POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

no jo on pilattu toiki homma jo tässä luulin että raw nostot tulee pintaan.siinä kuitenkin katotaan se todellinen voima mutta tämä vain minun mielipiteeni.

kun oli tossa tämä "hieno" doping-keskustelu niin tässä faktaa wadan testimääristä 2010,
http://www.wada-ama.org/Documents/R...cs/WADA_2010_Laboratory_Statistics_Report.pdf
Jenkkifutiksessa yli 24 tuhatta testiä
voimanosto 2700 noin..
baseball yli 18 tuhatta.
rugby yli 5000 (aika vähän silti??)
hiihto reilu 5 tuhatta.
painonnosto reilu 8 tuhatta,
futis 30 tuhatta
pyöräily 21 tuhatta
yleisurheilu 25 tuhatta.
koripallo vajaa 10 tuhatta.
lätkässä reilu 5000..
paini samaa luokkaa ku lätkä..

en ota aiheeseen kantaa mutta kun noiden jenkkien ammattilaisliigojen testeistä puhuttiin niin liittyy tämä nyt ainakin jotenkin siihen.. . :D valitan.. parempaa matskua mulla ei aiheesta ole ...
ite kuitnekin jonkin verran seuraan tota jenkkifutista ja fanitan niitä parhaita running backeja aika paljon niin haluan tuoda vaan esille jotain faktaa keskusteluun ennen ku päätellään mitään..
mutta en ala inttämään käyttääkö siellä kuka ja kuka ei.. minä en sitä tiedä :D

ja anteeksi siitä että tää oli todella paha Off-topic ;) lupaan ensi kerralla pysyä otsikossa ja laittaa videoa...

no jo on pilattu toiki homma jo tässä luulin että raw nostot tulee pintaan.siinä kuitenkin katotaan se todellinen voima mutta tämä vain minun mielipiteeni.

Paljoko nuo rätit tuo enemmän kyykkyyn kiloja, ikinä en oo ite koittanu?

Niin jos olis oikeesti raaka nosto niin ei pitäis olla mitään tukevia varusteita eli vyöt ja rannesiteet myös pois.

Oma järki sanoo, ettei etu ole niinkään irrotukseen muuttuvissa nivelkulmissa vaan liukuvasti kasvavasta vastuksesta.

Eiköhän se hyöty ole siinä, että mitä enempi tanko taipuu, niin sen matalemmalle painot pitää nostaa eli sitä vähemmän tarttee tehdä töitä. Taipuva tanko on hyvin lähellä pukeilta nostoa.

Eihä nyt kukaa saa siteistä 80kg hyötyjä :O Itte saan jonku 10kg ku vedän nii kireelle ku saan.

Ei mullakaan oo kyllä mitään nimiä tähän heittää, tiedän vain että Julia Zaugolovalla on sidehyöty reilu 50kg ja ajattelin että jollain raavaalla miehellä se voisi olla enemmän.:)

Itse ainakin nuorena sain vanhoista keltaraitasiteistä+löysästä trikoosta sen 60 kiloa kyykkyyn. Kyllä varmaan joku 20-50 kiloa siteistä on yleensä aika lähelle, jos ne laitetaan hyvin.

Back
Ylös Bottom