Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ja vielä rautalangasta, en ole vielä koskaan törmännyt nostajaan joka nostaa reeneissä eri tavalla kuin kisoissa, ja saamaan sarjaan kuuluvat kaikki nostajat tasosta riippumatta, nostat niin kuin reenaat. Mutta kun järkesi ei sitä riitä ymmärtämään niin ei voi mitään.Minulle ei mene perille:face:? Tämä lähti Bolttonin TREENIVIDEOSTA!!!! Ei ole väärin kertoa mestareiden opeista. Tämä on väärä paikka/aihe kertoa mestareiden opeista.
Treeneissä ei nosteta minkään liiton sääntöjen mukaan. Treeneissä nostetaan kropan mukaan, mutta se siitä. Sinun järkesi ei näköjään riitä tajuamaan, ettei kaikki treenaa samalla tavalla. Melko polleasti muuten kyseenalaistat muiden tekemisiä. Mahtaa teikäläisellä olla melkoiset meriitit. En voi kuin ihmetellä...
On se muuten kumma kun argumentit aiheesta loppuu, aletaan lipsua aiheesta viereen, vastaamatta oleelliseen.
Sinä henkilöit kisojen linjaukset nostajien syyksi ja koet aiheelliseksi dissata jokaisen "pro" puolen videon. Nyt vittu oikeesti!
Jos nyt kerron omankin mielipiteen, ni ei tulkita Bolttonin palvojaksi, vaikkei se tähän aiheeseen millään tavalla kuulu.
Perseestä on olleet nostot ja tuomarilinjat. Pitemmän aikaa on ollut alamäki, sitä ei varmaan kukaan kiellä. SE että muuttuuko asia tuolla ristiretkelläsi tämän foorumin kautta, on ainakin minulle hiukan epäselvää. Luulisin että ei muutu.
Minä en palvo ainuttakaan nostajaa. En myöskään koe tarvetta ketään mollata tai arvostella treenejään. Lienee omaa huonouttani..?
Rautalangasta vielä kerran= Bolttonin TREENIVIDEO ON TREENIVIDEO!! Se ei ole Saarelaisen tai muun mestarin opetusvideo. Ne ei liity tähän mitenkään. Kyseessähän oli siis BOLTTONIN TREENIVIDEO!!!![]()
Ja vielä rautalangasta, en ole vielä koskaan törmännyt nostajaan joka nostaa reeneissä eri tavalla kuin kisoissa, ja saamaan sarjaan kuuluvat kaikki nostajat tasosta riippumatta, nostat niin kuin reenaat. Mutta kun järkesi ei sitä riitä ymmärtämään niin ei voi mitään.
Se kyllä harmittaa, kun järkeni ei riitä...Ja vielä rautalangasta, en ole vielä koskaan törmännyt nostajaan joka nostaa reeneissä eri tavalla kuin kisoissa, ja saamaan sarjaan kuuluvat kaikki nostajat tasosta riippumatta, nostat niin kuin reenaat. Mutta kun järkesi ei sitä riitä ymmärtämään niin ei voi mitään.
Ipf:n miehiä muuten. 4markan kyykkääjä.Miten voi olla mahdollista että toisen laittama treenivideo saa aikaan tämmöisen väittelyn täällä?
Yllätys oli melkoinen kun tämä tällaseksi meni. Tarkoitus ei ollut alkaa väittelemään, vaan kuinkas kävi :(Miten voi olla mahdollista että toisen laittama treenivideo saa aikaan tämmöisen väittelyn täällä? Itse tunnen henkilökohtaisesti kyseisen kaverin ja hänellä on aivan omanlainen tyyli treenata mitä tuskin on kenelläkään muulla huipulla. Ja kyseessä on todella mukava ja jalat maassa oleva tyyppi joka auliisti neuvojaan jakelee niille jotka häneltä niitä kysyy. Itsekin sain kullanarvoisia vinkkejä häneltä juuri maastavetoa ja erityisesti näppien pitoa koskeviin asioihin kun viimeksi tavattiin. Jotain hän kumminkin saattaa tuosta maasta vedosta tietää, 43 vai oliko 44 yli 900 paunan vetoa viimeisen kymmenen vuoden aikana kilpailuissa kertoo että jotain siellä on oikeinkin tehty.
Tämähän se tarkoitus varmasti on, mutta tuntuu siltä, että mitä enemmän on nostajalla rautaa tangossa sen vähemmän sitä voi arvostella aiheuttamatta eripuraa foorumilla.Olettaisin että syy miksi treenivideo on tuubiin laitettu on juurikin saada kommentteja ja luoda keskustelua.
Nii. Keskustelu voisi olla muutakin kuin pro nostajien rapaamista.Olettaisin että syy miksi treenivideo on tuubiin laitettu on juurikin saada kommentteja ja luoda keskustelua.
Ilman kynsiä ja hampaita. Mitä enemmän on rautaa, sitä kovempi tarve on räävätä.Tämähän se tarkoitus varmasti on, mutta tuntuu siltä, että mitä enemmän on nostajalla rautaa tangossa sen vähemmän sitä voi arvostella aiheuttamatta eripuraa foorumilla.
