Adrian1979: No niin, loistavaa :hyvä:! Ehdottomasti vaan mukaan illanviettoon.
Taskuamatsoni: Tän threadin VIPit alkaa kohta vainota sua privoilla :evil:... Ei mitään peruutuksia nyt, ku on tän kesän ainoo tällanen miitti. Varsinki jos tarkotat 'menossa olemisella', et reenit kärsii viihteellä olosta ni ei kukaan pakota juomaan. Ainahan voi nauttia samanhenkisten immeisten seurasta myös about vesilinjalla
.
Sit asiaan... Mitäpä oisitte mieltä, jos kuitenki valittas se New York ravinteliks? Kuulin tuttavalta, että myös vkl:ksi sais isonkin pöydän (n. 10 hengen) varattua etukäteen ja
Menu on kyllä todella monipuolinen ja kattava. On jopa terveellisempiä vaihtoehtoja, missä ravintoarvot näkyvissä. Voisin hoitaa pöytävarauksen viim. alkuvk:sta, jos innostutte.
Alustavaa aikataulua:
- Reeni Wolfilla @ 12
- Väliroheiinit & terassille?
- Syömään @ 16
- Terassille/ hotellille/ mun luo valmistautumaan iltaan @ 18-19?
- Baanalle...
Miltä kuulostaa?
Mulla on muuten 5 litran Heineken olutpänikkä Itävallasta tuotuna ja isken sen kylmään pe:na la-iltaa varten. Sen päiväys on umpeutunu, mutta Uwish lupautu koemaistamaan ;) ja jos ok ni sit se on vapaassa kulutuksessa
. Ite oon vannoutunu extra kuivan omppusiiderin kannattaja eli olut ei vaan uppoa.
Nitaa: Tämä junako? --> 10:38 Seinäjoki - 11:59 Tampere, InterCity 48, Helsinki. Jos mä käyn noukkimassa Nitaan asemalta ni sit me ollaan Wolfilla vasta n. 12:15, koska köpötellään sieltä. Saisko Uwish koukattua hänet autolla? Voin kyl tulla iteki asemalle ja opastaa sit kaaran Wolfille. Vai monelta muilla tulee transportaatiot Tre:lle? Tietty reenin vois iskee puol yhdeksikin ni ehitää eka nähä siinä salin aulassa eikä tuu pelkkää hämärää kyräilyä salin puolella :D..?
Lejonq: Esim. bussilla pääsee helposti mun kämpälle Iron Maidenin keikan jälkeen, jos päädytään sinne ennen baariin suuntaamista.