POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Ei tuo oikealla nimellä allekirjoittelu mitään ryhtiä näytä kirjoitteluun tuovan. Tyyppi paasaa nettifoorumilla vääriä mielipiteitä esittävien ihmisten turpaanvedosta. Ei hyvänen aika. Just tollasen mentaliteetin ansiosta maailma on pahimmillaan niin ruma paikka kuin se on. Mieti aikuinen mies vähän, jos kapasiteetti riittää ja ego kestää.

Pitää kyllä paikkansa, että Heimopäällikölle mielipiteensä kertovat tuskin "opettaisivat" häntä, jos omalla naamalla ja nimellään tänne kirjoittelisivat :)

Omalla nimellä kirjoitettaessa tänne jäisivät vain ne aktiivit, jotka uskovat olevansa riittävän kovia jätkiä pärjätäkseen turpaanvetomittelöissä. Muut lajista kiinnostuneet hiljenisivät, koska mitään mieltä tässä keskustelussa ei voi olla suututtamatta jotakuta. Moni lienee viisaasti vaiennut jo nyt, kun tämä on monessa mielessä surullisin keskusteluketju mitä koko pakkikselta löytyy. En siis usko, että keskustelun taso paranisi.

Toivottavasti en nyt joutunut kenenkään tappolistalle. Voimanosto on hieno laji.

Omalla nimellä kirjoitettaessa tänne jäisivät vain ne aktiivit, jotka uskovat olevansa riittävän kovia jätkiä pärjätäkseen turpaanvetomittelöissä. Muut lajista kiinnostuneet hiljenisivät, koska mitään mieltä tässä keskustelussa ei voi olla suututtamatta jotakuta. Moni lienee viisaasti vaiennut jo nyt, kun tämä on monessa mielessä surullisin keskusteluketju mitä koko pakkikselta löytyy. En siis usko, että keskustelun taso paranisi.

Toivottavasti en nyt joutunut kenenkään tappolistalle. Voimanosto on hieno laji.

Me voimailijat ollaan kyllä aika urpo ihmislaji :lol2:

Itse koitan aina sanoa suoraan mielipiteeni asiasta kuin asiasta. Varsin moni ainakin vippi-jäsen tietää mut nimeltä ja todennäkösesti kasvoilta. Vielä ei ole tullut ongelmia :D

Mut joo, lisää voimanostovideoita!

Välillä tässä elämässä vaan on niin ettei pelkkä sanan voima riitä räiskyviin tunteisiin. Paljon on maailmassa turhaa uhoa jota voisi välillä jopa nyrkillä tuhota. Nimettömänä hiekkalaatikolla on kiva leikkiä kun opettaja ei tunne nimeltä edes Heikkiä. Ota kylmästä raudasta kii niin purkautuu turhat uhot helvettiin.... :puntti::pano:
Täälä ei ole uhonnut kukaan muu kun sinä, aikuunen mies uhoaa kun teinipoika:face:

Pitää kyllä paikkansa, että Heimopäällikölle mielipiteensä kertovat tuskin "opettaisivat" häntä, jos omalla naamalla ja nimellään tänne kirjoittelisivat :)

No totta kai pitää paikkaansa jos toinen uhkailee turpaanvedolla, onks tuo nyt sitten merkki siitä että toinen on kova äijä ja muut vässyköitä? Kyllä mäkin harkitsisin kaksi kertaa että viitsisinkö sanoa mitään täällä jos seurauksena on se että joku voimailumaailman politrukki tulee oven taakse väärän mielipiteen takia.

Ei mun mielipiteet mihkään muutu vaikka olis nimi ruudussa, miks muuttuis?
Pitäiskö mun "pelätä" sua jotenki?

Ainut syy minkä takia mä en sitä tähän halua laittaa on se, että joku neropatti keksii onkia numeron jostain ja en todellakaan kaipaa sitä, että joku molopää hönkii puhelimeen klo 5 yöllä kai se nyt on ihan ymmärrettävää? Sama juttu kaikilla muilla, mä en oo mielestäni kertaakaan sua provonnu tai trollaillu vaan sanonu mitä oon mieltä ja miks, silti käyttäydyt ihan kun näin olis tapahtunu? Mistä mä voin tietää vedätkö sä minkälaiset raget tästä ja tuut mun ovelle ja haluat hakata? Näyttää et niin vois helposti sun kanssa tapahtuakki.

Ei mulla mopo keuli mihinkään, mä vaan sanon mitä mä oon mieltä, en jauha paskaa tai provoo. Sillä ei oo mitään tekemistä millä nimellä, missä ja miten mä tän sanon, mä oon ihan samanlainen oikeessa elämässä kun tässäkin, silti mä oon "hater" ja "idiootti" ja ilmeisesti kuulun samaan kastiin näiden sun niin paljo pelkäämien trollien kanssa?

Mä en käsitä miten joku tuntematon ihminen ja sen mielipiteet voi haitata niin paljo et suuttuu ja haluaa fyysisellä väkivallalla osoittaa paremmuutensa kun ei muuten siihen pysty.
Väkivalta on idiooteille :) Pliis opeta lapses paremmin, maailma ei kaipaa enään yhtään lisää väkivaltaa, se on jo tarpeeks paska kaikinpuolin.

PS:

Sen verran voin sanoa että oon nuori mies yliopistossa ja istun suurimman osan ajastani pyörätuolissa ja toivottavasti en enää kauaa tulevan leikkauksen jälkeen, joita on aiemmi ollu useita.

Mä oon aina sanonu mitä mä oon mieltä enkä todellakaan pelkää tehdä niin. Opettele kestämään kritiikkiä, kaikkia ei voi miellyttää, älä pillitä jos joku sanoo jotain rumaa.
Juuri näin, ja kun jäisi edes pelkkään puhterroriin, mutta kun näitä jauhopäitä rupee ovien takana kulkemaan, niin siinä menee leikki jo sen verta kovaksi, että joutuu ottamaan liekin itsekin tosissaan. Ja niin kuin edellä totesin ikään on sen verta jo ettei niitä viitsisi hermannin montussa enää viettää.

Ainoa näkemäni ongelma näissä jutuissa on jonkun henkilön roinaamisesta syyttely. Sillä onhan se ihan eri asia sanoa "kaikki ne roinaa" kuin "xxxxx on ihan varmasti roinaaja". Jälkimmäinen menee jo juridisestikin kunnianloukkauksen puolelle. Jos joku on aikaisemmin kärynnyt, niin ok roinarihan se on ja siitä on mustaa valkoisella. Mutta sitten on kavereita jotka testataan monta kertaa vuodessa eikä koskaan näy mitään. Sitten netissä joku kertoo faktana sen olevan roinari ja kyllähän ihmiset sen uskoo.

Pakkotoiston ulkopuolella normaalissa elämässä kaikki tietävät yli 100kg penkkaavan olevan roinaaja. Vetävät proteiinia suoraan suoneen, housuissa lerpattaa ja jätkät on muutenkin psykoottisesti väkivaltaisia. Ja nämä todentamattomat syyttelyt vain pahentavat tilannetta. Onneksi itse olen sen verran paska nostaja ettei roinaamisesta ole mitään epäilyä - vaikka varmasti duunissa joku tämänkin paremmin tietää ja sitä faktana kertoo.

Mitä omaan nimeen tulee, niin laitetaan vaan ne näkyviin. Saadaan yhtä vireä ja laukkaava keskustelu aikaiseksi mitä esim. SVNL:n sivuilla on. Yli 3 postausta per kuukausi.

Pakko vielä sanoa Heimopäällikölle että lue uudemman kerran viestisi ja mieti pikkaisen minkä kuvan annat itsestäsi. Vuoden idiootti titteli kuuluu sulle. Itse olen liian monta kertaa ollut todistamassa mitä väkivalta voi pahimmillaan tehdä. Pahimmillaan yksi nyrkin isku teki eräälle henkilölle pysyvän aivovamman. Kannattaa ehkä miettiä ennen kuin edes harkitset tällaisia tekoja.
Muista että jokaiselle hevoselle löytyy kengittäjä, myös sinulle :D

Omalta osaltani asia loppuun käsitelty.

Se tuntuu menevän helposti OT kun pistelee menemään nimimerkin takaa. Oikealla nimellä kun kirjoittaa niin pysyy paremmin sormet näppäimillä. Säkin voisit laittaa omalla nimelläs niin kummasti loppuu turhat keulimiset. Eikä se tarkoita että lähtisin tosiaankaan etsimään suakaan yhtään mistään. En todellakaan vaivaudu. Kokeileppa laittaa nimelläs niin kummasti tulee ryhtiä tekstiin.

Ei tarvita porukkaa, ei tartte olla pienempi. Porukalla on etsitty ketä tietyt tyypit on nimimerkkiensä takana, ei fyysisesti itse henkilöitä. Jos mä lataan jotain kusipäätä näyttöön niin ei pitäis sua häiritä. Jos häiritsee niin ei voi mitään.

Turha tässä enää mitään on vastailla anonyymeille idiooteille.
Niin että jos nimen laittaisi alle, ei voisi mainita jos kyykky on pyllistys, tai vedon loppuasento ei ole lähellkäkään, tai ei voi antaa kyykyssä valkosta sen perusteella, että rautaa on niin pirusti tangossa ja ollaan kavereita, tai voimailun doupping ongelmasta ei voisi puhua:wtf: luuletko oikeasti, että en kirjoittaisi samoja asioita jos foorumin säännöissä olisi sääntö et pitäisi omalla nimimellä kirjoittaa. Ainut olisi just se, että viitsisikö ottaa sellaista riskiä, että jonkun kyykyn syvyyden moittimisesta seisoisi joku hörhö oven takana suu vaahdossa uhoamassa, ja kun tälläisissä tilanteissa menee vaa se oma elämä pillalle, niin eipä se taida silloin olla sen arvoista.

Ainoa näkemäni ongelma näissä jutuissa on jonkun henkilön roinaamisesta syyttely. Sillä onhan se ihan eri asia sanoa "kaikki ne roinaa" kuin "xxxxx on ihan varmasti roinaaja". Jälkimmäinen menee jo juridisestikin kunnianloukkauksen puolelle. Jos joku on aikaisemmin kärynnyt, niin ok roinarihan se on ja siitä on mustaa valkoisella. Mutta sitten on kavereita jotka testataan monta kertaa vuodessa eikä koskaan näy mitään. Sitten netissä joku kertoo faktana sen olevan roinari ja kyllähän ihmiset sen uskoo.

Pakkotoiston ulkopuolella normaalissa elämässä kaikki tietävät yli 100kg penkkaavan olevan roinaaja. Vetävät proteiinia suoraan suoneen, housuissa lerpattaa ja jätkät on muutenkin psykoottisesti väkivaltaisia. Ja nämä todentamattomat syyttelyt vain pahentavat tilannetta. Onneksi itse olen sen verran paska nostaja ettei roinaamisesta ole mitään epäilyä - vaikka varmasti duunissa joku tämänkin paremmin tietää ja sitä faktana kertoo.

Mitä omaan nimeen tulee, niin laitetaan vaan ne näkyviin. Saadaan yhtä vireä ja laukkaava keskustelu aikaiseksi mitä esim. SVNL:n sivuilla on. Yli 3 postausta per kuukausi.
Kodari76 on ehdottomasti oikeassa, ketään ei voi henkilökohtaisesti syytellä jos ei ole kärynnyt, eikä mielestäni tarvitse enää syytellä kun on kärynnyt ja rangaistuksensa kärsinyt. Hirveän ikäviä tapauksiahan on ihmisten elämille tapahtunut, kun yhteisö on hylännyt täysin voimailjian joka on kärynnyt testeissä. Tavallisia ihmisihän hekin ovat, halu mailman huipulle on vaan niin kova, että väärätkin ja tuomittavat keinot otetaan käyttöön, kun sinne huipulle yritetään.

mä en nyt kommentoi muuten tähän monen sivun laadukkaaseen "keskusteluun" voimanostovideoista (?????), mutta tokihan mielipiteen rajoittaminen väkivallalla uhkailulla jne on ollut tosi toimivaa monessa yhteiskunnassa. kummaa, miten näitä ei sitten muualla maailmassa niin arvosteta. pohjois-koreakin on varmaan oikeasti ihan kiva paikka asua ja onhan meillä hyviä esimerkkejä lähempänäkin.

mua ei kukaan tuu turpaan vetämään, mutta kaffit voin tarjota, jos sopivasti menee. toki voidaan myös vertailla sitten kenellä on hienoimmat pikkuautot tai kuka pärjää parhaiten angry birdsissä tai kuka tekee hienoimpia temppuja potkulaudalla. mä ulkoistan oman osuuteni noista mun pojalle :D

toki oon samaa mieltä siitä, että hyvin usein tääl tulee ihan käsittämättömiä "musta tuntuu" juttuja esiin. heitellään täysin hatusta mielipiteitä ja oletuksia, millä ei oo mitään tekemistä tosiasioitten kanssa. ite ehkä valitettavan vähän jaksan innostua semmosista. mua kiinnostaa tälläkin forumilla ihan muut asiat. kuitenkin jos joku ON jäänyt kiinni dopingista, se ON jäänyt kiinni. jos kyykky ON korkea, se ON korkea. jos muu maa ON mustikka, tee siitä piirakkaa?

lisää videoita, vähemmän kirjaimia... :)

Vajaa kyykky näyttäis olevan, mutta parempia videoita odotellessa... Maailmanennätys se silti on, noiden liitossa siis :jahas:

Vajaalta näyttää joo, vaikkakin video on huono. Varmaankin tulee kohta kaverin omalle kanavalle parempi video. Tosin äijä oli jo kommentoinut tuota näin: "881lbs good lift! New all time world record squat raw w/ wraps in the 275's.. And i buried it deep no question on depth". Heh.

Tuo oli siis kyykyn tulos, 881. Penkissä tuli 512 ja maastaveto 771. Viimeisessä vedossa oli 837 jo ylhäällä mutta irtosi käsistä. Olisi ollut yhteistulos muuten tosi kova.
Tyypin facebook sivuilta olen nämä tulokset poiminut.

tässä video 771 vedosta:

http://www.youtube.com/watch?v=C4YpzCZ8TwE

Kodari76 on ehdottomasti oikeassa, ketään ei voi henkilökohtaisesti syytellä jos ei ole kärynnyt, eikä mielestäni tarvitse enää syytellä kun on kärynnyt ja rangaistuksensa kärsinyt. Hirveän ikäviä tapauksiahan on ihmisten elämille tapahtunut, kun yhteisö on hylännyt täysin voimailjian joka on kärynnyt testeissä. Tavallisia ihmisihän hekin ovat, halu mailman huipulle on vaan niin kova, että väärätkin ja tuomittavat keinot otetaan käyttöön, kun sinne huipulle yritetään.
Tota niin.. Wau! En olisi paremmin osannut sanoa. Kodarilta myös erinomainen ajatelma.
Asialinjalla nämä väittelyt etenesivät huomattavasti älykkäämmin ilman ylilyöntejä. Ja kun näköjään on älliä kirjoittaa, niin tekisi lajille hyvää oikeasti keskustella asioista, eikä kiukutella niinku teinipojat. Samalla asialla tässä ollaan. Mä annan ainakin tunnustusta jenkkikisojen paremmalle tuomarilinjalle. Sielä näyy jo punaistakin silloin tällöin :hyper:. Vielä kun rättejä karsitaan IPF tasolle ollaan hyvillä jäljillä.

