Voimatreeni ja ruumiillinen työ?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja KRU
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Itse tein tossa keskiraskasta työtä kolmen kuukauden ajan ja vaikka melkosen lyhyttä päivää olikin, tuli huomattua että eniten treeni kärsi nestehukasta joka kerty päivän mittaan. Treenin jälkeen olo oli aina huikean energinen kun sai tankattua vettä niin perkeleesti.
Varmaan ei ole mitään uutta, mutta kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tankkaa vettä paljon jo tunnin pari ennen treeniä.

Itse tein tossa keskiraskasta työtä kolmen kuukauden ajan ja vaikka melkosen lyhyttä päivää olikin, tuli huomattua että eniten treeni kärsi nestehukasta joka kerty päivän mittaan. Treenin jälkeen olo oli aina huikean energinen kun sai tankattua vettä niin perkeleesti.
Varmaan ei ole mitään uutta, mutta kannattaa kiinnittää huomiota siihen, että tankkaa vettä paljon jo tunnin pari ennen treeniä.

Joo, ei siitä työpäivästä edes selviä, jos ei kittaa jotain nestettä naamariin jatkuvasti. :D

Itse lapioin savea tänään seitsemästä kolmeen (-kahvitauko ja safkis), töistä kotiin ja suoraan salille. Kyykkyyn on joskus vaikea saada kunnon raivoa päälle mutta muuten menee kyl ihan normaalisti, joskus jopa paremmin. Pahempi mulle on esimerkiks jos nukkuu pe-la 14 tunnin yöunet ja siitä parin tunnin päästä reenaamaa... Voimaton ja vetämätön olo tolloin. Ite saan erittäin hyvin itestäni irti fyysisesti työpäivän jälkeen. Henkisesti ei aina meinaa jaksaa lähteä, mut perillä on jo eri fiilis. Ei toi duuni nyt mitää megalomaanisen raskasta ole mut kyl siinä hiki lentää. Kehitys on ollu paljo parempaa nyt, kun esim. kouluaikoina. Kannattaa tietenki järkeillä vähän et jos meinaa nukahtaa rattiin niin ei ehkä ole oikea päivä lähteä runnomaa salille.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom