Voimaleuanveto SM 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
tähän ois joku kuitenki takertunu :)

mutta mielenkiintoiset kisat joihin ei välttämättä olis edes niin iso kynnys tulla kisaamaan. koittiko kukaan maksimitoistomääriä?
Kyllä jotku siinä riuhto kisan jälkeen omaksi ilokseen, 30 paikkeilla oli toistot. Ankaria kavereita vetämään kaikki jotka lauteille nousi.

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Nuo ei kyllä kuulu samaan juttuun. Siis susipaska puristusvoima ja kakkosen sulku.

Eikä tuo toinenkaan lause, olen nimittäin omaa COC #2:sta tarjonnut varmasti yli sadalle äijälle, enkä ole missään päiväkodeissa sitä kakaroille tarjoillut. Rehellisen työn tekijöitä ja voimailijoita lähinnä on yrittäjät olleet. Ainoastaan yksi on sulkenut sen ekalla kerralla. Ilman treeniä, mutta muutaman yrityksen jälkeen 5 jantteria.
Eli ei ihan joka ukko sulje, vaikka olis joskus töissäkin käynyt.

No ei tietty juu joka ukko, mutta varmasti on ukkoja tullut vastaan raksalla itsellekin kenen puristusvoima on sata kertaa kovempi kuin mulla. Ja tarkoitan myös maksimia enkä pelkkää kestävyysvoima ajoka tietenkin on työmiehillä hyvä.

Ja ei varmaan ekalla puristuksella, mutta tarkoitan että ekalla kertaa kun kokeilee, vaikka nyt muutaman yrityksen tekisikin. Itse sain ekalla kerralla muutaman yrityksen ja pikku vinkkien jälkeen n. 5 millin päähän, sitten toisella kertaa oliko 3 yritys niin suljettua, vaikka tiukkaa teki. Ja pakko sanoa että puristusvoima on oikeasti huono, monasti todettu käytännön hommissa.

IMO ton nro 2 sulkeminen ei ole kova juttu, ei likelläkään 200 penkin tasoa. Pitääkin mennä taas koittamaan joku päivä kaverin luokse vieläkö saan suljettua.

No ei tietty juu joka ukko, mutta varmasti on ukkoja tullut vastaan raksalla itsellekin kenen puristusvoima on sata kertaa kovempi kuin mulla.
ja silti ne ei saa sitä kakkosta ekalla pohjaan:), uskoisin. ei auta jos jaksaa puristaa ku sonni siellä yläasennossa ku viimenen 5milliä on se vaikein. muutaman kerran ku antaa puristella niin sitten saavat.

IMO ton nro 2 sulkeminen ei ole kova juttu, ei likelläkään 200 penkin tasoa.
tuosta olen täysin samaa mieltä ja tästä ei tarvi edes kenenkään intellä:whip:. jos ois pakko verrata mikä on kyllä äärimmäisen tyhmää, niin sanoisin että 100 penkki eka sali käynnillä=coc2 pohjaan eka yrittämällä:)

Imo aika paljon noissa grippereissä on tekniikkaakin, tällä tarkoitan sitä että osaa asetella se puristimen käteen oikein. Ekaa kertaa kun kokeilin kakkosta (gay:D) niin se 5mm jäi puuttumaan että sai kiinni. Sitten kun pähkäilin poikien kanssa, että miten se puristin täytyy asettaa käteen niin ei tarvinnut montaa kertaa tehdä niin johan se 2.5 meni kiinni. Samaa pohdittiin Kimmo Kokon kanssa leuanvetokarkeloissa, se gripperin asettelu on äärimmäisen tärkeää varsinkin ennätyssuluissa.

Ja Nahkurille: tuskaisen lähelle sulla meni kyllä se #3:n sulkuyritys. Niistä kuvista kun kattoi, niin näytti että kiinnihän se on mutta se viimeinen milli jäi uupumaan.

Originally Posted by huumor
koittiko kukaan maksimitoistomääriä?
Kyllä mä revin vielä sen 25 toistoo kisan jälkeen, happohan siinä sitten yllätti. Kaveri mikä nykäs 1x85kg, veti vielä sen 30 toistoo omalla painolla.

Muuten se voittaja, 89kiloinen ja 90kg lisäpainotulos, tyrkkäs fitness expossa maksimisotilaspenkissä 180kg oman painon ollessa 87kg. Eli ruutia on kyllä rinnassakin :worship:

Ja Nahkurille: tuskaisen lähelle sulla meni kyllä se #3:n sulkuyritys. Niistä kuvista kun kattoi, niin näytti että kiinnihän se on mutta se viimeinen milli jäi uupumaan.
Pääsi hiukan lämmöt loppumaan ennen suoritusta. Taisin 20 minuuttia olla tekemättä mitään, kun vaan odottelin että koska pitää puristaa. Hiukan amatööri kun olen näissä sertihommissa.
Mutta kyllä se auki jäi, sen tuntee käteen kun kahvat napsahtaa yhteen.
Mut ei selitellä, nyt taas treenataan lisää ja yritetään uudestaan. :whip:

Vetää ittensä vaan sellaseen kuntoon, että se kolmonen menee vaikka kännissä mummon neuloma lapanen kädessä

Muuten se voittaja, 89kiloinen ja 90kg lisäpainotulos, tyrkkäs fitness expossa maksimisotilaspenkissä 180kg oman painon ollessa 87kg. Eli ruutia on kyllä rinnassakin :worship:
no huh huh, siinä on jo kova tulos kerrassaan. kova tulos oli sullaki ja onneksi olkoon siitä.

ps hyvä profiili kuva sulla, näkee että on ruutia ranteessa ja muuallakin:rock:. kunnossa!

edit: eikö tuossa lisäpaino leuassa saa nostaa leukaa samanlain ku toisto kisassa eli riittäisi kun se leuka ylittäisi juuri tangon linjan vai pitääkö se leuka vetää kokonaan tonne tangon päälle toisin kuin toisto kisassa? niin ja onko lisäpainojen pakko roikkua "etupuolella" vai saako ne laittaa myös selän puolelta roikkumaan?

Kiitos kiitos. Tuo profiilikuva on viime vuoden messuilta, täytyypä vaihtaa joku uudempi versio.. Tossa kisassa riitti, että leuankärki menee tangon yli. Tuomarointi muuten oli melko höveliä. Mutta kyllä jokainen kisaaja itte ties menikö leuka yli tangon vai ei, eikä tuollakaan tullut mitään mukisemista vedoista. Kärkikolmikko ja vahvin yleensä aina löytyy oli tyyli mikä tahansa. Mulle ja varmaan kaikille muille kisaajille jäi varmasti hyvä maku kisasta.
Veikkaan, että kaikkien täytyy käyttää samaa tyyliä painojen ripustamisessa. Tietysti saman verranhan ne painaa vaikka ripustas minne.

Tästä muuten löytyy sen voittajan sotilaspenkki, pientä googletusta vaati mutta löytyhän se :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
on kyllä kunnioitettavasti lihasta tolla tyypillä. paljonko tuolla kaverilla on pituutta?

Suurinpiirtein oltiin samanpituisia ja mä oon 184cm. Paksut kädet, paksu rinta, kovat epäkkäät mutta jaloista ei tietoa.. niiden on pakko olla hoikat. Aivan pakko :D

Suurinpiirtein oltiin samanpituisia ja mä oon 184cm. Paksut kädet, paksu rinta, kovat epäkkäät mutta jaloista ei tietoa.. niiden on pakko olla hoikat. Aivan pakko :D

Jos videosta oikein näin, on kyseessä kovan veljesparin pidempi ja hoikempi (lue kireämpi) veli. Taisi olla ammatiltaan luokanopettaja :) Kaveri on ollut joka kerta hänet nähdessäni lähes kisakireän kehonrakentajan rasvoissa (tästä kireystasosta minulla on kokemuksen myötä realistinen kuva), taitaa olla vuoden ympäri siinä kunnossa...Nuo rasvat huomioonottaen siellä saattaa valitettavasti olla vielä kintutkin :itku: Itse asiassa muistan sp-punnituksissa nähneeni vilauksen niistä, eivätkä ne ihan pulkannarut olleet...

EDIT: Melkein tulee kade, perhana!

Zone-sarja -42%
Kyllähän se kireä kaveri oli, siitä ei pääse mihinkään. Ai melkein tulee kade:wtf:

Suositut

Back
Ylös Bottom