Voisko joku kertoa hyvän treeniohjelman aloittelialle.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cwh4
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tervehdys!

Jos joku teistä kokeneimmista kavereista vois auttaa mua pääsemään alkuun tuolla salilla. Oon kuukauden kotona reenaillut penkkiä, hauista, selkää, olkapäitä
ym... ja nyt rohkenin lähtä salille. Painoa on 63 kg ja pituutta 173 cm. Ja jos joku vois ehottaa mulle hyvää ohjelmaa jolla sais tota rautaa nousemaan enemmän, ku tulosta ei tunnu syntyvän. Ite oon reenanntut näin: ma: rinta, hauis ti: Jalat, vatsa, selkä ke:lepo to: Ojentajat, Olkapäät Pe: Epäkkäät, ranteet. Teen yleensä aina kaikkia 3 x 7-12. Ja aina salille mennessään alussa jaksaa vääntää hyvin mutta kohta voimat uupuvat ja lopussa pikku painot otetaan yleensä käyttöön :/

cwh4 sanoi:
Tervehdys!

Jos joku teistä kokeneimmista kavereista vois auttaa mua pääsemään alkuun tuolla salilla. Oon kuukauden kotona reenaillut penkkiä, hauista, selkää, olkapäitä
ym... ja nyt rohkenin lähtä salille. Painoa on 63 kg ja pituutta 173 cm. Ja jos joku vois ehottaa mulle hyvää ohjelmaa jolla sais tota rautaa nousemaan enemmän, ku tulosta ei tunnu syntyvän. Ite oon reenanntut näin: ma: rinta, hauis ti: Jalat, vatsa, selkä ke:lepo to: Ojentajat, Olkapäät Pe: Epäkkäät, ranteet. Teen yleensä aina kaikkia 3 x 7-12. Ja aina salille mennessään alussa jaksaa vääntää hyvin mutta kohta voimat uupuvat ja lopussa pikku painot otetaan yleensä käyttöön :/

Aloittelijoiden osiolla (eli täällä) on ylhäällä Timba79:n aloittama ketju, jossa on nimensä mukaisesti treeniohelmia aloittelijoille. Tsekkaa sieltä.

Tuossahan tuo:
http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?t=32394

Mut juu niinku tossa edellä jo mainittiin ni tuolta mielummin joku...tossa on perjantaille oma päivä todella pienille lihaksille ja isoimmat ja raskaimmat eli selkä ja jalat samas yms. +lukemaan tietty pakkista kovasti, tämä paikka on tietoa täynnä :)

Back
Ylös Bottom