^Joo, ei paljoo lightweightiä huudeltu :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei voi olla miettimättä miten kova Ray Williamsin helppo 438 ilman siteitä, ilman monoliftia ja dopingtestattuna on. Uskoisin, että ilman siteitä ja ipf-tuomareilla Ray nostaa noista kahdesta enemmän.
YT:ssä taitaa silti jäädä yli 100kg. ;)
Jaa Raykin on noin nuori? Onhan se munkin mielestä kovempi, mutta mahtaisko Ray ottaa siteillä noin paljoa? Vaikeahan noita on vertailla. Isompi tulos on kuitenkin isompi tulos ja sillä sipuli. Jätetään kuitenkin varustenostot pois tästä, koska se ei ole voimanostoa.Ei voi olla miettimättä miten kova Ray Williamsin helppo 438 ilman siteitä, ilman monoliftia ja dopingtestattuna on. Uskoisin, että ilman siteitä ja ipf-tuomareilla Ray nostaa noista kahdesta enemmän.
Pitää muistaa, että noilla pro ukoilla on se höpöhöpö ohut, taipuva tanko. Ja Williams näytti, että paukkuja on vetää vähintään 375.
Vaikka inhoankin jokaista lilliebridgeä, niin eikös Eric ollut ensimmäinen joka samoissa kisoissa kyykkäsi ja veti yli 900 paunaa raakana?Eihän se läpi mennyt. Ericin treenit nostoilla kyykky 433kg, penkki 256kg ja 411kg veto on 1100kg yt vyöllä ja polvilämmittimillä, että on siellä varoja myös kun onnistuu kaikki kohdilleen.
kysyin ericiltä joskus instassa niin sanoi että n. 50kg saa siteistä aspua, mutta myös sen että viimeaikoina tullut treenattua myös ilman siteitä, koska jossain liitossa jenkeissä ne on kielletty.Ei voi olla miettimättä miten kova Ray Williamsin helppo 438 ilman siteitä, ilman monoliftia ja dopingtestattuna on. Uskoisin, että ilman siteitä ja ipf-tuomareilla Ray nostaa noista kahdesta enemmän.
Vaikka inhoankin jokaista lilliebridgeä, niin eikös Eric ollut ensimmäinen joka samoissa kisoissa kyykkäsi ja veti yli 900 paunaa raakana?
On kyllä aikamoiset avut siteistä. Vaikea edes käsittää. Mä en sais varmaan edes kyykkypuvusta + siteistä tuollaista apua. En ole kyllä ajatellut edes kokeilla. Kai se jotenkin kertaantuu noissa painoissa kun toihan kyykkää melkein kolme kertaa niin paljon kuin meikäläinen. En vain ymmärrä millä mekanismilla se kertautuu.kysyin ericiltä joskus instassa niin sanoi että n. 50kg saa siteistä aspua
Siteet niin tiukalle että sattuu, sitten ottaa pois ja laittaa tuplasti vielä tiukemmalle niin alkaa tulemaan kiloja jos muu paketti pysyy mukana.On kyllä aikamoiset avut siteistä. Vaikea edes käsittää. Mä en sais varmaan edes kyykkypuvusta + siteistä tuollaista apua. En ole kyllä ajatellut edes kokeilla. Kai se jotenkin kertaantuu noissa painoissa kun toihan kyykkää melkein kolme kertaa niin paljon kuin meikäläinen. En vain ymmärrä millä mekanismilla se kertautuu.
Kyllä mä ne kireälle saan, tosin avustajan kanssa sais vielä kireämmälle ja hyöty jää johonkin vajaaseen 20 kiloon. Ei 50 kilosta ole puhettakaan vaikka kiristäisi panssarivaunulla vetämällä. Ja siteet on vielä tuollaiset paksut APT:n tosi jäykät siteet mitä ei joissakin liitoissa saa käyttääkään.Siteet niin tiukalle että sattuu, sitten ottaa pois ja laittaa tuplasti vielä tiukemmalle niin alkaa tulemaan kiloja jos muu paketti pysyy mukana.
Kyllä mä ne kireälle saan, tosin avustajan kanssa sais vielä kireämmälle ja hyöty jää johonkin vajaaseen 20 kiloon. Ei 50 kilosta ole puhettakaan vaikka kiristäisi panssarivaunulla vetämällä. Ja siteet on vielä tuollaiset paksut APT:n tosi jäykät siteet mitä ei joissakin liitoissa saa käyttääkään.
Kyllä mä ne kireälle saan, tosin avustajan kanssa sais vielä kireämmälle ja hyöty jää johonkin vajaaseen 20 kiloon. Ei 50 kilosta ole puhettakaan vaikka kiristäisi panssarivaunulla vetämällä. Ja siteet on vielä tuollaiset paksut APT:n tosi jäykät siteet mitä ei joissakin liitoissa saa käyttääkään.
En tiedä kun en ole kokeillut mutta joku varmaan saa ja joku ei. Mutta kun puhe on 50 kilon hyödystä niin se on jo ihan älytöntä. Kukaan tällä saitilla ei varmaan voi sanoa että saa 50 kg millään siteillä.Vanhan liiton keltaraitasiteistäkin sai jo sen 20 kiloa.
Muistaakseni instassa joskus tällä keuli, että taas löytyy lisää meriittejä :DEn osaa sanoa oliko ensimmäinen, mutta ainakin sen on tehnyt kisoissa.
Lillebridge kyykännyt lämppäreillä ainakin 433kg. Mitä tulee siteisiin, niin vanhat Marathonin keltaraidat on parhaat siteet millä olen kyykännyt. Esim. Nämä slingshotit joita kehuttiin vielä vuosi sitten ei mun mielestä lähelläkään niiden veroiset.Vanhan liiton keltaraitasiteistäkin sai jo sen 20 kiloa.
Ne slingshotit on käsittääkseni myös tuollaiset jäykät ja paksut mitkä on tosi hankala sitoa? Niihin ei vain oma voima riitä sitomiseen jos haluaa lähellekään kaiken potentiaalin käyttää.Lillebridge kyykännyt lämppäreillä ainakin 433kg. Mitä tulee siteisiin, niin vanhat Marathonin keltaraidat on parhaat siteet millä olen kyykännyt. Esim. Nämä slingshotit joita kehuttiin vielä vuosi sitten ei mun mielestä lähelläkään niiden veroiset.
Se on jo aika hyvin jos 8 kierrosta saa. Olisihan tollaset Titanin THP:t mistään kotoisin mitä Fitnesstukku myy vai mitkäköhän sitä hankkisi?Uskaltaisin luvata noilla räteillä itselleni 40 kg (ja itse kiedottuna). 8 kierrosta pitäisi onnistua. Pitäisiköhän ihan hupia kokeilla jonain päivänä.
Se on jo aika hyvin jos 8 kierrosta saa. Olisihan tollaset Titanin THP:t mistään kotoisin mitä Fitnesstukku myy vai mitkäköhän sitä hankkisi?