POWERLIFTING Voimanostovideoita

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
394.6, 292.5, 387.8 = 1075 näyttäs olevan Larryn paras rivi kisoista. Ja ihan lämppäreillä eikä siteillä. Kyynärlämppärit tai sellaste ''elbow cuffs'' ei omasta kokemuksesta auta grammaakaan.
Joo ei ainakaan slingshotin neopreenit auta mitään ainakaan minulla. Vuosiin oo tullu vaivojen takia treenattua ilman lämppäreitä, pl. kisanostot. Larry käyttää siteitä kyynärpäissä treenatessa, mut ei niitä tietenkään kisassa saa käyttää. Niistä varmaan hyötyy enempi tai vähempi, itsekin olen siirtynyt pelkästään siteillä punnertamaan. Mutta hyödystä en osaa sanoa. Ehti voimat hävitä kun oli kuukausia taukoa raskaista punnerruksista kyynärpään vuoksi. PR:n siteet uutena oli niin jäykät, että tuntui melkein et 100-kiloisen tangon saa houkutella alas, jos kireälle ne veti. Mutta hemmetin hyvät ne on, jos pahasti vaivaisena joutuu treenaamaan.
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kova 3x422 kg. Onko Larry menossa voimamies skaboihin kun tuolla setupilla vetää nyt? Hän ei ole juuri pukua käyttänyt.

Tuli heti mieleen miten vitun kova temppu se Hautalan 420 kg oli. Jumalauta. Absurdi suoritus.
 
Älyttömät tulokset alle ysiin.
Noi olis älyttömät tulokset myös alle 100kg ja alle 110kg eikä tuolla alle 125kg sarjassakaan taida olla kun kaks ihmistä isomman tuloksen tehny.

Ja varsinkin pisteissä tulos on ihan järjetön 661 dots, mailman listalla seuraavaan eroa yli 40dotsia😳

Ja vertailuksi kukaan suomalainen ei ole edes räteillä tehnyt 600dotsin tulosta (zahir ei ole suomalainen😂).

Haack on niin ylivoimainen että tuskin edes on ihminen😂
 
Noi olis älyttömät tulokset myös alle 100kg ja alle 110kg eikä tuolla alle 125kg sarjassakaan taida olla kun kaks ihmistä isomman tuloksen tehny.

Ja varsinkin pisteissä tulos on ihan järjetön 661 dots, mailman listalla seuraavaan eroa yli 40dotsia😳

Ja vertailuksi kukaan suomalainen ei ole edes räteillä tehnyt 600dotsin tulosta (zahir ei ole suomalainen😂).

Haack on niin ylivoimainen että tuskin edes on ihminen😂
Parasta tässä ukossa on, että roinan määrä mitä vetää on todella maltillinen. Puhuu asioista niin avoimesti, että en edes epäile asiaa.

Itse pidän Haackia kovimpana nostajana koskaan.
 

Suositut

Back
Ylös Bottom