POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Ei voi olla miettimättä miten kova Ray Williamsin helppo 438 ilman siteitä, ilman monoliftia ja dopingtestattuna on. Uskoisin, että ilman siteitä ja ipf-tuomareilla Ray nostaa noista kahdesta enemmän.
Jaa Raykin on noin nuori? Onhan se munkin mielestä kovempi, mutta mahtaisko Ray ottaa siteillä noin paljoa? Vaikeahan noita on vertailla. Isompi tulos on kuitenkin isompi tulos ja sillä sipuli. Jätetään kuitenkin varustenostot pois tästä, koska se ei ole voimanostoa.

Pitää muistaa, että noilla pro ukoilla on se höpöhöpö ohut, taipuva tanko. Ja Williams näytti, että paukkuja on vetää vähintään 375.

Eihän se läpi mennyt. Ericin treenit nostoilla kyykky 433kg, penkki 256kg ja 411kg veto on 1100kg yt vyöllä ja polvilämmittimillä, että on siellä varoja myös kun onnistuu kaikki kohdilleen.

Eihän se läpi mennyt. Ericin treenit nostoilla kyykky 433kg, penkki 256kg ja 411kg veto on 1100kg yt vyöllä ja polvilämmittimillä, että on siellä varoja myös kun onnistuu kaikki kohdilleen.
Vaikka inhoankin jokaista lilliebridgeä, niin eikös Eric ollut ensimmäinen joka samoissa kisoissa kyykkäsi ja veti yli 900 paunaa raakana?

Ei voi olla miettimättä miten kova Ray Williamsin helppo 438 ilman siteitä, ilman monoliftia ja dopingtestattuna on. Uskoisin, että ilman siteitä ja ipf-tuomareilla Ray nostaa noista kahdesta enemmän.
kysyin ericiltä joskus instassa niin sanoi että n. 50kg saa siteistä aspua, mutta myös sen että viimeaikoina tullut treenattua myös ilman siteitä, koska jossain liitossa jenkeissä ne on kielletty.

ps. toki jos spekuloimaan lähdetään, niin onhan Eric yli 40kg kevyempi kuin Ray.
pps. itse arvostan williamssia testauksen vuoksi enemmän.

Vaikka inhoankin jokaista lilliebridgeä, niin eikös Eric ollut ensimmäinen joka samoissa kisoissa kyykkäsi ja veti yli 900 paunaa raakana?

En osaa sanoa oliko ensimmäinen, mutta ainakin sen on tehnyt kisoissa.

Onhan tuo Williamsin kyykky todella hieno sitä en lähde väittämään ja vaatii varmasti voima enemmän kun Lilliebridgen kyykyt kun peruuttamalla tehty. Tämän hetken testi voimailussa pitää vain odotella 3-5 vuotta ennen kuin voidaan sanoa oliko tehty maailmanennätys natu. Joten en vielä lähtisi juhlimaan noitten Williamsin nostojen kanssa, tuloskehitys on viimevuosina ollut kuitenkin huimaa.

kysyin ericiltä joskus instassa niin sanoi että n. 50kg saa siteistä aspua
On kyllä aikamoiset avut siteistä. Vaikea edes käsittää. Mä en sais varmaan edes kyykkypuvusta + siteistä tuollaista apua. En ole kyllä ajatellut edes kokeilla. Kai se jotenkin kertaantuu noissa painoissa kun toihan kyykkää melkein kolme kertaa niin paljon kuin meikäläinen. En vain ymmärrä millä mekanismilla se kertautuu.

On kyllä aikamoiset avut siteistä. Vaikea edes käsittää. Mä en sais varmaan edes kyykkypuvusta + siteistä tuollaista apua. En ole kyllä ajatellut edes kokeilla. Kai se jotenkin kertaantuu noissa painoissa kun toihan kyykkää melkein kolme kertaa niin paljon kuin meikäläinen. En vain ymmärrä millä mekanismilla se kertautuu.
Siteet niin tiukalle että sattuu, sitten ottaa pois ja laittaa tuplasti vielä tiukemmalle niin alkaa tulemaan kiloja jos muu paketti pysyy mukana.

