Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mielenkiintoista nähdä mihin tuo jamppa vielä kuularingissä kykenee. Nuorten sarjoissa täysin ylivoimainen...Usain Bolttiin verrattavissa oleva superlahjakkuus Imo.
Noinhan se pitäisi mennä. Minusta kuulantyöntäjän ei tarvitse ottaa riskialttiita ykkösiä ollenkaan. Niin ainakin itse treenaan, en mene nykyään juurikaan 3 toiston alle. Ja jos menen silloinkin pidän huolen että kyseessä on submax nosto, eli 90% luokkaa ykkösestä.Onhan tolla Jacko Gillillä hurjat nopeusominaisuudet ja voimatasot ja kuulatulokset puhuvat omaa kieltään myös. Varmaan saa noista koostevideoista turhan yksipuolisen kuvan kaverin harjoittelusta, koska näyttäähän toi nyt hirveän riskialttiilta kohkaamiselta, kun hyvin suuri osa noista nostoista on niin rajoilla ja paskan tekniikan puolella runnotaan menemään. Ja mä oon sentään suuri dynaamisten nostojen fani. Toivottavasti joku osaava katsoo vähän kaverin perään. Olisi sääli, jos noin lahjakas tyyppi rikkoisi itsensä salilla. Kuulaharjoittelun kulmakivi lienee kai se, miten tehokkaasti saa siirrettyä voimaharjoittelun tulokset siihen lajinomaiseen suoritukseen ja siinä mielessä on yhdentekevää, onko salilla esimerkiksi kyykännyt riskialttiin 300 kg:n kyykyn vai tehnyt laadukasta voimaharjoittelua 250 kg:lla.
Esimerkiksi Adam Nelson ei ollut mitenkään erityisen vahva, mutta työnsi silti yli 22 metriä.