POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Olis se vaan hienoa jos joskus nähtäisiin raw-kisa, joka käytäisiin oikeilla säännöillä (IPF) ja mukaan saataisiin kaikki maailman vahvimmat.
Koklayev, Magnusson, Konsta, Malanichev, Bolton ja ehkä voimamiespuolelta Shaw ja Savickas nyt ainakin alkuun. Mä väitän että jos tuollainen järjestyis niin voitaisiin alkaa varailemaan jäähallia kisapaikaksi että kaikki katsojat mahtuu. Tuskin tuollaista tullaan näkemään, koska pitäisi olla joku taho joka lätkäisee riittävät hillot kannustimeksi että kaikki saadaan mukaan.
Ehkä jos pro-puolen sata ja yksi liittoa tekis jotain yhteistyötä, mutta sehän ei käy koska sillon alkais jotkut nostajat jäämään ilman joka vuotista mm-kultaa ja mielihän siinä pahoittuu.

Olis se vaan hienoa jos joskus nähtäisiin raw-kisa, joka käytäisiin oikeilla säännöillä (IPF) ja mukaan saataisiin kaikki maailman vahvimmat.
Koklayev, Magnusson, Konsta, Malanichev, Bolton ja ehkä voimamiespuolelta Shaw ja Savickas nyt ainakin alkuun. Mä väitän että jos tuollainen järjestyis niin voitaisiin alkaa varailemaan jäähallia kisapaikaksi että kaikki katsojat mahtuu. Tuskin tuollaista tullaan näkemään, koska pitäisi olla joku taho joka lätkäisee riittävät hillot kannustimeksi että kaikki saadaan mukaan.
Ehkä jos pro-puolen sata ja yksi liittoa tekis jotain yhteistyötä, mutta sehän ei käy koska sillon alkais jotkut nostajat jäämään ilman joka vuotista mm-kultaa ja mielihän siinä pahoittuu.

Ois kyllä hienoa. Vois MELKEIN lähteä ulkomailla asti katselemaan tällästä kisaa.

DeadBar antoi hienon ehdotuksen, joka ukolle kun lupais 2-3k euron palkkion osallistumisesta ja sit olis erikseen top3:lle palkintorahaa 5-10k euroa. Luulisi houkuttelevan kaikki kovat paikalle, muutama varakas yksityishenkilö takapiruiksi tai isoja firmoja sponssaamaan.

Ja tosta Mishan vedosta, niin ei ihan jokapäiväistä herkkua IPF-tangolla...

Enpä muista nähneeni tämmöistä videota, Yli Tonnin RAW YT jossa kyykky täyttää oikeasti kriteerit, toivottavasti penkissä on myös merkki, vedossa ja kyykyssä ei varmasti kellään valittamista.

Vedosta toinen kuvakulma

Hieno pätkä.

Lisäksi siinä nähdään, miten kullanarvoinen on hyvä avustaja nostajalle!

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Tuskin koko maailman kovimpia nostajia ikinä saadaan yhtaikaa lavalle, mutta sais edes noo Idän ihmeet, Moserin, Malachevin ja tuon Mishan esim. jossain ottamassa miehestä mittaa, olis komeeta katsottavaa.

Huh, olipas sujuvia ja komeita nostoja noi Mishan tonnin yt:n ylittäneet. Erityisesti kyykky ja penkki olivat vaikuttavia, ei lähelläkään ns. tasarahaa.

Siinä puhu oikea voima eikä mikään monolifti pyllisitys huijaus tai vajaa veto tai merkitön penkki. Kovin YT mitä olen RAWina nähnyt, aika monta vuotta olen kuitenki videoita ja kisoja seurannut.
Jännä ettei sitruuna ole käynyt yhtiäkään voimanostokisaa parhaina vuosinaan, sieltä varmasti myös tonni tulisi.

Eittämättä tuo Mark Henry on ollut voimiltaan uskomaton mies, voimanostossa Mishaa kovempi, mutta painonnostossa jää auttamatta jälkeen, onhan tuo Henry melkoinen järkäle.

Mutta Don Reinhoudin ennätykseen tuskin kukaan pääsee aikoihin, aika harva huippu treenaa varmaan ilman siteitä tai lämppäreitä. Menee saivarteluksi noiden polvihommeleiden kanssa eli kai selvin olisi ettei olisi mitään polvissa? Mutta tosiaan kovia ukkoja kaikki tyynni ja onhan tässä oma mielenkiintonsa tässä spekuloinnissa, mitä se olisikaan nostanut näillä varusteilla ym. Tuolta wikipediasta ku luin noita Mark henryn sivuja niin arvostukseni nousi uusiin sfääreihin, ukko on mulle tutumpi pojan pleikkaripelistä ku voimanostosta.

Back
Ylös Bottom