GOOD MORNING

BCAA, EAA, MSM, GLUTAMIINI, VIHERJAUHEET

-40%

Voimamimmien miitti lauantaina 19.07.2008, Tre

Päätin pystyttää 'Voimailusta/ voimanostosta kiinnostuneet mimmit!' -threadin jatkoksi uuden ketjun, että miitin ideointi pyörähtäisi paremmin käyntiin :). Koska monet ovat osoittaneet mielenkiintoa kyseisenlaista tapaamista kohtaan aiemmassa threadissa, ehdotin mahdollisiksi päivämääriksi 5. tai 19.7...

Tähän mennessä assis on kumman vain pvm:n kannalla ja Lejonq toivoisi 19.7. olevan miittipv, koska myös Iron Maiden on silloin esiintymässä Tampereella. Itsekin saattaisin kallistua tuon 19. pv:n kannalle, koska 5. pv olen mahd. toisaalla (tosin ei ole vielä varmaa).

Joka tapauksessa nyt voimamimmit (ja wanna-be sellaiset) aktivoitukaahan ja aletaan järkätä jonkinlaista miittiä tähän väliin :whip:. Myös 'Body vai voima?' -dilemman kanssa kamppailevat ovat tervetulleita :). Perusrunko ois varmaan ihan ok eli salitreeni, ruokailu & baanalle? Pistäkäähän ideaa kehiin ja ilmaiskaa, onko kiinnostusta!

19.6. käy ehkä paremmin tänne. Loma!:D

Eiku..:D

Ja tietty uskallat!

Jippii, kyl tästä sittenki vielä miitti taitaa tulla :hyvä:! Kaikki vaan rohkeesti mukaan, ei kukaan pure (korkeintaan yrittää käännyttää aloittamaan jonkun voimailulajin tms. ;))...

Sehän olis vallan mukavaa jos miitti onnistuisi :)
Mä en tosta reenaamisosiosta niin mene omalta osaltani vannomaan, saattaa olla aamusta asti juhlatunnelmaa pullossa :rock:

Lyödäänkö 19.7. lukkoon? Mä en oo innostunut yhteistreenistä, koska a)lauantaisin mulla ei oo treeniä b)en kuolemaksenikaan jaksaisi roudata kaikkia salikamoja Tampereelle ja takaisin c)tutustumisen kannalta treenaaminen ei ehkä ole kaikkein tehokkain ajanviettomuoto.

Ehdotus: pitkä lounas ja siitä sään mukaan terassille tms tai kevyt lounas ja hengailua ja päivällinen jossain.

19.7 kyllä käy!

Itseäni kyllä tuo treenikin kiinnostaa, mukava käydä tutustumassa eri kaupunkien saleihin! Miitin hengen mukaisesti treenipaikkahan olisi joku voimaluola, eikä mikään fitnesscenter. :)

Voihan tuota vähän modata kullekin sopivaksi, ne keitä ei treeni kiinnosta, lähtee vaikka syömään tai terassille ja kokoonnutaan sitten illemmalla jonnekin hengailemaan yhdessä.

Itselle syöminen ei ole sen parempi tutustumistapa kuin treenaaminenkaan, molemmat teen mieluiten yksin ja hiljaa, mutta joku terassilla istuminen tai muu hengailu kyllä onnistuu alkukankeuden jälkeen :D

Terassilla istuminen onnistuu myös minulta, treenistä en mene takuuseen.:D Riippuu vähän sen päivän tarkemmasta aikataulusta.

Näillä näkymin taitaa tosiaan tuo 19. pv olla suositumpi eli minunkin puolestani voidaan lyödä se lukkoon. Asustan itse Tre:lla ja tarvittaessa pystyn majoittamaan 3-4 naisimmeistä yöksi kämppääni (tiivistä tosin tulee :D). Uskaltaako muita tampereella asuvia ilmoittautua? Käsittääkseni myös esim. Omena-hotelli on ollut suosiossa pakkislaisten keskuudessa aiemmissa miiteissä.

Taskuamatsonin toivoma ’voimaluola’ taitaa vaan valitettavasti vaatia sen, että tuntee jonkun joka tuntee jonkun/ kuuluu kyseiseen seuraan tms. Esim. sali jossa normisti reenaan ei oikeastaan ole kaupallinen, joten en valitettavasti voin alkaa vaatia omistajaa/ omistajia tulemaan varta vasten paikalle :(. Nääshalli olisi normaalisti yksi vaihtoehto, mutta sekään ei ole kesäviikonloppuisin auki... Powerhouse Gymillä en ole käynyt pariin vuoteen (eli en tiedä minkälainen on tätä nykyä), mutta kelpaisiko Wolf? Vaikka se on pääasiassa kehoilijoiden/ fitness-mimmien/ peruskuntoilijoiden suosiossa, on sielläkin erikseen ”Monttu” eli huone, jossa voi tehdä esim. juuri kaikkia voimanoston pääliikkeitä edes about omassa rauhassa.

Taskuamatsonin lailla aion kans mahduttaa iltapv-reenin aikatauluun silloin miittipv:nä eli olis mukavata saada enemmänkin populaa myös salille. Btw, jos joku voimanostelutaustani takia jotenkin jänskättää minua/ mun kanssa reenaamista niin ihan turhaan. Meitsi on täys ’varustehu*ra’ ;) ja joissakin tavallisissa saliliikkeissä mun pikkusiskokin on parempi *nolo*.

Onneksi tässä nyt on vielä n. kk aikaa hioa miitin yksityiskohtia, aikataulua JA yrittää houkutella lisää voimamimmejä messiin :)! Ohjelmassa siis näillä näkymin on ainakin reeni/ lounas/ terassi, jonka jälkeen ilmeisesti terassi & illallinen ja sit kaiketi baanalle :dance:, pysyinkö mukana toiveissa? Rohkeesti vaan kaikki gonna-be:t, would-perhaps-like-to-be:t ja muut joita mahd. kiinnostaa joku woema-laji tai ovat jo sen aloittaneet mukaan miittiin!

Anabolic Overdrive

2 kg, Orange

-30%
"Monttu" kuulostaa just siltä, että kai mäkin sit reenikassin pakkaan mukaan!
Mihkään hiluvitkuttelu-fitnessvempain-salille en kyllä lähe, menee sormi suuhun semmoisessa ku ei tiiä miten päin mitäkin raajaa kussakin laitoksessa liikutellaan :dance2:
Ja vielä jos se treeni olis suht ajoissa että ehtii ottaa kunnon kuulosuojakännin päälle ennen iron maidenia.
Että kuulostellaan kuinka suunnitelmat siellä mansen suunnalla etenee...
Reippaasti voimamimmejä mukaan vaan!!

Hienoa!:hyvä:
Jos tulen treeneihin niin voin vemputella "rannehauispellenä" niin muut saa keskittyä "oikeisiin" liikkeisiin.:lol2:
Saanko varata patjapaikan jo tässä vaiheessa luotasi, BlackWhiteRose? (Ellen voita lotossa niin se omppuhotellikin kuulostaa rahasyöpöltä..) Baanalle taas riittää aina rahaa!:dance2:

Loistavaa, salille vaan mukaan lissää porukkaa :)! Wolf on lauantaisin auki klo 10-18 eli yritetään kehittää siitä joku sopiva ajankohta... Käsittääkseni tulostamalla & täyttämällä valmiiks lippusenlappusen heidän nettisivultaan (löytyy kohdasta 'Kuntosali') saa ilmaiseksi tutustumiskerran salille, jos ei ole ennen käynyt. (Ai niin, pukkarinkaappiin tarvii oman lukon, mut he saattavat ehkä suostuu myös lainaamaan ekakertalaisille.)
Saanko varata patjapaikan jo tässä vaiheessa luotasi, BlackWhiteRose?
Juu, sopii kyllä :). Tiedän muuten yhden kädenvääntäjä-tyypin (tosin en nimeltä), joka myös reenailee Wolfilla eli kaipa siel pystyy ihan ok jumppaamaan myös kyseistä lajia...

Mä varmaankin kirjaimellisesti JUNAilen itseni paikalle ja tuun yöks takas kotiin Jyväskylään, joten kympiltä lähtee illalla vika juna. Mistäpäin maailmaa muut ootte tulossa? Mietin vaan kannattaako suunnitella treeniä aamulle vai iltapäivälle? Mä tuun varmaan kahdentoista junalla, mutta voin hilppaista kaupoille siksi aikaa kun ahkerat hikoilee salilla...

Hienoa!
Omalla autolla olen tulossa ja Turun suunnalta, jos joku tarvitsee kyytiä.
Ei se kädenvääntö mitään tähtitiedettä ole, ihan samat lihakset meiltä löytyy kuin muiltakin.:D Ihan käsipainoillakin saan treenin aikaiseksi, ja jos talja löytyy niin aina parempi. Leuanvetotangossa rimpuilukin on jees. (Treenaan kyllä jalkojakin kun sille päälle satun, etten alkais ihan vammaselta näyttämään.:whip:) Tampereella onkin muuten iso kädenvääntöseura!

Vielä en oo valmis lukkoon lyömään tulemistani, mutta... Joensuusta tulen, jos tulen, ja mukavuudenhaluni takia taidan tulla omalla autolla reittiä Jns - Varkaus - J-kylä - Tre. Kyytiin saa tulla jos uskaltaa...

Vielä en oo valmis lukkoon lyömään tulemistani, mutta... Joensuusta tulen, jos tulen, ja mukavuudenhaluni takia taidan tulla omalla autolla reittiä Jns - Varkaus - J-kylä - Tre. Kyytiin saa tulla jos uskaltaa...

Jos jaksat Jyväskylän kohdalla poiketa keskustan kautta, hyppäisin mielelläni kyytiin.

:offtopic: Vitutus-threadiin liittyen: suunnittelin käyväni Tampesterissa samalla reissulla rintsikkaostoksilla, kun olettaisin että olisi paremmat valikoimat. Viimeksi tosin löysin sopivat liivit Joensuun sokkarilta...

Pitäisköhän itsekin liittyä miittiin... :) olisin jo valmiiksi tampereella mutta pitänee kerätä rohkeutta :D

Pitää pitää! Tämmöisissä teematapaamisissa ei ainakaan tartte miettiä, että puheenaiheet loppuisivat kesken. :D Muutenkin punttimimmit ovat tunnetusti rentoa ja mukavaa porukkaa.

Suositut

Back
Ylös Bottom