Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Todettakoon tässä siis että osallistuin Wpc Finnish Nationals-kilpailuihin naisten avoimeen RAWpenkkipunnerrukseen lauantaina ja
voitin! Eli sain siis kultamitalin suomenmestaruuskilpailuissa ja olen suomenmestari! Huhhuh! Hämmentävää...
View: https://www.youtube.com/watch?v=HvEFnrnoV9c
Samana päivänä osallistuin lisäksi naisten sarjassa Grip Monsters-otevoimakilpailuihin ja voitin ne. Huhhuh! Hurja lauantai mulla. Ilmankos väsyttää.
No, tännään taas salille nöyrästi treenaamaan. Arki jatkuu.

Ei hylätty... tietääkseni ainakaan... kävin siis kiireessä kysymässä tauolla että mitkä tilastot... kuinka mones oon... kandeeko jäädäHylättiinkö joku, kun aiemmin postasit tulleesi toiseksi?![]()

Hienoo! Paljon onnee sm-kullasta!Ei hylätty... tietääkseni ainakaan... kävin siis kiireessä kysymässä tauolla että mitkä tilastot... kuinka mones oon... kandeeko jäädä
palkintojenjakoon vai meenkö hyvis ajoin bussille.. en tiiä sit mitä tapahtu, mutta siinä pikaisesti laskivat ja raapivat päätä ja olivat
että tokaksi tuut ja ei siit kai palkintoo tuu tai jotain joku t-paita mikä tulee sit postissa että mee vaa... arvaa että oisinko
jääny, jois oisivat kahtoneet/laskeneet oikein! Kai ny oisin kultamitskuu jääny juhliin! Mut juhlitaan ny si kotona ja saan
si mitalii ja paitaa jälkitoimitukses. On se vaan uskomatonta! Ku mun kultamitalii juhlittiin kisapaikal, niin mie
ootin halpabussii keskustas syöden alelaarin safkaa puolitorkkuen ;-) Huhhuh! Ja sit illalla ku alko tulla onnitteluita
aina vaan enemmän ja tilastot tuli julkiseks, ettin turhaan itteeni tilastojen kakkosena ja sit tajusin plärätä muita sijoi ja
katoin että onko tos painovirhe... mut tänää tuli ite Ano Turtiaiselta viestii että kultamitalii meikälle tulossa, niin
pakko se on uskoo ny että tulin ekaksi eli voitin suomenmestaruuden! HUHUHUH!
![]()

Todettakoon tässä siis että osallistuin Wpc Finnish Nationals-kilpailuihin naisten avoimeen RAWpenkkipunnerrukseen lauantaina ja
voitin! Eli sain siis kultamitalin suomenmestaruuskilpailuissa ja olen suomenmestari! Huhhuh! Hämmentävää...
Ei ole tarkoitus olla ilonpilaaja, mutta vaikuttaisi siltä että olit kilpailun ainoa osanottaja... https://www.gometal.com/wp-content/uploads/2016/02/ResultsSM2016.pdf
Kattelin noita tuloksia tossa, niin ovatko kaikki samassa sarjassa omassa lajissaan ja sitten pisteillä katotaan kuka voitti?
Kyllä, samassa ryhmässä nostaneiden sijoitukset pisteiden perusteella.
1,075kg/2,369.9lbs All-Time World Record Raw Total w/o wraps @ 138.8kg/305.9lbs

Oli muuten vimosen päälle ruma nosto, mutta onneksi näistä ei jaeta tyylipisteitä. On se näköjään kohtuu kova muussakin kuin kyykyssä.Zahir muuten nappasi 606 paunan kisapenkin ;) jäi mark bellit sun muut nuolemaan näppejään.