Voimannostosta(miten aloittaa oikein)

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Salomaa sanoi:
Voimanostossa tarvitaan kyllä joku muu osaava henkilö katsomaan tekniikat kuntoon koska yksin niitä ei löydä omille välityksille.
Suomen maajoukkuevalmentaja Pekka Anttila korjasi omaa asentoani kyykyssä niin, että siirsi vasenta jalkaa muutaman sentin leveemmälle ja ulospäin viistoon. Ei se sen enempää tarvinnut, mutta ei sitä itse olisi tajunnut ikinä.QUOTE]

Mikä tuossa asennossa oli ennen vituralla? joku liikkuvuusjuttuko? Mulla on nimittäin oikea jalka enemmän "auki" ku vasen kyykätessä ja kävellessäki. Eli oikea jalkaterä osoittaa hieman enemmän ulospäin ku vasen. On se voinu olla aikasemminki nuin, mutta nyt olen sen vasta kunnolla huomannu ku oon kyykkiny kolme kertaa viikossa. Mikähän mättää?

Kyllä Salomaa sulla o hyvännäköstä toi kyykkiminen! Ite ajan tässä sisään leveempää kyykkyasentoa ja mun ongelma o toi surkee liikkuvuus (ja voiman puute:hyper: ) mut eiköhän se tekniikka ajan kanssa sieltä löydy. Mä oon pikkuhiljaa saanu kiinni tosta kyykkämisestä ku alotin box-kyykyn tekemisen, ennen noi mun kyykyt oli semmottia 20cm jalkojen leveydellä ja pyörellä selällä tehtyjä julleja. Painot mulla o vielä ihan naurettavat, raskaat sarjat tulee otettua hackissa.

Mites nuo rätit muuten jeesaa leveellä asennolla kyykkämistä, sen oon ymmärtäny et puvun kans helpottuu huomattavasti?

Ludvig: Kantapää oli väärässä paikassa ja jotain. Joka tapauksessa sen takia kyykky kallistu liikaa oikealla.

BullyBoy: Ihan hyvin ne rätit jeesaa varsinkin jos on ampuvammat mallit.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom