Voimapainoitteisen treenailun jälkeen tarvis lisää massaa.

Jep eli 18v jannu jonka mitat n175cm/100kg

Oon treenaillut voimapohjasesti nyt 3v ,mutta välilä ollut parin viikon taukoja,viimenen vuosi aika hyvin treenailtu,muta proteiiniä en ole syönyt kahteen vuoteen ,ainoastaan ehrmannia purkin pari päivässä.,.

tuloksia:
penkki:110-115kg
kyykky: bannassa
mave: 130kg.
saa nauraa,mavekin oli pitkään etten pystynyt tekeen ja kyykkyä en pysty vieläkään.

Nyt tarvis lisää massaa saada,eli hyvää massa ohjelmaa saa ehdottaa..olisko toistoja penkissä esim 8 hyvä vai 10??.

Proteiinia on vaihtelevia määriä melkein kaikessa ruoassa, joten kyllä sinä sitä olet syönyt. Voisit laittaa näkyville normaalipäiväsi ruokailut, sillä massankasvatus lähtee ennemminkin kaloreista, kuin siitä, että teetkö 8 vai 10 toistoa. Laita samalla näkyville vaikka nykyinen saliohjelmasi. Hyviä esimerkkejä ohjelmista löytyy täältä.

Ps. Ihan mielenkiinnosta: kuinka korkealle ajattelit painosi nostaa?

Tuotaanoin. Täysin noiden tietojen pohjalta sanoisin että ei ehkä kannata hirveitä massakausia tehdä. Massaa, siis lihasmassaa, tulee kun 1. syöt tarpeeksi 2. treenaat kovaa. 175 cm ja 100kg. Kunnioitettavat mitat sinänsä, mutta kun katsotaan tuloksiasi (ts. penkki) niin tässä mietin että kuinka timmissä kunnossa olet, ja miten paljon sitä massaa kannattaa kerätä. Kun kuitenkaan tuo 115kg penkki ei mikään aivan älytön tulos ole (tosin itse nostan vähemmän, että ei siinä). Ei niistä lihaksista siellä läskin alla ole iloa, eikä todellakaan kannata ehdoin tahdoin itseään lihottaa läskiksi. Ja millaista tuo aiempi voimatreenailu on ollut? Mutta mikäs minä olen tuomitsemaan, enkä mistään mitään tiedäkään.

Sillä ei ole käytännössä mitään merkitystä teetkö penkissä 8 vai 10 toistoa. FAQ. Fiksuinta voisi olla koettaa karistaa läskiä alkuun vaikka parin kuukauden verran ja sitten kerätä lihasta "puhtaalle pöydälle"... Ja voisin arvata että selkä on syynä kyykyn ja vedon poissaoloon? Pystytkö treenaamaan jalkoja esim. prässissä?

Viimeksi muokattu:
Juuei, nuo tulokset ja mitat niin 99% varmasti on syytä jättää bulkkaaminen vähemmälle. Itse olen 3 senttiä lyhyempi, 16 kiloa kevyempi ja silti aika pulska poika. Kannattaa tehdä itselleen palvelus ja hankkiutua kevyempään kuntoon.

Nyt näyttäis olevan dietin paikka. Noin 20kg ylimääräistä näyttäis olevan. 115kg penkkitulos on kuitenkin aika vähän 100 kiloiselle miehelle. Joten epäilen ettei mies taida olla pelkkää lihasta. Voipi olla parasta laittaa ruokavalio kuntoon tai muuten voi liikkuminen ruveta tuntumaan raskaalta jos paino tuosta vielä paljon nousee.

Juu en ole kyllä kovinkaan timmissä kunnossa , mutta en nyt aivan kaamea läskikään. :D

Ruokailu:
- aamulla maissihiutaleita 200g ,n4dl kevyt/ykkösmaitoo.
-välipalana purkki ehramia ja boysen-karvias marjakeittoo.
-parit leivän siivut
-normi ruokaa ,
- ehtoolla taas purkki ehramia+boysen/karvias marja keittoo.

Treeni:
ma:penkki(kapea),ojentaja kp,olkapäät
ti:lepo
ke:mave ja hauis
to:lepo
pe: penkki(leveä),vinopenkki joko kp tai tangolla,vuorotellen viikottain.
ja kaikennäköstä muuta.
Kyykky bannassa juurikin alaselän/polvien ongelmien takia
Prässiä olen sillon tällön tehnyt,mutta näin kesällä kun treenailen kotona niin ei ole mahkuja siihen joten teen kyykkyjä ilman painoja/hilupainoilla

Ja paino pudonnut 16kg siitä mitä olin 3kk sitten,mutta taidan jatkaa voimatreeniä sittenkin,.:)

Back
Ylös Bottom