Voltti ja trikit

eli siis kuinka miten missä ja milloin?

volttia ja muuta trikkailua olisi into alkaa harjoitella, ja noita vanhoja tredejä luinkin mutta esim kaikki opetussivustojen linkit tuntuivat olevan vanhentuneet. Eli nyt vaan laittaakaa linkkejä ja omakohtaisia neuvoja/kokemuksia aivan kaikenlaisista tempuista, suoritusohjeista ja miten niitä voi alkaa harjoitella!

kiittää ja kumartaa :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse opettelin takaperin voltin sellaisen vyön kanssa, jossa on molempien kylkein puolella narut, josta opettaja ja toinen kaveri piti. Aluksi itse vain ponnistin, ja opettaja pyöräytti, siitä se pikkuhiljaa meni, ja kerran olen uskaltanut ilman vehkeitä hypätä.

Tutoriaaleja löytyypi varmasti youtubesta ja muilta videopalvelusivuilta. www.club540.com on kans täynnä tutoriaaleja. Suurin osa näistä temppuvideoista on kuitenki ei-niin-professionaalien temppuilijoitten tekemiä eli kannattaa valita parhaat tai katella useampia niin kyllä sitä pitemmän päälle alkaa tajuamaan juttuja. Trickstutorials.com:in tutoriaalit on kyllä aika hyviä, itekki sieltä joskus aikoinaan ekan kerran aloin opettelemaan joitain temppuja.

Paras tietenki ois mennä jonnekki hallille tms. missä trikkeilijöitä treenaa ja kysyä opastusta. Telinevoimistelijoilta opit voltit parhaiten, twistit, potkut ja muut XMA-temput joko trikkeilijöiltä ja etenki potkut esim. Taekwon-do-piireistä.

Mistäs päin suomea oot?

pohjois-karjalasta, tästä rajan vierestä. sehän se onkin kun lähin paikka missä tälläistä porukkaa olisi on varmaan joensuu ja sinnekki on noin tunnin ajomatka..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom