Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Erittäin kova vetotulos Peltomaalta. Esimerkiksi ipf:n Suomen ennätys105 kiloisiin on 320 kiloa ja taitaa maailman ennätyskin olla siellä pienempi kuin Peltomaalla. Korjatkaa jos olen väärässä.

Erittäin kova vetotulos Peltomaalta. Esimerkiksi ipf:n Suomen ennätys105 kiloisiin on 320 kiloa ja taitaa maailman ennätyskin olla siellä pienempi kuin Peltomaalla. Korjatkaa jos olen väärässä.
Kannattaa toki muistaa että että raw-ennätyksiä on kirjattu ipf:ssä vasta viime vuodesta lähtien.
Vanhoissa painoluokissa 110-kilosten SE on Aarre Käpylän 385kg ja 100-kilosissa Janne Toivasen 365kg.
En tiedä onko nuo raw-nostoja, mutta sen verran vanhoja tuloksia ainakin etten yllättyisi vaikka olisivat.
Tosi kova tulos toki Peltomaaltakin!
Kannattaa toki muistaa että että raw-ennätyksiä on kirjattu ipf:ssä vasta viime vuodesta lähtien.
Vanhoissa painoluokissa 110-kilosten SE on Aarre Käpylän 385kg ja 100-kilosissa Janne Toivasen 365kg.
En tiedä onko nuo raw-nostoja, mutta sen verran vanhoja tuloksia ainakin etten yllättyisi vaikka olisivat.
Tosi kova tulos toki Peltomaaltakin!
Joo, tiedän kyllä että tuloksia ei ole kauaa vielä kirjattu mutta ajattelin tuota Peltomaan tulosta johonkin verrata. Mielestäni Peltomaan tulosta ei vaan ole oikein vielä Suomessa ymmärretty että kuinka kovasta tuloksesta on kyse.
Kova jätkä tuo Peltomaa!

Peltomaalla taitaa olla voimanpaskkoo,huh
Toiv pysyy ukko kasassa.
Alkaa olla Suomessa olla kovia raakavetäjiä...Illikainen,peltomaa...Virtanen jne.
Mukavempi näitä on lukea saatikka väittelyä doupeista yms...Oon itsekkin kelaillut, että onko toi Käpylän veto raakana,
no oli tai ei niin kova se silti on. Toivasen ennätyksestä en rehellisyyden nimissä ollut edes kuullut aikasempaa, pirullinen sekin...

22-vuotias Eric Lilliebridge 1000kg RAW total.