Re: Re: Re: Mariusz Pudzianowski
Originally posted by lieska
Naurattaa toi sun yleinen asenne, " paljon myrkkyä niin isoks tullaan". Sulla ei ole nähtävästi mitään näkemystä asiasta. Kaikki sua isommat ottaa hirveitä määriä ja jos säkin ottaisit painaisit 130kg rasva % 8, eikö?
Hohhoijaa. Quottaillaampas vähän:
Sumu:
Ilmaisin itseni huonosti. En toki väheksy millään tavalla Mariuzin geenejä, en ollenkaan. Muistutin vain siitä faktasta, että menestyksen takana on muutakin kuin geenit.
Lahjakas urheilija on aina lahjakas urheilija, otti sitten roippeita tai ei. Marius on lahjakas.
Jos tuota nyt vielä jotenkin tarvitsee suomentaa, niin kerro ihmeessä.
Ja mitä mun yleiseen asenteeseen tulee, niin tiedän kyllä sen, että yksi tai kaksi nappia tai ampparia jotain ainetta ei miehestä sen kovempaa tee. Edes "kova" kuuri ei tee miehestä sen kovempaa, ellei treeni, ruoka ja lepo ole kunnossa. Lahjakkuuttakin toki tarvitaan. Esimerkiksi geneettinen lahjakkuus näkyy siinä, kuinka kroppa vastaanottaa lääkkeitä. Reseptorit ja reseptorien määrä ei ole kaikilla ihmisillä sama.
Niin, usko tai älä. On paljon mua isompia ja vahvempia ukkoja jotka ovat natikoita. Ja jos ottaisin kuurin, niin tuskimpa olisin 130kg 8%-rasvoilla, ellei kuuri sitten sattumoisin kestäisi palttiarallaa kolmea vuotta tai vähän päälle...
Näkemystäkin varmaan löytyy, sen verran olen itseäni isompia ja kokeneempia kuunnellut. Olen jopa ihan itse ottanut joistain asioista selvää.
Mitä tähän Mariuksen tapaukseen tulee, niin et voi väittää, etteikö se olisi ottanut roipetta reilusti. Kyllä naama on sen näköinen, että äkkiäarvaamalta kaveria voisi luulla kutakuinkin 40 vuotiaaksi. Toisilla roippeet näkyy enemmän naamasta kuin toisilla.
Jos mun näkemyksestä tähän asiaan haluat vielä keskustella, niin vaivaa sitten vaikka privatemessagella. Ei tätä tappelua kukaan jaksa lukea.