Voisko paskemmin reeni enää alkaa?

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Oke, entäpä kannattaako siirtää toi huominen treeni perjantaille ja tehä perjantain treeni huomenna? En nyt tiedä että haittaako hirveästi jos lihakset on kipeänä edellisestä treenistä? Tavoitteeni on saada lihasmassaa mahd. nopeasti, ja kun lihasta on tullut, niin sitte alkaa dietti että lihakset saadaan kunnolla näkyviin. Ja tää kaikki pitäs ensi kesänä sitten olla finiitto =D Töitä oon valmis tekemään!

RautaNousee! sanoi:
Oke, entäpä kannattaako siirtää toi huominen treeni perjantaille ja tehä perjantain treeni huomenna? En nyt tiedä että haittaako hirveästi jos lihakset on kipeänä edellisestä treenistä? Tavoitteeni on saada lihasmassaa mahd. nopeasti, ja kun lihasta on tullut, niin sitte alkaa dietti että lihakset saadaan kunnolla näkyviin. Ja tää kaikki pitäs ensi kesänä sitten olla finiitto =D Töitä oon valmis tekemään!
...maltilla ne lihakset tulee,ei kiirellä.et sää tuossa puolessa vuodessa paljoa saa vielä aikaseks,et ainakaan että kerkeät vetään yhden bulkin ja ja dietin jakson.sitten vaan alkaa vituttamaan kun ei ole noin lyhyen tähtäimet tavoitteet tullukkaan,kärsivällisyyttä.

Olisipa "meidänkin" sali ollut noita mummoja ja vaareja täynnä kun tuossa muutamia kuukausia sitten aloittelin monen vuoden tauon jälkeen.Se meinaan ottaa ylpeydenpäälle kun siellä isojenpoikien joukossa alkaa mikkihiiren painoilla punnertaan.Kohta alkaa onneksi olemaan jo entiset treeni painot.Rauhassa aloittelin pikkuhiljaa painoja lisäillen,painot oli ekoilla viikoilla sellaiset että kymppejä tein vaikka ainakin 15 toistoa olis niillä mennyt,muutenkin koitin keskittyä liikkeiden puhtauteen.

RautaNousee! sanoi:
Nyt muuten taidan tietää syyn miks penkki ei kulkenu; EN TEHNY KAARTA? Vaikuttaako se kaaren teko kuinka paljon suoritukseen? Tankohan laskeutuu paljon alemmas, eli rintalihakset joutuu kovemmalle rasitukselle? Näin ollen toistot vähenevät, ja rauta tuntuu painavammalta? Onko näin?

-Lavat yhteen
-Muista tehdä se kaari enemmän yläselkään
-pidä paino kantapäillä(jalatkoukussa) ja yläselällä -> puske yläselkää penkkiin, mutta pidä myös perse penkissä
-laske tanko rintalihaksen alaosaan
-ote niin, että ala-asennossa kyynärvarret osoittavat pystysuoraan ylös

-älä työnnä olkapäitä ylös missään vaiheessa(vaikkaisin, että juuri tätä teet nyt ja sen takia olkapäissä tuntuu)

Noita noudattelemalla saa penkin kulkemaan. Kärsivällisyyttä, oppiminen voi viedä hetken, eikä tekniikka avaudukkaan ekalla yrittämällä.

:thumbs:

-Pidä perse penkissä KOKO NOSTON AJAN. Ei ole mitään naurettavampaa kun tosimiehet runkkupenkkaamassa..

Perse pysyy penkissä, se ei nouse, se on varma :D Sen olen oppinut, kiitos kaikille vinkeistä, pitääpi ottaa neuvoista vaari. Saas nährä pystyykö jo tänään tekemään 55 kilolla sarjoja :))

Aiheen sivusta: Mitäs sitten kun penkki on liian korkea (Jalat ei yletä maahan tukevasti)? Paska pistää kaarta kun ei saa painetta jaloille...
Olen kokeillut korokkeita jalkojen alla, mutta sekään ei toimi mitenkään superhyvin :(

~Voimariini ~ sanoi:
Kiitos, tredin aloittajalle loistavasta aloitusviestistä. Pelastit päiväni. :hyper: :D
Tsemppiä reeneihin. :thumbs:

Kuis ny nii, pelastin päiväs? :D Oliks toi nii hauska juttu vai? :D

No mutta siellä salilla; lämmittelin sillä 40kg:lla, tein 15 toistoa. Sit pistin 50kg tankoon ja 8 puhdasta toistoa, meni muuten yllättävän kevyesti. Tuntu että oli liian kevyt, laitoin 2.5kg kiekot ja nous 4 (vai oliko 5, en muista :/), ei viittiny enempää ku ei ole ketään varmistamassa :( Noh laitoin takas 50kg ja tein vielä 2x6.

Btw, paljonko se scott hauistanko painaa? :D En nyt muista, oliko se 10kg? Laitoin 5 kilon kiekot ja lukot, tein 8 toistoa. Sit laitoin vielä 2.5 kilon kiekot ja meni 5 toistoa.. Sit otin ne pois ja tein 2x8.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
mulla näyttää vasemman käden haba isommalta kuin oikean, vaikka oon oikea kätinen. Outoa minun mielestä. Tietääkö kukaan mistä voi johtua ja tasottuuko ne`?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom