POWERLIFTING Voimanostovideoita

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lieska
  • Aloitettu Aloitettu
Meta title: Voimanostovideoita – kyykky, penkki ja veto

Meta description: Voimanostovideoita-ketju: kyykky-, penkki- ja vetoklipit, treenipätkät, kisavideot, PR-yritykset ja tekniikka-analyysit.

Jeps.

Olen käynyt ''alaraajoihin'' erikoistuneella fysioterapeutilla ja hän myös sanoi että lonkka/pakarat ovat hyvin kierät. Olen aikasemminkin venytellyt paljon mutta en ole saanut mitään tuntumaan kys. alueelle. Fyssarilta olen saanut hyviä venyttäviä liikkeitä tälle kohde alueelle joten venytellään nytten paljon ja katsotaan miten se vaikuttaa tekniikkaan/painoihin.

Mitäs mieltä olette minun Mave tekniikasta? Olen aloittanut Voimanoston ja tahtoisin jonkunlaista palautetta videostani...

Parempi - YouTube

Videossa kokeilin ''ykköstä'' joten ei varmaa ole maailmaloppu jos vähän selkä pyöristyy? Mielestäni voisin työntää takamusta viellä rohkeammin taaksepäin.

Miksi vedät housusi persvakoon ennen nostoa?

Jeps.. Lonkassa on kovasti kireyttä joka vaikuttaa asiaa. Olen alkanut 3x viikossa venyttelee ja siinä samalla harjoittelen Mave ja Kyykky tekniikkaa.

Tässä on toinen video pienemillä raudoilla;

Parempi1 - YouTube

Jos saisi jotain kommentia taas niin jees :)

-mitkä kengät sulla on vedossa jalassas?
- rentouta yläselkä/hartiasi alkaessasi vetää tankoa ylöspäin. YLÄSELKÄ saa pyöristyä.
-omituisen näköinen tuo tangon alaslasku
-älä vilkuile sivulle vedossa. pää pystyyn, katse eteenpäin yläviistoon. paino kantapäille, hartiat rennoksi ja kuvittele, että työnnät kantapäät lattian läpi. Näin vetosi tapahtuu jaloilla.

Manuel teki -140kg sarjaan 390-230-400-1020 millä luonnollisesti olis pyöritelty IPF:n superin kultatulosta lattialla pariin otteeseen. Tosin niin olis Greenin sarjallakin 382,5-235-367,5-985 110-kilosena

Back
Ylös Bottom