voisiko kukaan tehä mulle treeni ja ruokaohjelmaa!:)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja viivvi
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
oon tänä vuonna 15 täyttävä tyttö, pituus 156 ja paino n 45 kg.

Tavoitteena ois kasvattaa vähän lihasta, ei liikaa kuitenkaan mikskään pönikäks:D sixpack ois varsiki semmonen mistä haaveilen, vatsikkset näkyy vähän muttei tarpeeks

olen salilla jo käynyt n 2 kuukautta eli laitteet ja liikkeet ovat tutut.
Aerobinen pohja on hyvä, harrastan paljon liikuntaa.
Silti massankasvatus ohjelma ja ruokavalio on vähän hukassa ja tarvitsisin siinä apua

aikaa on niin että tarvittaes kerkeen käyä 4 viikos salilla:)

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Neitiseni, ei mitään anneta näin helpolla. Tämä on kovaa työtä heti alusta lähtien, niin salilla kuin tiedonhankinnassa ;)

Punttimimmien osiota kannattanee myös selata. Lihaksisto on naisilla ja miehillä oikeastaan samanlainen, mutta naisilla on salilla käynnissä usein eri tavoitteet kuin miehillä, joten sieltä saattaisi löytyä sulle paremmin sopiva ohjelma.

Jaahas, miehiä nyt ei näemmä kiinnosta, kun kysyjän ikä on alle 20 v. ;D

Mutta asiaan: ikää on sinulla tosiaan tuo 14 v. niin kerkeät kyllä massaa saamaan. Mielestäni sinulle riittää tuossa iässä ihan se peruspunttis. Käyt salilla säännöllisesti ja syöt hyvin, niin tuloksia tulee kyllä. Nyt kun opettelet vaan tekniikat hyvin ja luot pohjan säännölliselle treenille, niin mitään sen kummempaa et mielestäni vielä edes tarvitse. Älä riko itseäsi! Kehosi muokkaantuu iän puolesta nyt muutenkin. Olen kyllä kateellinen sinulle, itse pitää tässä iässä rehkiä jo ihan eri malliin. =)
Tsemppiä treeneihin! =)

Zone-sarja -42%
Toivottavasti nyt ei ole kyse ikärasismista kuitenkaan. ;) Itsestäni nyt ainakin tuntuu vähän siltä, että nuoremmat ihmiset ovat vähän erilaisempia kuin täysikäset. Jos minulta kysytään, niin Avt0mat, J.. ja ojr antoivat ihan hyvät vinkit asian suhteen.

"Give a man a fish; you have fed him for today. Teach a man to fish; and you have fed him for a lifetime."

Jos viivvi oppisi itse tekemään ohjelmansa ja huoltamaan ravintonsa, voisi hän vastata itse omasta treenistään ja tuloksistaan. Kuitenkin ; on erilaisia ihmisiä. Jotkut ihmiset tekevät ja toimivat mieluummin kuin miettivät. Eli jos nyt viivvi tuntuu vaikealta/hankalalta tehdä oma treeniohjelma tai miettiä syömisiä, niin minä voin vaikkapa auttaa miten pystyn. Noi aikaisemmin mainitut malliesimerkkitreenit on kuitenkin tosi hyviä, eikä niitä käyttämällä kyllä metsäänkään voi mennä.

Nimenomaan. Onnistunut treenaaminen lähtee imo mielenkiinnosta treenattavaa lajia kohtaan, etenkin salilla käymisessä missä suurimmalla osalla ei ole valmentajaa tai ohjattuja harjoituksia. Ainakin itse käytin ekat pari kuukautta lukemalla erilaisia nettisivuja jotka käsittelee tuloksellista painoharjoittelua ja oikeaa ruokavaliota, ja edelleen noita sivuja tulee aika-ajoin selattua. Siihen ei kuitenkaan kauaa mene, että oppii perusasiat kun kyse on loppuviimeksi aika yksinkertaisesta lajista ns perusharrastajan tasolla ja noita ohjeita on internet pullollaan, ihan suomeksikin kirjoitettuna.

Pointsit multa kanssa, koska alottelijanhan on OIKEALLA tavalla treenatessa kaikkein potentiaalisin lisäämään rasvatonta lihasmassaa ja hermotusta. Mutta tähän tarvitaan kuitenkin oikeanlainen treeni, salilla päättömästi laitteesta toiseen poukkoileminen ei oikeastaan hyödytä yhtään. Vääränlaisella treenillä pilaa vain mahdollisuuden siihen nopeimpaan kasvuun voiman ja massan suhteen. Nappaat kovan 1-jakosen ja hiot tekniikat kuntoon ettei mee paikat rikki kun oot noin nuorikin vielä. Urheilutaustaa kuitenkin löytyy, niin mittojen ja koordinaation puolesta voit varmasti alottaa suoraan vapailla painoilla kyykyt sun muut. :) Sun ikä ei oo kuitenkaan este hölläilyyn.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom