Voimanoston Veteraani ja Juniori SM:t Sotkamossa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Legenda
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Vaikeeksi alkaa mun tunnistus käydä. Nyt kun on pulisongit pienentynyt ja tukka kammattu etupystyyn, en näytä enää mannelta. Partaakin on siistitty.

Enää ei tunnista kun mahasta:D

Meinaatkos juopotella?

Meillä olisi tarkotus lauantai-illalla lähteä keekoilemaan pisin poikin hiihtolomalaisia säikyttelemään:) Ollaan pe-su paikanpäällä.

Eikös Sotkamon pitäny olla Raw-kisat sulla? Tietty maven ME:n voit nypätä raakanakin.

Miksi muuten noi teikäläisen Ylöjärven nostot oli jotain enkkoja vaikka Loikkanen nosti Äänekoskella enempi?

RRKalle sanoi:
Miksi muuten noi teikäläisen Ylöjärven nostot oli jotain enkkoja vaikka Loikkanen nosti Äänekoskella enempi?

Vastaan tässä Janin puolesta: Janin nostot on subjunnuihin, Loikkasen ei.

Ei kyllä oma kunto kovin kaksiselta tunnu ennen kisoja :( Tosin onko se sitten ikinä hyvä ollutkaan.

hyrre sanoi:
Vastaan tässä Janin puolesta: Janin nostot on subjunnuihin, Loikkasen ei.

Ei kyllä oma kunto kovin kaksiselta tunnu ennen kisoja :( Tosin onko se sitten ikinä hyvä ollutkaan.

Nyt meni kyllä pahasti ohi ainakin multa. Mää oon käsittäny että jani on -88, eikä siis ole enään subjunnuis. Lyökää tyhmää halolla päähän ja korjatkaa jos on korjattavaa.

Zone-sarja -42%

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
[Max] sanoi:
Nyt meni kyllä pahasti ohi ainakin multa. Mää oon käsittäny että jani on -88, eikä siis ole enään subjunnuis. Lyökää tyhmää halolla päähän ja korjatkaa jos on korjattavaa.

Subjunnut on maailmalla -18v.

Oma kunto kisaan lähettäessa aivan paska, jokanen laji menee päin persettä ja penkin otan raakana.

En millään onnistunut löytämään paikkaa missä kisat järjestetään. Voimanostoliiton sivuilta löytyi kyllä aikataulut, mutta ei paikkaa missä nostot tapahtuvat. Voisiko joku kiltti ihminen kertoa kisapaikan, niin pääsee itsekin väijymään nostoja...

Salamamajava sanoi:
En millään onnistunut löytämään paikkaa missä kisat järjestetään. Voimanostoliiton sivuilta löytyi kyllä aikataulut, mutta ei paikkaa missä nostot tapahtuvat. Voisiko joku kiltti ihminen kertoa kisapaikan, niin pääsee itsekin väijymään nostoja...

Siellähän se tapahtumakalenterissa:
Sotkamon Lukio, Markkinatie 1, 88600 Sotkamo (Virastotalon aukio)

Ai joo täähän se kisa onkin jonne mä kai menen katsomaan. :D Pistän pakkishupparin päälle ja tukan leteille, niin tunnistatte! Pitää tulla nykimään hihasta, ettei tarvii jälkikäteen lukea jostain bongausketjusta että Faidra bongattu Sotkamossa. :jahas:

Keiko- sanoi:
Oma kunto kisaan lähettäessa aivan paska, jokanen laji menee päin persettä ja penkin otan raakana.

Ja nyt on vielä tosi kiva kuume päällä, en ole voinut käydä reenamassa ja olen oksennellut. Saatan tehä tosi jalon tempun ja käyä nostaa 150 kg:n yhteistuloksen ja ottaa kullan sillä. Paino joka tulee tarpeeks syvälle kyykyssä kun ei varmaan tässä kunnossa ylös tule.

Faidra sanoi:
Ai joo täähän se kisa onkin jonne mä kai menen katsomaan. :D Pistän pakkishupparin päälle ja tukan leteille, niin tunnistatte! Pitää tulla nykimään hihasta, ettei tarvii jälkikäteen lukea jostain bongausketjusta että Faidra bongattu Sotkamossa. :jahas:

Tuut mun gougou-tytöks sitte (Gdanen ja Rashan lisäks)!

En tiedä muuta kuin että Piikkiön kehityksen Jere Lietzen otti kullan 110-luokassa 23-vuotiaissa. Sarja 270-190-292.5 :rock: Todella hieno suoritus, mies ylitti itsensä ja vasta yli 20 kiloa oman enkan ylittävä viimeinen veto ratkaisi shown!

Paimion Voimailijoiden Jani Nurmi hopealle, 100-kiloisissa 20-vuotiaissa, armeijan tylsistyttämänä ei oikein enkkoja rikottu, silti hopiaa kotiin.

Noi kuulin vaan puhelimessa, muita tietoja ei ole.

Suositut

Back
Ylös Bottom