POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Ei saisi vissiin vinkua, kun on noin kovia nostovideoita, mutta kyllä mulla menee tunteisiin tuon neidin kimakka kannustusääni suurimmassa osassa Woodin täällä nähdyistä videoissa.

Kakkosen olis saanut kyllä ihan varmasti. Onkohan mark missään vastannut kysymykseen miksi ottaa nuo pompulla. Stoppeja oon nähnyt videolla kun tekee nopeutta.

Kakkosen olis saanut kyllä ihan varmasti. Onkohan mark missään vastannut kysymykseen miksi ottaa nuo pompulla. Stoppeja oon nähnyt videolla kun tekee nopeutta.

touch and go is just something I prefer. I've heard the arguments for and against it: reseting at the bottom has just always mentally interrupted my lift. So I don't do it: everybody is different, touch and go just works for me.

Jessen nostoja on ollut varmasti jo aikaisemmin, mutta tässä 4x10x495lbs (~225kg) deficit-veto:

View: https://www.instagram.com/p/BSSMnpFAAhK/?taken-by=jessenorr

Kevyesti kyllä liikkuu.

Tuossa aiemmin oli touch-and-go -vedoista kommenttia - touch and go :ssa tulee melkoinen "time under tension", josta on omat hyödyt (mm. keskivartalo kovilla), eikä tuossa ole pompautusta, nosto pysyy kontrollissa hienosti. Myös Jesse Norris tekee vedot touch-and-go :lla ja ennen kisoja ottaa kuolletuksilla vedot.

Omasta mielestä Mark :in veto on todella vakuuttava ja mies on todella vahva (varmasti rikkoo vielä IPF :n vetoenkkoja - esim. -93kg -sarjan 372,5kg on helposti Markin haarukassa).

Mustanmeren rannoilla tapahtuu. Karu tyyppi karulta salilta - Giorgi Kavtaradze antaa ihmettelemistä meille kuolevaisille. Omapaino 75kg ja penkkirautaa tangossa 230kg.

Eikä siinä vielä kaikki...

Back
Ylös Bottom