Varusteilla tai ilman niin kumpikin vaatii voimaa, ja varuste nostaminen on monin verroin vaikeampaa. Ja kumpa mentäisiinkin voimassa olevilla säännöillä pro puolella, sillä se olisi nimenomaa voimanoston urheilun etu.Ilman kynsiä ja hampaita. Mitä enemmän on rautaa, sitä kovempi tarve on räävätä.
Varusteiden käyttö ei tee nostajista heikompia. Voimassa olevilla säännöillä mennään ja kukaan ei mitään vuoden marttyyri palkintoa saa, jos antaa muille edun ja jättää yleisen linjan hyödyt käyttämättä.
Joopa. Eli jos Saarelainen kerran sanoi jotain, muut treenaavat väärin? Ja argumenttisi on toisen kertomaa jostain muinaisuudesta? Hannuhan kuoli -90 luvun alussa, ellen väärin muista..? Kaikki kunnia legendalle. Ei huono neuvo, muttei ainut totuuskaan.
Boltton ei siis ansaitse mitään arvoa, koska Benni ja Saarelainen? Sinä et ole nähnyt jotain, joten.. Mitä? Kulminoituuko kaikki voimailu sinuun?
Ikuisia melkein mestareita on salit väärällään. Oikeita mestareita on vähemmän ja erona Coaninkin fraasi "whan you stop learning, you stop growing"
Tuo viimeinen lauseesi taitaa kertoa sinusta enemmän, kuin haluan tietää. Miten minun tykkäämiseni muuttaa tai vaikuttaa tähän mitenkään?
Ja mitä sinä muutenkaan tiedät minun tykkäämisistäni? Olenko kertonut tykkääväni vajaista nostoista, vai tuliko tämäkin sieltä ennustajan kyvyistäsi?
Jos argumentoit, tee se aiheesta, älä vierestä.
Antti65 on täysin oikeassa.
Myös muuan Ed Coan -niminen mies...jaa, joku ei tunne? No, hän on maailman kaikkien aikojen paras voimanostaja....
niin, hän sanoi mulle Porissa vuonna 95 että jokaikinen treeneissäkin tehty nosto -myös lämmittelynosto- pitää nostaa niin, kuin kyseessä olisi MM-kisoissa tehtävä maksimiykkönen!
Enkä kyllä epäile asiaa ollenkaan tekeekö tuon. Mies on tehnyt voimanostossa muutenkin jotain sellaista mitä ei voi käsittää ja mihin kukaan ei pääse lähellekään vaikka tuntuu hurjalta katsoa nykyään esimerkiksi Andrey Belayevia ja hänen suorituksia samaan painoluokkaan. Silti jäädään vielä reippaasti Edistä jälkeen vaikka täysin ylivoimainen nostaja omassa painoluokassa nykyaikana onkin raw ja ipf puolella. Ja mikä minulle tekee Edissä sen suurimman kunnioituksen tunteen nostouran lisäksi on juuri tuo jalat maassa oleva asenne ja todella mukava ihminen muutenkin jolla riittää aina aikaa jäädä juttelemaan kaikkien kanssa, arvostaa kaikkia nostajia tuloksista riippumatta ja ei nosta itseään millään tavalla jalustalle. Mulla se menee vaan noin ja päinvastaisella asenteella ja käytöksellä varustettu nostaja vaikka olisi tehnyt mitä tuloksia ei jaksa minua millään tavalla kiinnostaa. Näitäkin valitettavasti löytyy mutta kyllä suurin osa oikeista huipuista ovat juuri sen takia sinne huipulle päässeet kun on ne jalat pysyneet maassa koko nostouran ajan. Ja palatakseni vielä juuri tuolla päinvastaisella asenteella oleviin nostajiin ne tukijoukot vaihtuu siellä ympärillä koko ajan ja loppujen lopuksi häviää kokonaan. Tämä on tullut omin silmin nähtyä jostain entisajan "tähdenlennoista" nimiä nyt sen tarkemmin erittelemättä... Voin tosiaan suositella kaikille lajin harrastajille liittoon tai varusteisiin tuijottamatta että kunnioittakaa kaikki toisianne tuloksiin katsomatta, pitäkää jalat maassa ja älkää nostako itseänne minkäänlaiselle jalustalle missään vaiheessa niin tulee nostourasta vielä hieno kokemus ja tulostakin tulee varmasti paremmin.Voimassa olevilla säännöillä mennään ja kukaan ei mitään vuoden marttyyri palkintoa saa, jos antaa muille edun ja jättää yleisen linjan hyödyt käyttämättä.

Joku taas joka ei ymmärrä sanan kilpailu merkitystä. Muistan itekkin joskus junnuna hippokisoissa kun sain penaalin kun en pärjänny juoksussa et sinänsä ihan lämmin ajatus, mut joopa...Kuka tää ilkka83 on?