Älkää nyt hyvät ihmiset menettäkö yöunianne Heimopäällikön sanomisista. Hän nyt puki monen muunkin tunteet sanoiksi. Suoranainen päähänlyönti ei varmaan ole omalla nimellä esiintymisen pointti, vaan se että vaikea kuvitella samanlaista päänaukomista vaikkapa Bullfarmilla tai Metallilla naamatusten.
Ei siinä mitään väkivaltapelotetta tarvi olla, mutta livenä ne käytöstavat ovat melko paljon korrektimmat ;) Tai siis enhän mä tiedä kenenkään puolesta sanoa, mutta ajattelisin näin. Anonyymiudessa on puolensa ja puolensa. Asian ei pitäisi muuttua oli sen esittäjä kuka tahansa, mutta jos aletaan tiettyä, olkoon nyt kuka tahansa, henkilöä jonka nimi on esillä, rääväämään, tulisi silloin esiintyä omalla nimellään. Selkärangatonta paskahousujen vinguntaa, ellei moisia voi omalla nimellään esittää.

Joo mutta jos kaikki viestit ymmärtää/käsittää aina uhoamisena niinkuin tässä nyt muutama henkilö on käsittänyt, niin varmasti heillä käämi palaa. Arvostella ja kommentoida pitää voida, ilman että heti joku ottaa sen vittuiluna/vinguntana. Itsekin kyllä ihmettelin tähän ketjuun postatessani kommenttia liittyen IPF-voimanostoon, niin heti joku veti herneet nenään ja käsitti että haukun kaikkia pro-liittojen nostajia lahjattomiksi douppaajiksi. Sanallakaan en maininnut tai viitannut missään pro-liittoon tai pro-nostajien douppaukseen, silti joku oli niin ymmärtänyt/halunnut ymmärtää sen vittuiluna. Eriasia jos oikeasti henkilökohtaisesti nälvitään täällä toisia, mutta niin ei kyllä ole tapahtunut tässäkään viimeaikoina. Kannattaa ajatuksen kanssa lukea ne viestit läpi, ennenkuin automaattisesti ottaa vittuiluna jos kaikki kommentit eivät ole positiivisia.

Vajaa kyykky näyttäis olevan, mutta parempia videoita odotellessa... Maailmanennätys se silti on, noiden liitossa siis :jahas:
Tosta ei ota kyllä pirukaan selvää, mutta tuomarithan sen päätti. Noi jenkkien videoinnit on kyllä jokseenkin koomisia. Miksi aina huonoimmat videot on ensinmäisenä netissä :face:

Äärinmäinen kiinnostus on selvittää motiivi tuohon Ketolan rapaamiseen. Miksi siis kärykommentit?

En minä ketään halua rapauttaa.

vastakysymys: miksei siitä saisi kertoa että joku on kärynnyt. Tässä tapauksessa kahdesti.

Oli aikoja jolloin ryssäfemmat olivat voimanostajan aamiainen ja lounas. Kovimmilla karjuilla myös päivällinen ja yömyssy. Nykyäänkin käytetään, mutta eri aineita.

Kyllä kärynneet nostajat ovat urheilijoita siinä kuin muutkin urheilijat. he vaan ovat aikanaan mieltäneet huippu-urheilun ja huipullepääsyn vaatimukset eri tavalla kuin ne jotka eivät ole kärynneet.

Ed Coan on kaikkien aikojen paras voimanostaja, kun katsotaan tuloksia vertauttamalla ne nostajan kehonpainoon ja varusteisiin. Epäilemättä.

Edillä on käryjä...enemmän kuin yksi. Ei se silti hänen arvoaan ja titteliään mihinkään muuta.

Jokainen joka dopingiin ryhtyy, tietää sen vaarat. ja kilpaurheilijat tietävät että käry saattaa käydä vaikka kuinka varoajoista huolehtisi. Riski on otettu ja jos käry käy, sen ei pidä olla kenellekään asianosaiselle yllätys. Jokainen löytää kärähtäneiden urheilijoiden nimet vaikkapa netistä. Käry ei siis ole mikään tabu.

ja jos oikein tikulla kaivetaan, niin kärynneet urheilijat ovat urheilijoita, joilla on vaan käynyt huono tuuri.

Back
Ylös Bottom