POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Täällä taas ihmisillä maailma näköjään murenee, kun joku on eri mieltä. Otetaan vielä pari tusinaa kannanottoa tähän tärkeään asiaan niin saadaan konsensus hirtetäänkö minut pihapuuhun vai riittääkö pelkkä Siperiaan karkoitus. Pahasti järkyttyneille on 24h kriisipuhelin ja tukiryhmä tulossa.

Mitäs moliset tollasia turhanpäiväsiyyksiä. Kivitys on mielestäni sopivin rangaistus. Sanohan yksikin huippu maastanostaja, kuka ei nosta pyöreällä yläselällä, kun puhutaan kapeasta maastanostosta.

Mutta kyykyn rekan otti Eric nimiinsä. Niin paljon kun Malanista tykkään, niin nyt on kyl ennätysnosto ainakin syvä. Mun mielestä Malan kyykyissä nimi painaa punaista valoa enemmän, samoin Williamsin IPF puolella.

Ei ihan ipf syvä mutta riittävä kuitenkin. Kova jätkä. Mites eikö zahir rikkonut 500 jo?
Kyykkäs se salilla 500, mutta kisoissa ei pääse edes lähelle kun tuomarit on niin vittumaisia että valittaa jostain niinkin pikkuseikoista kuin kyykyn syvyys. :rolleyes:
Mä luulen että kohta tulee Malanichev ja vie taas ennätyksen nimiinsä. Viimekertainenkin oli niin helppo että siellä oli vielä kymppi varaa. Se vaan jostain syystä tuntuu säästelevän.

Back
Ylös Bottom