Mutta siirrytään tuonne varustesodat osiolle jatkamaan keskustelua ja pyhitetään tämä videoille

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

SVNL eli IPF Suomessa ylivoimaisesti suurin ja tasoltaan leveämpi, koska nostajia paljon, ainoa doping testattu, kisoja myös varusteila. FPO (GPC alainen?) jossa kilpaillaan rawina ja varusteilla, WPC liitossa nykyään myös raw, ainoa jossa polvissa ei saa olla edes lämppäreitä. GPA on on raw voimanostoliitto eli penkkipaidoilla ja trikoilla ei nosteta kilpaa. Mutta sitten kun mennään tonne jenkkilään tilanne onkin jo aivan toisenlainen, liittoja ja divisiooonia onkin kymmeniä jopa sata ja APF (WPC) alainen taitaa olla suurin. GPA on suht nuori joten hyvinkin arkisella tuloksella voi saada nimensä ennätystilastoon, varsinkin kevyissä sarjoissa. 100kg ylöspäin onkin jo toinen juttu.... Mennäänkin sitten nelinumeroisiin lukuihin.

Jani Pekka Eirala GPA SM 5.4.2014 Oulu 110@900KG mp4 - YouTube Tais kyykky jäädä aloitusrautaan, silti komea 900kg yt.
Ray Williams 410kiloa kyykystä!
Ei ipf:ssä mene vajaat kyykyt läpi. Oon nähnyt kuvan tuosta nostosta ja se syvyys on hyvä. Tuo sivukuvakulma hämää kyllä, näyttää tosi vajaalta.Tällaiset videot pistää miettimään että mitä virkaa sivutuomareilla on kun 20 senttiä vajaa kyykky päästetään läpi? Ainoa tehtävä valvoa syvyyttä ja sitä ei tehdä.
Ray Williams on kyykkyilmiö. Aivan käsittämättömän kyykky. Sille ei tällä hetkellä pistä kukaan maailmassa kampoihin, ei alkuunkaan. Ei pitäisi verrata, mutta verrataan. Nimittäin mielestäni nuo 460-470 kg varustekyykyt ei ole kyllä mitään Williamsin raakakyykkyihin verrattuna. Sillä mitä ilmeisemmin nykyajan kyykkyvarusteista saa IPF:ssäkin jo 100 kiloa hyötyä, joka on tietenkin yksilöllinen asia ja nostajasta riippuen.Ei ipf:ssä mene vajaat kyykyt läpi. Oon nähnyt kuvan tuosta nostosta ja se syvyys on hyvä. Tuo sivukuvakulma hämää kyllä, näyttää tosi vajaalta.
Ray Williams on kyykkyilmiö. Aivan käsittämättömän kyykky. Sille ei tällä hetkellä pistä kukaan maailmassa kampoihin, ei alkuunkaan.
Ei alkuunkaan. Ray on kyykännyt 432.5 kiloakin kisoissa, mutta horjahti lopussa ja hylkyyn. Malanitsevi ei kyykkää tuollaisia rautoja raakana ipf syvyydestä, testivapaasta liitosta huolimatta.Eikö edes Malanichev?
Ei alkuunkaan. Ray on kyykännyt 432.5 kiloakin kisoissa, mutta horjahti lopussa ja hylkyyn. Malanitsevi ei kyykkää tuollaisia rautoja raakana ipf syvyydestä, testivapaasta liitosta huolimatta.
Eiralalla on saumat tehdä kanssa todella julma yt, jahka saa tuon kyykyn kuosiin. Nytt jäi avausrauta tulokseksi ja tuo penkki on vaikuttavan näköistä.Kovat nostot Peksillä!
Ja en ole harjoitellut kyykkäämistä tiukoilla siteillä.. meni tälläkertaa vähän harjoitteluksi.. :D Eka kyykyssä siteet olivat suhteellisen löysällä.. se menikin ihan ok..
Itse olen ns. "RAW" kyykkyjen kannalla eli ilman siteitä. Olen menossa nostamaan WPC SM kisaan Helsinkiin 24.5 ja siellä ei saa käyttää edes lämppäreitä.. Niistä kisoista odottelen kans 900 alkavaa totaalia..
siihen tulokseen ilman siteitä voisin jo hiukan hymyilläkkin.. :DPakko on nyt laittaa omia veto videoita. En edes alunperin ollut voimanostosta kiinnostunut vaan piti kuulantyöntöä aloitella harjoittelemaan ja tuli huomattua että on ehkä lahjoja tälle lajille ainakin vedossa.Vuoden 2012 marraskuussa aloitin harjoittelun. Ensimmäisiä kisoja meinasin joko 2014 syksyllä tai viimeistään 2015 keväällä. Nostosta sen verran että jäi reisiin kiinni:face:.
22v 145kg bw
Pukkivetoa 25cm