Voimat treenin jälkeen

Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
Onko normaalia että voimapainotteisen treenin jälkeen on voimattomammat lihakset treenin jälkeen kuin pumppitreenin jälkeen. Huomasin äskettäin kun tulin salilta, että huhhuh ei jaksanut edes mattoa nostaa.:joulu5:

Teen voimapainotteisesti vaihtelevevin ajoin.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Itselläni ainakin on suhteellisen voimaton olo treenin jälkeen(kyllä se matto silti nousee). Pumppitreenistä tulee muistaakseni enemmänkin sellainen kireä olo.
Eli et ole yksin voimattomuutesi kanssa. :thumbs:

Joo mutta siis pumppireenin jälkeen tuntuu että olis edes vähän virtaa ja jaksais vielä vähän rymistää ja voimareenin jälkeen tulee jonkinlainen adrenaliinin sekainen väärä voimantunne jonka huomaa vasta kun tekee liikkeen treenatulla lihasryhmällä.:joulu5:

Originally posted by Kusimato
voimareenin jälkeen tulee jonkinlainen adrenaliinin sekainen väärä voimantunne jonka huomaa vasta kun tekee liikkeen treenatulla lihasryhmällä.:joulu5:

:confused: Öööh, nyt en ymmärrä. Voimantunne, eikä siis voimattomuus ? Mitä tarkoitat väärällä voiman tunteella ?

Siis että vouhottaa ja tuntee kuinka olisi vielä virtaa kuin herätyskellossa vaikka silti ei jaksa esim. nostaa mattoa laattialta:joulu1:

Zone-sarja -42%
En ole voimatreeniä pelkästään kokeillut, mutta jalkatreenin jälkeen ei hirveästi enää rappusia nousta sama päivänä, saati seuraavana päivänä :D

Mulla ainakin kädet ja jalat on semmosii paikkoi että vähänki rankempi treeni ni ne on hyytelöä. Se on kiva sit ajella salilta pois jos ei jaksa kääntää rattia tai painaa kytkintä... kun tossa nykysessä pirssissä noi on vielä normia jäykemmät :thumbs:

Siis kyllä voimat katoo

kyllä ne voimat pariksi tunniksi katoo treenin jälkeen, mutta erittäin veemäistä on jos jalat tärisee autoa ajaessa seuraavana päivänäkin :arvi:

Mulla taas ei tunnu voimatreenin jälkeen missään mikään. Oikeastaan ärsyttävä olo kun tuntuu ettei oo edes tehny mitään. Tavallisen treenin jälkeen olen kyllä ihan valmis kannettavaksi pois salilta. Nuorempana oli mukavaa jalkatreenin jälkeen kun ei saanu edes pv:tä polkastua käyntiin. Pumppitreenistä en tiedä kun en sitä metodia käytä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom