Voinko reenata?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja köysi
  • Aloitettu Aloitettu
En tiedä tuleeko nyt oikeelle osiolle mut modet voi siirtää jos siltä tuntuu.

Eli mulla on nyt ollu viikon kurkkukipee,nyt alkaa olee laantumaan päin eli ei enää tunnu siltä että viillettäis rambon veitsellä kurkkuu ku nielasen(nyt tuntuu siltä ku puisella voiveitsellä vetäis).Tänään kävin lääkärillä ja sieltä tuli kommentti että luultavasti joku bakteeri siellä vipeltää (näky ihan vähän peitettä).Olo on muuten mitä mainioin mutta aina ku nielasee ni vähä tuntuu tuolla kurkussa.Labrassa piti ottaa joku viljelynäyte,mutta se oli menny jo kii.Eli huomenna sinne labraa varmistaa että onko siellä joku pakteerin paholainen.

Oon ollu nyt kolme viikkoo treenaamatta ku eka viikko meni HST:n jälkeisenä palautusviikkona ja seuraavana viikkona oli matka ja nyt viime viikolla oli tää tauti.Mulla hajoo pää ku ei pääse salille:wall:

Kysymys kuuluu että voinko mennä huomenna salille??ees jotai kevyttä reenii vääntää?:whip:

Itse en tohtis mennä vielä treenaamaan...Monesti oon pikkuflunssassa ennen treenannut, mutta enään koskaan en tee sitä samaa virhettä, sillä jälkioireet oli kerran kerran niin pahat, että luulin saaneeni sydänlihastulehduksen. Onneks en ollutkaan saanut sitä, mutta ainahan on mahdollista saada se, jos sairaana menee jumppaamaan.

Pakteerijölli saattaa lähtä kiertämään ja pesiä esmes sydämmeen tai vaikka peenikseen. Jälkimmäinen vaihtoehto on hyvin kuolettava.

Viikko-pari ei näy vuoden kehityksessä missään. Älä vaan oo ääliö ja reenaa.

Måpå sanoi:
Pakteerijölli saattaa lähtä kiertämään ja pesiä esmes sydämmeen tai vaikka peenikseen.
:eek: :lol2:

Juuh,pitää varmaanki ootella että mitä se tohtori sanoo ja harrastaa sillä aikaa täällä tätä virtuaalipodausta.

Minulla oli melkein 2 viikkoa kurkku kipeä. Joku tämän talven trenditauti varmaan. Kävin kyllä välillä nostelemassa (ehkä hieman kevyemmin kuitenkin), koska ei ollut kovin kipeä ja kuumetta ei ollut.
Minulla muuten tepsii kurkkukipuun villakaulaliinan pitäminen nukkuessa todella hyvin. Oireet on paljon vähäisemmät.

Joo tänää sain labra tulokset ja mul on angiina eli joku stafylokokki tai joku..penisilliini kuuri vissii tulossa.

Back
Ylös Bottom