Ja sitten on sovittu, ettei sitä kuitenkaan tarvitse noudattaa, vai miten se menee?Muistaakseni täysin samalla lailla ku IPF:n sääntökirjassa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja sitten on sovittu, ettei sitä kuitenkaan tarvitse noudattaa, vai miten se menee?Muistaakseni täysin samalla lailla ku IPF:n sääntökirjassa.
Kyllä mä itse pidän kovempana esim. sitä Mart Seimin 400kg lähes atg-kyykkyä ilman vyötä, nostotrikoita ja pelkillä polvilämppäreillä. Mutta makuasioita. Seim ei varmaankaan nosta yli 500 kiloa Zahirin tyylillä mutta Zahirinkaan en usko kyykkäävän 400 kiloa Seimin tyylillä.nää on just näitä makuasioota. martin kyykyssä näytti olevan useita kiloja varaa, zahir taas näytti siltä että hajoaa liitoksistaan just kohta. kaiken lisäks on martista voidaan jopa puhua puhtaana, jota zahirista on ehkä hieman vaikeampaa.. jokatapauksessa kaks järjettömän kovaa, mutta niin erilaista kyykkyä että lähtökohtaosesti huono verrataIhan kohtuullinen puolikyykky oli.Kyllä mä itse pidän kovempana esim. sitä Mart Seimin 400kg lähes atg-kyykkyä ilman vyötä, nostotrikoita ja pelkillä polvilämppäreillä. Mutta makuasioita. Seim ei varmaankaan nosta yli 500 kiloa Zahirin tyylillä mutta Zahirinkaan en usko kyykkäävän 400 kiloa Seimin tyylillä.
Miten perustelet, että Mart on puhtaampi kuin Zahir? :Dnää on just näitä makuasioota. martin kyykyssä näytti olevan useita kiloja varaa, zahir taas näytti siltä että hajoaa liitoksistaan just kohta. kaiken lisäks on martista voidaan jopa puhua puhtaana, jota zahirista on ehkä hieman vaikeampaa.. jokatapauksessa kaks järjettömän kovaa, mutta niin erilaista kyykkyä että lähtökohtaosesti huono verrata
Ihan kohtuullinen puolikyykky oli.Kyllä mä itse pidän kovempana esim. sitä Mart Seimin 400kg lähes atg-kyykkyä ilman vyötä, nostotrikoita ja pelkillä polvilämppäreillä. Mutta makuasioita. Seim ei varmaankaan nosta yli 500 kiloa Zahirin tyylillä mutta Zahirinkaan en usko kyykkäävän 400 kiloa Seimin tyylillä.
Ei siinä Seimin kyykyssä lonkkanivel mennyt polvinivelen alapuolelle. Muutenkin tehty painonnosto tangolla, mistä saa joustosta apua kun osaa hyödyntää. Mutta tosiaan ajatuksena oikeanlainen kyykky, ilman varusteita ja mitataan todellista voimaa.
Mun mielestä tässä aletaan puhumaan kovasta kyykkääjästä. Eddie Hall 340kg x5 ilman että kädet on tangossa, eikä varusteita. Kohtuu syviltä näyttää myös.
Itseasiassa osti sen takia, koska penkissä ja kyykyssä vähän enemmän "whippiä", ja kisoissakin on pitkällä tangolla mave. Kyllä se miusta joissain videoissa pitää tangosta kiinniMites tuo "ilman että kädet on tangossa" tekee kyykystä kovemman suorituksen? Mun mielestä se on vaan huonomman urheilijan merkki, jos ei taivu edes sitä vertaa, että saisi tavallisesta tangosta kiinni kyykyssä. Nyttemminhän Eddie on ostanut itselleen erikoispitkän tangon, jotta saisi siitä kiinni. Ei ole erityisen terveen olkapään merkki, jos liikkuvuudet eivät riitä edes tangosta kiinni ottamiseen.

Oon käsittänyt että IWF on lähtökohtaisesti puhdas ja testattu, mitä taas GPA ei ole....Miten perustelet, että Mart on puhtaampi kuin Zahir? :D
Samalla tasolla se on kuin yleisurheilu yms. Suomi ja tietyt muut maat joo missä oikeasti testataan on melko puhtaita, lähes kaikki huippumaat täysin läpimätiä.IWF on lähtökohtaisesti puhdas
No pointti nyt oli se että IWF nyt on lähtökohtaisesti puhdas (puhtaampi) koska siinä testejäkin tehdään ja yleinen kanta on että dopingia ei sallita, mielestäni hieman eri lähtökohta kuin liitolla jonka kannattajat lähtökohtaisesti puolustavat dopingin käyttöä. Siis nyybi mitä vittua? eikö järki riittänyt tähän päättelyyn?Samalla tasolla se on kuin yleisurheilu yms. Suomi ja tietyt muut maat joo missä oikeasti testataan on melko puhtaita, lähes kaikki huippumaat täysin läpimätiä.
Äijä suuttuu oikein kun kerran kysyy :D ihme hupiukko :DNo pointti nyt oli se että IWF nyt on lähtökohtaisesti puhdas (puhtaampi) koska siinä testejäkin tehdään ja yleinen kanta on että dopingia ei sallita, mielestäni hieman eri lähtökohta kuin liitolla jonka kannattajat lähtökohtaisesti puolustavat dopingin käyttöä. Siis nyybi mitä vittua? eikö järki riittänyt tähän päättelyyn?
Totta kai mä nyt sen tiedän että myös puhtaissa liitoissa käytetään, mutta hieman eri lähtökohdat on esim. GPA:ssa kun kaikkea saa vetää niin paljon kuin pumppu ja suonet vaan kestää
Mites tuo "ilman että kädet on tangossa" tekee kyykystä kovemman suorituksen? Mun mielestä se on vaan huonomman urheilijan merkki, jos ei taivu edes sitä vertaa, että saisi tavallisesta tangosta kiinni kyykyssä. Nyttemminhän Eddie on ostanut itselleen erikoispitkän tangon, jotta saisi siitä kiinni. Ei ole erityisen terveen olkapään merkki, jos liikkuvuudet eivät riitä edes tangosta kiinni ottamiseen.
Kannattaa kokeilla tuota ettei pidä tangosta kiinni onko se raskaampaa. Jos on hyvät core voimat niin ei ei ole varmaan niin suuri.
Ilman käsiä on kuitenki eri juttu ku että pitää tuolta jostain levyistä kiinni.