Olen koko ikäni urheillut paljon mutta viimeiset 3-vuotta veti kuntoni ihan pohjalle (kiitos stressaavan ja paskan työpaikan) eli tein töitä kuin hullu välittämättä omasta terveydestä kunnes tuli ns.burn out...nyt kuitenkin olen 4kk harrastanut monipuolisesti liikuntaa ja löytänyt uusia lajeja joista nautin. Yksi on kuntosali. Voisiko joku tehdä minulle jonkin ohjelman jota alkaisin noudattamaan. Laitteet vain ovat hiukan rajalliset. On normi penkki sekä vinopenkki, soutulaite, selkäpenkki, käsipainoja. Eli oon tähän mennessä tehnyt vähän sitä sun tätä. Oon kyllä saanut kroppaani vähän lihaa mutta haluaisin treenata järkevämmin ja tehokkaammin. Tavoitteenani on saada itteni mahdollisimman hyvään kuntoon. En harrasta missään tapauksessa kehonrakennusmielessä. Eli lihasta ja kestävyyttä saisi tulla ja samalla vähän rasvaa lähteä vaikka sitä ei kyllä hirveästi ylimääräistä ole.
Olisi halua ja aikaa treenata vaikka joka päivä. Lisäksi harrastan muuta liikuntaa (uinti 2krt viikko+ lätkä 2krt viikko+ juoksu n10km 2krt viikko) Eli jos haluaisin käydä vaikka 5krt viikossa niin onko se mahdollista?? Uni+ruokapuoli pitäisi olla kondiksessa...syön monipuolisesti+heraa! ainakin tähän mennessä on kroppa ihan tuntunut että se on palautunut. mutta voiko oman kropan tuntemuksiin luottaa? Pieni pelko perseessä että jospa urheilen liikaa ja kehitystä ei lihaskunnossa ja peruskunnossa tapahdu. Eli antakaapa neuvoja....kiitos
Olisi halua ja aikaa treenata vaikka joka päivä. Lisäksi harrastan muuta liikuntaa (uinti 2krt viikko+ lätkä 2krt viikko+ juoksu n10km 2krt viikko) Eli jos haluaisin käydä vaikka 5krt viikossa niin onko se mahdollista?? Uni+ruokapuoli pitäisi olla kondiksessa...syön monipuolisesti+heraa! ainakin tähän mennessä on kroppa ihan tuntunut että se on palautunut. mutta voiko oman kropan tuntemuksiin luottaa? Pieni pelko perseessä että jospa urheilen liikaa ja kehitystä ei lihaskunnossa ja peruskunnossa tapahdu. Eli antakaapa neuvoja....kiitos