Siteet niin tiukalle että sattuu, sitten ottaa pois ja laittaa tuplasti vielä tiukemmalle niin alkaa tulemaan kiloja jos muu paketti pysyy mukana.
Kyllä mä ne kireälle saan, tosin avustajan kanssa sais vielä kireämmälle ja hyöty jää johonkin vajaaseen 20 kiloon. Ei 50 kilosta ole puhettakaan vaikka kiristäisi panssarivaunulla vetämällä. Ja siteet on vielä tuollaiset paksut APT:n tosi jäykät siteet mitä ei joissakin liitoissa saa käyttääkään.

Kyllä mä ne kireälle saan, tosin avustajan kanssa sais vielä kireämmälle ja hyöty jää johonkin vajaaseen 20 kiloon. Ei 50 kilosta ole puhettakaan vaikka kiristäisi panssarivaunulla vetämällä. Ja siteet on vielä tuollaiset paksut APT:n tosi jäykät siteet mitä ei joissakin liitoissa saa käyttääkään.

Vanhan liiton keltaraitasiteistäkin sai jo sen 20 kiloa.

Kovin yksilöllinen asia kuinka paljon jeesiä siteistä saa. Useampi muuttaja, esim. kyykkytekniikka (tangon paikka lowbar/high bar, jalka-asennon leveys, nopeus jne jne) ja yksilön vahvuudet ja heikkoudet (mm. lihasryhmissä).
Ja sekin tosiasia, että siteillä kyykkääminen vaatii harjoittelua. Harvassa on kaverit ketkä vetää siteet jalkaan, ja heti laittaa huomattavan määrän rautaa lisää tankoon. Vaatii toistoja toistoja toistoja.

En tiedä kun en ole kokeillut mutta joku varmaan saa ja joku ei. Mutta kun puhe on 50 kilon hyödystä niin se on jo ihan älytöntä. Kukaan tällä saitilla ei varmaan voi sanoa että saa 50 kg millään siteillä.

Noi mun siteet ei muuten ole ihan parhaat mahdolliset mun tasoiselle ja jos itse sitoo. On niin jäykät, että vaikka tuntuu että siitä pystyy repiin kaiken jouston pois niin ei varmasti saa, nimittäin ne ei saa kuin jonkun 4-5 kierrosta jalan ympäri ja se on kyllä tosi vähän jos siitä hyötyä haluaa. Sellainen tosi venyvä vähemmän jäykkä side on helpompi sitoa ja siksi siitä saa melkein saman hyödyn kuin noista jos yksin sitoo.

Lillebridge kyykännyt lämppäreillä ainakin 433kg. Mitä tulee siteisiin, niin vanhat Marathonin keltaraidat on parhaat siteet millä olen kyykännyt. Esim. Nämä slingshotit joita kehuttiin vielä vuosi sitten ei mun mielestä lähelläkään niiden veroiset.

Lillebridge kyykännyt lämppäreillä ainakin 433kg. Mitä tulee siteisiin, niin vanhat Marathonin keltaraidat on parhaat siteet millä olen kyykännyt. Esim. Nämä slingshotit joita kehuttiin vielä vuosi sitten ei mun mielestä lähelläkään niiden veroiset.
Ne slingshotit on käsittääkseni myös tuollaiset jäykät ja paksut mitkä on tosi hankala sitoa? Niihin ei vain oma voima riitä sitomiseen jos haluaa lähellekään kaiken potentiaalin käyttää.

Uskaltaisin luvata noilla räteillä itselleni 40 kg (ja itse kiedottuna). 8 kierrosta pitäisi onnistua. Pitäisiköhän ihan hupia kokeilla jonain päivänä.

Uskaltaisin luvata noilla räteillä itselleni 40 kg (ja itse kiedottuna). 8 kierrosta pitäisi onnistua. Pitäisiköhän ihan hupia kokeilla jonain päivänä.
Se on jo aika hyvin jos 8 kierrosta saa. Olisihan tollaset Titanin THP:t mistään kotoisin mitä Fitnesstukku myy vai mitkäköhän sitä hankkisi?

Se on jo aika hyvin jos 8 kierrosta saa. Olisihan tollaset Titanin THP:t mistään kotoisin mitä Fitnesstukku myy vai mitkäköhän sitä hankkisi?

No kyllä siinä otsa kostuu. THP:T ja Signaturet ovat ihan hyvät siteet, mutta esim THP:tä on kahta eri versiota, jotka ovat täysin erilaiset. Mulle ei toimi esim noi marathonin keltaraidat, joissa vedetään polvi "betoniin". Mulle toimii jäykkä jousi, johon jää rekyyliä.

Back
Ylös Bottom