POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Penkki on suurin suomalaisen naisen nostama rauta.Näin muistaisin, Kati Luoto on ottanut 135. Anna Khudayarov on ottanut 142,5, mutta se oli touch and go penkki eli sitä ei lasketa. Marjalla on kyllä mahdollisuudet nostaa vaikka mitä, jos voimanosto alkaa kiinnostaa.

Todettakoon tässä siis että osallistuin Wpc Finnish Nationals-kilpailuihin naisten avoimeen RAWpenkkipunnerrukseen lauantaina ja
voitin! Eli sain siis kultamitalin suomenmestaruuskilpailuissa ja olen suomenmestari! Huhhuh! Hämmentävää...

View: https://www.youtube.com/watch?v=HvEFnrnoV9c

Samana päivänä osallistuin lisäksi naisten sarjassa Grip Monsters-otevoimakilpailuihin ja voitin ne. Huhhuh! Hurja lauantai mulla. Ilmankos väsyttää.
No, tännään taas salille nöyrästi treenaamaan. Arki jatkuu.

Todettakoon tässä siis että osallistuin Wpc Finnish Nationals-kilpailuihin naisten avoimeen RAWpenkkipunnerrukseen lauantaina ja
voitin! Eli sain siis kultamitalin suomenmestaruuskilpailuissa ja olen suomenmestari! Huhhuh! Hämmentävää...

View: https://www.youtube.com/watch?v=HvEFnrnoV9c

Samana päivänä osallistuin lisäksi naisten sarjassa Grip Monsters-otevoimakilpailuihin ja voitin ne. Huhhuh! Hurja lauantai mulla. Ilmankos väsyttää.
No, tännään taas salille nöyrästi treenaamaan. Arki jatkuu.

Hylättiinkö joku, kun aiemmin postasit tulleesi toiseksi? :)

Hylättiinkö joku, kun aiemmin postasit tulleesi toiseksi? :)
Ei hylätty... tietääkseni ainakaan... kävin siis kiireessä kysymässä tauolla että mitkä tilastot... kuinka mones oon... kandeeko jäädä
palkintojenjakoon vai meenkö hyvis ajoin bussille.. en tiiä sit mitä tapahtu, mutta siinä pikaisesti laskivat ja raapivat päätä ja olivat
että tokaksi tuut ja ei siit kai palkintoo tuu tai jotain joku t-paita mikä tulee sit postissa että mee vaa... arvaa että oisinko
jääny, jois oisivat kahtoneet/laskeneet oikein! Kai ny oisin kultamitskuu jääny juhliin! Mut juhlitaan ny si kotona ja saan
si mitalii ja paitaa jälkitoimitukses. On se vaan uskomatonta! Ku mun kultamitalii juhlittiin kisapaikal, niin mie
ootin halpabussii keskustas syöden alelaarin safkaa puolitorkkuen ;-) Huhhuh! Ja sit illalla ku alko tulla onnitteluita
aina vaan enemmän ja tilastot tuli julkiseks, ettin turhaan itteeni tilastojen kakkosena ja sit tajusin plärätä muita sijoi ja
katoin että onko tos painovirhe... mut tänää tuli ite Ano Turtiaiselta viestii että kultamitalii meikälle tulossa, niin
pakko se on uskoo ny että tulin ekaksi eli voitin suomenmestaruuden! HUHUHUH! :)

12967950_231171170575748_3954987528813074591_o.jpg

Ei hylätty... tietääkseni ainakaan... kävin siis kiireessä kysymässä tauolla että mitkä tilastot... kuinka mones oon... kandeeko jäädä
palkintojenjakoon vai meenkö hyvis ajoin bussille.. en tiiä sit mitä tapahtu, mutta siinä pikaisesti laskivat ja raapivat päätä ja olivat
että tokaksi tuut ja ei siit kai palkintoo tuu tai jotain joku t-paita mikä tulee sit postissa että mee vaa... arvaa että oisinko
jääny, jois oisivat kahtoneet/laskeneet oikein! Kai ny oisin kultamitskuu jääny juhliin! Mut juhlitaan ny si kotona ja saan
si mitalii ja paitaa jälkitoimitukses. On se vaan uskomatonta! Ku mun kultamitalii juhlittiin kisapaikal, niin mie
ootin halpabussii keskustas syöden alelaarin safkaa puolitorkkuen ;-) Huhhuh! Ja sit illalla ku alko tulla onnitteluita
aina vaan enemmän ja tilastot tuli julkiseks, ettin turhaan itteeni tilastojen kakkosena ja sit tajusin plärätä muita sijoi ja
katoin että onko tos painovirhe... mut tänää tuli ite Ano Turtiaiselta viestii että kultamitalii meikälle tulossa, niin
pakko se on uskoo ny että tulin ekaksi eli voitin suomenmestaruuden! HUHUHUH! :)

12967950_231171170575748_3954987528813074591_o.jpg
Hienoo! Paljon onnee sm-kullasta! :)

Tuolta on saanut näköjään suomenmestaruuden ihan vain menemällä paikalle, tuloksesta tai kilpakumppaneista viis. Halvalla on lähtenyt.
Mielenkiintoinen tuolla tuo catapult-kisa, kilpaillaanko siellä samalla rätillä vaiko omalla?

Eipä miun ilo mihinkään oo pilaantunut. Mitsku on aina mitsku ;-) Ja onhan sie hienoa saada sm-kisoissa kultaa. Se nyt on joka tapauksessa saavutus jo itsessään...
mutta tästä sitten etiäpäin vaan. En aio jäädä loppuelämäkseni hehkuttamaan kaikille voittoani tms... vaan ihan tännäänkin menin salille treenaamaan, kuten maanantaisin
muutenkin. Treenasin kolme tuntia. Mavessa vetäisin 150 kg ja kyykässä treenin lopulla 170 kg:lla tein kolmosen. Ensiviikolla olen kisaamassa FPOn RAW-voimanostokisoissa
Piikkiössä, toukokuussa FPOn kansallisissa penkkikisoissa Mikkelissä ja Nääshallin penkkikkarhujen salikisoissa Tampereella, ja GPC:n EM-kisoissa olen Rovaniemellä kesäkuussa rawpenkkaamassa.... Elokuussa Tarvasjoella Vahvin Nainen kisoissa ja oon ilmottautunut Varkaudessa Raw Challenge voimanostokisoihin... eli tää nyt oli vain alkua ja jatkan treenaamista ja kisaamista jatkossakin, vaikka toki onhan tuolla WPC:n Sm-kisojen kultamitalilla sellaattinen kokemuksellinen ja henkinen tsemppaava efekti. En aio kutsua itteeni voittoni vuoksi legendaksi enkä luule olevani yhtään sen enempää kuin ennenkään. Näillä eväillä etiäpäin ja kahtotaan kuinka rahkeet riittää tulevissa kisoissa tänä vuonna ja tulevina vuosina :-)

Tämä taitaa parhaiten sopia tänne. Ja hieno suoritus olikin. Venäjän ihme, 19-vuotias 84 kiloinen voimanostaja tutustui Mayorsin saliin ja videollehan tietysti tämä tallennettiin (vaikka hyvin nöyrästi aluksi oli, että "ei kuvata"). Mukava kaveri ja saatanan vahva!

Back
Ylös Bottom