Taidat olla kovakin tekijäkyllä vaateri kyykystä on pitkä matka syvään kyykkyyn,mut pro kyykyksi hyvä.
, mutta onneksi kuitenkin kelpuutat tämän pro kyykyksi
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Taidat olla kovakin tekijäkyllä vaateri kyykystä on pitkä matka syvään kyykkyyn,mut pro kyykyksi hyvä.
, mutta onneksi kuitenkin kelpuutat tämän pro kyykyksi
ei tartte olla kova tekiä kun erottaa vaateri kyykyn syvästä,ainoastaan hyvä näkö auttaa asiassa.Taidat olla kovakin tekijä, mutta onneksi kuitenkin kelpuutat tämän pro kyykyksi
![]()
ei tartte olla kova tekiä kun erottaa vaateri kyykyn syvästä,ainoastaan hyvä näkö auttaa asiassa.

niin en tiedä onko porukalla lukutaidossa vikaa kun ei näytä menevän perille,eli olen koko ajan sanonut ,että pro kyykyksi hyvä ja kun vertaa jenkkien vastaaviin niin sanoisin,että loistava.mutta kun toitotetaan et on syvä kyykky, ni minä käsitän syväkyykyn(ipf syvyys)hieman toiseksi,mutta vielä kerran hyvä pro kyykyksi!!!!!!!!!!!!!Huoh...
Eikö se nyt ole jo kaikille selvää että kyykyn syvyyden suhteen ei ole pro-kisoissa sama linja kuin IPF:llä?siis jos otetaan sieltä oppikirjan mukainen suoritus...
Pro-kyykyiksi nuo on todella hyviä, itse en valittaisi. Itseasiassa parhaita mitä noin suurilla raudoilla olen koskaan nähny.
Ja mikä parasta: ne on tehny Suomalainen.
Kaikkihan on paskaa jos paskan läpi yrittää katsoa...vai miten se meni?![]()
jos mielipiteitten esittäminen on provosointia ni sille en voi mitään.ja ilmeisesti sinulla on jonkun asteinen vaateri korvien välissä kun ei mene pointti perille.Jokainenhan tässä tajuaa että nyt on Pro-puolen nostoista kyse. Tuo syväkyykyistä nilittäminen on ihan turhaa provoa ja tulosten vähättelyä sulta...nuo syväkyykky-kommentit muilta oli nimenomaan tarkoitettu siten että ne on syviä ammattilaisten tekemiksi.
Jos et itse tajua että provosoit kommenteillasi, niin sillon sulla on kyllä jo korvien välissä se vaateri.
jos mielipiteitten esittäminen on provosointia ni sille en voi mitään.ja ilmeisesti sinulla on jonkun asteinen vaateri korvien välissä kun ei mene pointti perille.
oikeen tulee reisiin ruutia kun rouhasee syvältäSovitaan näin. Lähdenkin tästä salille tekemään syväkyykkyjä kun en ole pro vaan vaateripaateripakana.
Let`s zumba! :dance2:
oikeen tulee reisiin ruutia kun rouhasee syvältä
Vaikka näinkin.Älä oikeesti sano et reenaat ilman remmejä yksinomaan sen takia että näpit vahvistuu?
Jos selkä jaksaa enemmän ku näpit mavessa nii ehkä mave kannattais pitää iha SELKÄliikkeenä?