10 -> 1 puolipyramidi maveen.
Mites prosentit menee?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
10 -> 1 puolipyramidi maveen.
Eikö tuonkaltainen pyramidi olisi parempi ylhäältä alaspäin toteutettuna? Liikkuisi isot raudat paljon nätimmin kun ei ole työtä noin paljon alla.
Iso Ray ja 465kiloa:
Eikö tuonkaltainen pyramidi olisi parempi ylhäältä alaspäin toteutettuna? Liikkuisi isot raudat paljon nätimmin kun ei ole työtä noin paljon alla.
Eihän tuo paperilla pahalta näytä, mutta mulla ainakin nuo alkupään pitkät sarjat verottaa aina sen verran etten loppua kohden oo enää lähelläkään 100% kuntoa. Mä aloitin tänään taas pitkästä aikaa kyseisen ohjelman, 25 korotuksilla 80-305. Tosin ei noussut 305. :D Hiukan yliarvioin omat voimani tai aliarvioin tämän ohjelman, ehkä molemmat. Paras ikinä on 20 kilon korotuksilla 180-360.Niinkö missä kohtaa ?
Eihän tuo paperilla pahalta näytä, mutta mulla ainakin nuo alkupään pitkät sarjat verottaa aina sen verran etten loppua kohden oo enää lähelläkään 100% kuntoa. Mä aloitin tänään taas pitkästä aikaa kyseisen ohjelman, 25 korotuksilla 80-305. Tosin ei noussut 305. :D Hiukan yliarvioin omat voimani tai aliarvioin tämän ohjelman, ehkä molemmat. Paras ikinä on 20 kilon korotuksilla 180-360.