Voimatreenin järjestely

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KSENA
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
elikkäs alan ens viikolla treenaamaan voimaa, mutta mietin, kun bodytyyli vie noin 1h aikaa, kun treenaan. mutta kun voimassa onkin taas palautukset noin 3-5 min, niin oon salilla joku 1,5h. joten, miten tätä kompensoida? ja esim. haba, niille ei varmaan kannatta tehdä mitään 3 toistoja? veikkaan, että tiukat 6 riittää voimailuks niille. mutta sitten nää penkit,kyykyt,mavet, sun muut, niin vähennän sarjoja ja toistoja, vai mitä? kertokaas miten järjestän voimailun tunnin sisään.
treenijako:
1. päivä
rinta,haba,pohkeet
2.päivä
jalat,olkapäät
3.päivä
selkä,ojentajat,vatsat

Perushommat Voimatreeniin

Moi, taitaa olla aika aloittelijakamaa tää kysymys, mutta oon treenannu bodytyylillä pitempään, ja ajattelin kokeilla voimakautta. Olisko sellasia perusasioita, joista vois muodostaa oman ohjelman. Olen myös silloin dieetillä, joten palautuminen vaikeutuu, mutta treenaan 3 viikkoa kovaa, ja 1 viikon kevyttä, tai ei ollenkaan, ja dietti loppuu siihen. sitten varmaan jatkan vielä toisen kuukauden voimaa. mutta kertokaas sellaset perusvinkit jotka kannattaa muistaa

Hmm.. no tietenkin jos sulla olisi jonkinlainen ohjelma mitä seurata niin hyvä olisi. Mutta periaatteena on ottaa useita sarjoja suht lyhyitä sarjoja. Voi vaihdella tai pitää samana, mutta idea on aina kasvattaa työn määrää. Eli joko toistoja sarjoja tai kiloja enemmän. Apuliikkeille 3x8-12 on ihan hyvä, mutta älä tee hapoille ainakaan usein. Ja muutenkin liikkeitä ei tehdä loppuun saakka (siis failureen). Vatsija ja kylkiä pitää sitten treenata kovaa!

Suositut

Back
Ylös Bottom