Moro, olen nyt 1kk tehny peruskuntoa salilla ja tarkoitus olisi siirtyä ensiviikolla voimaharjoitteluun.
Olen vielä kasvuiässä, joten mitä mieltä olette jätänkö maven pois, vaikka se kova koko kropan voimaliike onkin.
Itse jättäisin, mutta muut liikkeet ihan normaalisti mukaan.
Minkälaiset toistot olisivat hyvät? Onko pyramidi tyyli kovin järkevä tapa vetää toistoja?
Ajattelin jotain 4 x 5 vai onko toistot ja sarjat liikkeestä kiinni?
Penkkiä tekisin Miken 2 x 6 systeemillä kunhan siihen vähän enemmän perehdyn kun en ole siitä selvillä. Voitte neuvoa jos viititte.
Käyn salilla 3krt / viikko, jakona näin:
1. päivä
Rinta, olkapäät, hartiat, ojentajat
2. päivä
Jalat, vatsa
3.päivä
Selkä, hauis
Ruokailu puoli on kunnossa, voin vaikkaa laittaa tänne syömiseni huomiseksi ja voitte sanoa jos on jotain korjattavaa.
Kun hakee voimaa, ollaanko liikkeillä ihan perusliikkeillä? Penkki, kyykky, mave, soudut, taljat jne... Vai voinko laittaa mukaan apuliikkeitä?
Jos apuliikkeitä otan vedänkö nekin tiukkana vai paljon löysemmin, pidempiä toistoja?
Kyllä nyt tuli paljon kysymyksiä, toivottavasti vastailette.
Laitan huomiseksi tosiaan sen ruokailupuoleni sekä yhden ehdotuksen ohjelmasta jos tähän nyt saan vastauksia.
Modet, poistakaa toinen näistä, tuli vahingossa kaksi.
Olen vielä kasvuiässä, joten mitä mieltä olette jätänkö maven pois, vaikka se kova koko kropan voimaliike onkin.
Itse jättäisin, mutta muut liikkeet ihan normaalisti mukaan.
Minkälaiset toistot olisivat hyvät? Onko pyramidi tyyli kovin järkevä tapa vetää toistoja?
Ajattelin jotain 4 x 5 vai onko toistot ja sarjat liikkeestä kiinni?
Penkkiä tekisin Miken 2 x 6 systeemillä kunhan siihen vähän enemmän perehdyn kun en ole siitä selvillä. Voitte neuvoa jos viititte.
Käyn salilla 3krt / viikko, jakona näin:
1. päivä
Rinta, olkapäät, hartiat, ojentajat
2. päivä
Jalat, vatsa
3.päivä
Selkä, hauis
Ruokailu puoli on kunnossa, voin vaikkaa laittaa tänne syömiseni huomiseksi ja voitte sanoa jos on jotain korjattavaa.
Kun hakee voimaa, ollaanko liikkeillä ihan perusliikkeillä? Penkki, kyykky, mave, soudut, taljat jne... Vai voinko laittaa mukaan apuliikkeitä?
Jos apuliikkeitä otan vedänkö nekin tiukkana vai paljon löysemmin, pidempiä toistoja?
Kyllä nyt tuli paljon kysymyksiä, toivottavasti vastailette.
Laitan huomiseksi tosiaan sen ruokailupuoleni sekä yhden ehdotuksen ohjelmasta jos tähän nyt saan vastauksia.
Modet, poistakaa toinen näistä, tuli vahingossa kaksi.