Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos tuo freddin paita sellainen, joka ei anna niin paljon apua kuin pro-paita? Ei noista paidoista ota selvää tavisbodari.

En tiedä mitä nostaisin pro-paidalla.

omalla kohdallani myöskin ipf paita toimii paremmin, kuin pro paita.MINÄ väitän että ipf ja pro paitojen ero on olematon, kuten myöskin kyykky ja vetopukujen, siis rakenteelliset erot on suuret, mutta hyödyt ei. IMO
Uskon kans että Murtomäellä on hieman parempi raw-ykkönen kuin minä mutta sarjoissa olen vahvempi.
Uskotko että Murtomäki voittaa Rantasen?
Tämä onkin mielenkiintoinen kysymys. Miksi sormilukolla ei nosteta enempää? Eihän se teknisesti ole mitenkään vaikeaa, eli onko se vain joku tottumuskysymys - kukaan ei ole näyttänyt sormilukkoa ja on sitten alettu nostaa jollain muulla eikä haluta vaihtaa? Olettaisin että moni mieluummin vetäisi ilman ristiotteen tekemään pientä kiertoa.
Sormilukko sattuu niin perkeleesti peukaloon.
:dance:
No eikä satu. Sormet tottuvat siihen hyvin nopeasti. Rupeat vain tekemään niin kyllä se siitä ¨littaantuu¨.
:dance:
No eikä satu. Sormet tottuvat siihen hyvin nopeasti. Rupeat vain tekemään niin kyllä se siitä ¨littaantuu¨.
Juu, meinasin lisätä tuohon että kyllähän siihen tottuu. Aluksi tulee kipua.
Ite hommasin pahan selän lihasepätasapainon ristiotteella ja nykyään kaikki vedot myötäotteella.
Et tainnut vaihella ristiotteella käsiä vai?