Voimatreeni parempi vaihtoehto laihduttajalle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kajakki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Eli tässä nyt on muutama kuukausi vedetty koko kroppa treeniä ja nyt kaksjakosta.

Tuli tässä vain mieleeni, kun dieetillä ei lihasmassa kasva kuitenkaan, niin eikö laihduttajan olisi parempi/hyödyllisempi treenata voimatreeniä?

Mun mielestä ei. Ja perusteluna se, että lihasta täytyy yrittää kaikinvoimin säästää dieetillä ja se ei mielestäni onnistu hyvin millään muulla kuin lihasta kasvattavalla kehoilutreenillä. Itse en käytännössä muuta treeniäni mitenkään dieetillä.

kajakki sanoi:
Tuli tässä vain mieleeni, kun dieetillä ei lihasmassa kasva kuitenkaan, niin eikö laihduttajan olisi parempi/hyödyllisempi treenata voimatreeniä?

Mitä muuten tässä yhteydessä tarkoitat voimatreenillä? Jotain 5x5, vai vielä matalampaa toistomäärää, vai voimatreeniin päin vedettyä bodytreeniä (6-8-10 toistoa)?

Timba79 sanoi:
Mun mielestä ei. Ja perusteluna se, että lihasta täytyy yrittää kaikinvoimin säästää dieetillä ja se ei mielestäni onnistu hyvin millään muulla kuin lihasta kasvattavalla kehoilutreenillä. Itse en käytännössä muuta treeniäni mitenkään dieetillä.

Olen samaa mieltä. Itsekään en muuta treeniäni mitenkään, korkeintaan yritän treenata kovempaa.

Ehdottomasti bodytyylistä-treeniä! Se taas että millaista bodytreeniä kannattaa tehdä, on asia mistä voidaan olla montaa mieltä. Itsellä ei ainakaan korkean volyymin-treenit tunnu toimivan toivotulla tavalla. Pikemminkin 1-2 kovaan sarjaan/lihasryhmä (lämppärit jne. kuuluu tietysti mukaan) perustuva treeni näyttäis toimivan paremmin.

Back
Ylös Bottom