Voimanoston Veteraani ja Juniori SM:t Sotkamossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Legenda
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Hitto, munhan olisi pitänyt lähteä tonne skabaamaan. Mun sarjassa aika hepposilla raudoilla viety voitto. Luulin että tuolla otettaisiin meitin sarjaan joku 800+ niin eipä paljoa inspiroinut lähteä. Mutta tosiasiahan se on että turha ruikuttaa joolei käy koittamassa.

Onnea vaan voittajille!

Itsellä meni kisat vähän mönkään, mutta ihan mukava tunnelma tuolla oli.

Kisat oli ihan hyvin järjestetty ja kaikki pelasi niin kuin pitikin, ainakin sen ajan mitä minä siellä olin :)

Vähän mietitytti kisojen tuomarilinja, ei sillä että itselläni olisi jäänyt mitään hampaan koloon vaan että helkkarin löysä linja tuntui olevan. Tehtiinpä siellä ainakin yksi SE penkissä perse irti ja en tiedä oliko se sitten vitsi, että se olis nostanu vieläpä ammattilaispaidalla, tiedä häntä.

hyrre sanoi:
Itsellä meni kisat vähän mönkään, mutta ihan mukava tunnelma tuolla oli.

Kisat oli ihan hyvin järjestetty ja kaikki pelasi niin kuin pitikin, ainakin sen ajan mitä minä siellä olin :)

Vähän mietitytti kisojen tuomarilinja, ei sillä että itselläni olisi jäänyt mitään hampaan koloon vaan että helkkarin löysä linja tuntui olevan. Tehtiinpä siellä ainakin yksi SE penkissä perse irti ja en tiedä oliko se sitten vitsi, että se olis nostanu vieläpä ammattilaispaidalla, tiedä häntä.

Paikalla olleilta kuulin samaa, ailahteleva tuomarilinja kauttaaltaan.Kuulemma varsinkin vedoissa oli aika usein ollut puutteellinen loppuasento ja reisikannatusta yms...

Minullakin pisti silmään Sotkamon tuomarilinja lähinnä kyykyissä lauantai iltapäivän kisassa. Mutta noin yleensä en huomannut mitään erikoista lipsumista - huomiotani kiinnitti lähinnä että kun muutamassa kyykyssä mielestäni oikea tuomio olisi ollut 2-1 hyväksytty tai 2-1 hylätty niin tuomio olikin 3-0 hyväksytty tai sitten 2-1 hyväksytty.
Muutamat SM-kisat on tullut tuomittua ja sanonpa sen vaan kokemuksen rintaäänellä ettei siellä tuomareillakaan ole ihan helppoa. Varsinkin jos vaihto jostakin syystä venyy niin silmä rupeaa tavallaan väsymään ja tarkkaavaisuus herpaantumaan niin silloin alkaa tulemaan tuomioista vähän mitä sattuu...

Zone-sarja -42%
Kiitokset Kvistin Jounille ja koko Sotkamon Kisan väelle. Todella miellyttävät kisat joissa oli rehti ja lämminhenkinen meininki.

Tuomarilinja oli juuri sitä mitä ammattitaitoisilta miehiltä edellyttääkin, rajatapaus nostot tuomittiin ammattitaidolla ja pelkoa esim. kyykyn turhan syvälle pommittamisesta ei ollut.

Eikä se susiraja niin kaukana sitten ollutkaan.

Legenda sanoi:
Kiitokset Kvistin Jounille ja koko Sotkamon Kisan väelle. Todella miellyttävät kisat joissa oli rehti ja lämminhenkinen meininki.

Tuomarilinja oli juuri sitä mitä ammattitaitoisilta miehiltä edellyttääkin, rajatapaus nostot tuomittiin ammattitaidolla ja pelkoa esim. kyykyn turhan syvälle pommittamisesta ei ollut.

Eikä se susiraja niin kaukana sitten ollutkaan.

Se on kylläkin Sotkamon visa, eikä kisa...

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Suositut

Back
Ylös Bottom