että kannattanee edes kysyä hintoja. Ainakin hermoja säästyy. Toi mittariston irrotus kun ei kaikista mukavimpia hommia ole.

Selasin nyt noita volvo forumeita, sieltäkään ei suoranaisesti irrotusohjeita tunnu löytyvän siihen kojelautaan. Valokatkasimeen löyty ohjeet, sitä vois huomenna kokeilla. Pitää kokeilla saako sitä kojelautaa miten purettua. Ite tullu tehtyy kans aina ite tuollasia pikkulaittoja, joten ei vielä korjaamolle :) Polttimot kuulemma on jotain erityisiä ja aika hinnakkaita ilmeisesti. Ihmetyttää vähän kyllä.. Täällä keskustelua aiheesta -> http://www.x40fin.com/index.php?topic=2562.0

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom