On isoin rauta isoin, mutta kohtuutonta se vertailu on joka tapauksessa jos ei pysytä saman liiton sisällä kun vertaillaan. En mä uskaltaisi kyllä lähteä vetaamaan roinamörkö Eddie Hallia ja Jesse Norrisia, vaikka mulla oma mielipide olisikin kumpi on periaatteessa kovempi. Toinen nostaa vieläpä kaikilla mahdollisilla varusteilla ja jousitangolla ja toisella ei ole mitään. Kyllä mä luulen että se on ihan varma, että jos noi laitetaan samoilla säännöillä, niin Eddie vie. Sehän on ihan varma ja silloin voidaan mun mielestä oikeutetusti puhua siitä kummalla on absoluuttisesti enemmän voimaa. Absoluuttisesti isoin rauta sit taas ei ole ikinä reilua mun mielestä, koska varusteet, ja joissakin multi-ply-homoiluissa menee läpi 550 kg pyllistyskyykyt. Sehän on ihan haistapaskahommaa ja sieltä ei varmasti löydy absoluuttisesti eniten voimaa. Voimatasojen vertailu on kyllä siinä mielessä puolimahdotonta että jos Malanicheville pistetään 550kg niskaan ja varusteet päälle niin en usko että tulee ylös. Jos varustemieheltä otetaan varusteet pois ja pistetään 470kg niskaan ja sanotaan että tällä kertaa menet 10cm alemmas, niin sehän jää pohjaan eikä liiku senttiäkään. Ihan eri lajit ja jokainen on paras omassaan. Ei voi vertailla.