GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Voimamimmien miitti lauantaina 19.07.2008, Tre

Voivoi, jättäkää mutkin nyt pois laskuista, tulen sitten jonnekin käymään jos kykenen. Vedettiin töissä auto eilen huolella ympäriämpäri ja nyt on ainakin viikko oltava ihan iisisti. Joka paikka on halavatun kipee, mutta ilmeisesti ei mitään pysyvää tai operointia tarvitsevaa. Mä pääsin yöllä kotiin, kuski on vielä tarkkailussa kun se loukkas vähän pahemmin.
Maidenin keikalle kyllä raahaudun vaikka paareilla perkule. :rock:

Eli mahdutaan kaikki mun autoon kun mennään BWR:lle! Ja jos joku myöhäisilmoittautuu niin siltikin. Farkun takaluukussakin on tilaa.;)

Okei...

Juuri tuo juna. Ja kiitos tytöt jos pääsette vastaan. Laitan vaikka sähköpostilla mun puh.nro:n BWR:lle, niin voidaan olla yhteysissä sitten. Tuo päivän aikataulu kuulostaa oikeen hyvältä. :) Toivotaan aurinkoista ja lämmintä ilmaa. Cheers mates!

Kiitos osanottajalistasta assis! Hoidin pöytävarauksen ruokkiksella ja saadaan joku kiva ovaalinmuotoinen pöytä, johon mahtuu kuulemma oikein hyvin 5-6 henkilöä (eli ilm. menisi enemmänkin)... Varaus siis la 19.7. klo 16, New York. Btw, jos immeisillä on yhtään ylimääräistä aikaa ni vois tietty yrittää edes alustavasti tuumailla etukäteen, mitä mahdollisesti aikoo tilata, (mutta jos paniikkia ilmassa niin ehtii varmaan hyvin sittenki). Miitin teemana vois kuitenkin olla mahd. rento fiilis ja toiveena luonnollisesti on, et kaikilla ois hubaa :).

Se vielä, et jos joku Nitaan & Uwishin lisäksi haluaa varmuuden vuoksi vaihtaa puh.nro:ita ennen la:ta ni pistäkäähän privaa/ mailia.

Harmittava takaisku Lejonqilla :(. Pikaista toipumista & toivott. pääset silti pistäytymään!

Terp!

Enköhän pääse sinne ruokapaikkaan poikkeemaan, ehkä syömäänkin. Tulen esittäytymään ja koitetaan änkeä johonkin lähettyville sapuskoimaankin, meitä on 2-5 henkilöö.
Pistäkää piNkit neilikat rintaan että tiiän ketä tuun kiskoon tukasta :)

Pistäkää piNkit neilikat rintaan että tiiän ketä tuun kiskoon tukasta :)
Pinkit kukkaiset taitaa jäädä hommaamatta tähän hätään, mut mullapa on vaaleenpunanen reenikassi :D. Toinen tuntomerkki on pitkät vaaleet hiukset, mut ainakin mun letti on rauhoitettua aluetta ;). Ja tosiaan jos pöytä on tuo ovaalinmuotoinen ni etköhän löydä oikean porukan, rohkeasti vaan juttusille!

Jeps. En oo itekkään kukkasta muistanu/ehtiny/jaksanu hommata... Mut eiköhän meidät tunnista. :) Eli huomiseen tytöt!

Kotiuduttu ollaan ja hengissä.. Kyllä tällaseen miittiin vois tulla toistekin! :hyvä: Kiitokset kaikille osallistuneille hyvästä seurasta.:thumbs:

Ps. BWR: siinä oli reikä..

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
Joo otetaan ehdottomasti uusiksi tässä joku kerta! ...vaikka missasinkin teidän iltarilluttelut...;) Juna oli myöhässä ja kun se vihdoin saapui asemalle, odotettiin lähes puoli tuntia lähtöä jostain selittämättömästä syystä, joten kotimatka meni torkkuessa. Ens kerralla taidan suosiolla jäädä yöksi!

Kiitoksia kovasti osallistuneille myös omasta puolestani. Oli oikein mukava tavata uusia immeisiä, joilla on samansuuntaisia intressejä ja halua kehittyä :). Pitänee tosiaan ottaa uusiksi joku krt.

Ps. BWR: siinä oli reikä..
:offtopic: O-ou, sorge! Toivott. ei ollu iso :D.

:offtopic: O-ou, sorge! Toivott. ei ollu iso :D.

Mitä siellä on mun lähdön jälkeen vielä tapahtunu? :lol2:

Kiitoksia täältäki vielä!! Oli oikeen rattosaa! :kippis1: :dance2: Ens kerralla vaan rohkeesti enemmän porukkaa mukaan. Ite sain ainaki niin paljo koko reissusta irti: tietoa, motivaatiota, suhteellisuudentajua, henkistä tukea.. ja mikä tärkeintä... uusia ystäviä. :)

Mitä siellä on mun lähdön jälkeen vielä tapahtunu? :lol2:
:offtopic: Sanotaan vaikka, että tais "Hirvi hukkua" sunnuntain kotimatkalla ;)... Kettu kuittaa (ja nyt Nitaa, hys hys :)).

Kuvia?

Niin, se vielä, et miten teillä onnistu kuvatukset? Harmittaa, ku itellä oli kamera messissä Wolfilla & NY:ssa, mut unohin sit ottaa yhtääkään otosta :(. Kukaan muukaan ei tainnu räpsiä muuta kuin sit illalla mun kämpillä? Jos on jotain kivoja ni laittakaahan mun mailiin, thäng juu! Ryhmäkuva ois ollu kyl kiva... No, ens kerralla sit :).

Suositut

Back
Ylös Bottom