Voimaleuanveto SM 2007

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja spp
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No en jaksa perustella, jotain peruahan tuossa kyllä on. Mulla on penkki n. 170kg ja lisäpainoilla tuli kisassa 67.5kg @ 100kg omapaino. Ja omasta mielestä etu-ja takapuoli on suht balanssissa.

Perustelen silti :D: Kaikista paras balanssimittari on peili. Peilistä näkee onko etupuolella enemmän lihasta kuin selässä..Penkissä tekniikalla on suuri merkitys, leuanvedossa ei oikein muuta tekniikka oo kuin ylös vetäminen. Tämä aiheuttaa tietysti vääristymistä tuloksissa. Summasummarum: kaipa se jotain balanssista kertoo mutta oli miten oli, hankalaa on perustelu. Eikö ollut hyvin sanottu? ;)

Sitten itse Voimaleuanvedon SM-kisasta: omaksi tulokseksi tuli 67.5kg veto + 100kg omapaino + 1kg vyö eli 168.5kg. Voittaja veti 90kg + omapaino 89kg + 1kg vyö eli 180kg. Oli muuten vitun kova vetää lisäpainoilla se jätkä, kaikki oli ihan ällikällä lyötyjä. Toiseksi ja kolmanneksi tulleet saivat saman tuloksen jota en muista, mutta painavampi niistä tuli toiseksi ja kevyempi jäi kolmanneksi. Sen muistan, että painavampi veti 65kg ja 67.5kg jäi kiville. Mutta ihan leppoisat karkelot olivat ja suljin muuten COC#2.5 valvovien silmien alla, joten mun penkkituloshan pitäs olla sitten 250kg.. vaai?

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Voittaja veti 90kg + omapaino 89kg + 1kg vyö eli 180kg.

Tossa voi jo puhua kovasta tuloksesta. 2 kiloa yli oma paino... :eek: Kuvailiko siellä kukaan näitä karkeloita?

Kyllähän siellä kuvaajia oli. Veikkaisinpa että Rautakoura.com:iin tulee kuvia sitte näkyviin. (keski-uusimaahanki voi tulla)
Oli hyvät kisat ja hirmu tuloksia kaikilta! (Ittelle jäi käteen reissusta 69kg+20kg keskisormilla ja 69kg+31kg tavallisesti)

Zone-sarja -42%
SINÄ olit siis se tyyppi joka veti leukoja yhdellä sormella :worship: Kyllä youtubessa varmaan tavaraa tulee olemaan kisoista, pirusti oli kameroita paikalla. Mikä on hyvä.

SINÄ olit siis se tyyppi joka veti leukoja yhdellä sormella :worship: Kyllä youtubessa varmaan tavaraa tulee olemaan kisoista, pirusti oli kameroita paikalla. Mikä on hyvä.
Toni veti molempien käsien keskareilla tuon + 20 kiloa.
Omat touhut meni hiukan persiilleen, sanotaanko ~millin päähän.:(
Ei ihan 165 riittänyt voittoon, ei edes mitaleille. Mun mielestä oli aika kova taso. Kova oli voittajan tulos, älytön vetäjä. :worship:

Mutta grippereitäpä voi. Kimmo Koo Kokko julisti Fitness Expossa, että COC #2 puristaminen = yli 200 penkki ja COC #3 = yli 300 penkki, joten eipä vaadi kuin vitusti puristusta ja tanko hyppää takaisin telineisiin.

Ehkä hieman kärjistetty, mutta hyvän julistuksen piti ennen penkkikisaa. Hienoa toimintaa mieheltä.
Juuri näin, Kimmo taisi tarkoittaa että kun maailmasta löytyy n. 200 "virallista" kolmosen sulkijaa, niin useammin todennäköisesti törmää 300 penkkaajaan, kun #3 listalla olevaan ukkoon.
Eli määrällisesti mun käsityksen mukaan vertaili, ei mitenkään muuten.

Juuri näin, Kimmo taisi tarkoittaa että kun maailmasta löytyy n. 200 "virallista" kolmosen sulkijaa, niin useammin todennäköisesti törmää 300 penkkaajaan, kun #3 listalla olevaan ukkoon.
Eli määrällisesti mun käsityksen mukaan vertaili, ei mitenkään muuten.

Kyllä mainitsi, että suorituksena on paljon kovempi puristaa #3, kun penkata se 300kg. Tästä löytyy faktaa !

(lähinnä expossa ajankohta, jolloin toi mielipiteensä esiin herätti ihmetystä. Oli nimittäin heti perään ne penkkarit :D)

Kyllä mainitsi, että suorituksena on paljon kovempi puristaa #3, kun penkata se 300kg. Tästä löytyy faktaa !

(lähinnä expossa ajankohta, jolloin toi mielipiteensä esiin herätti ihmetystä. Oli nimittäin heti perään ne penkkarit :D)
Muistan kyllä tämän, olin itse myös paikalla. Samaa aattelin silloin itsekkin, että aika väkeviä Kimmo päästelee kun penkkimöröt lämmittelivät samaan aikaan selän takana.
Mut edelleen oon sitä mieltä että määrällisesti vertaili.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Noh perustele nyt jos jaksat?

Penkkihän ottaa työntäviin lihaksiin rinta, ojentajat, olat pääasiassa
Leuanveto ottaa vetäviin selkään ja hauiksiin.

80kg kaveri penkkaa 120kg.
ja vetää leuan 40kg lisäpainoilla.

Tällöin tulos olisi sama ja minä voisin olla sitä mieltä että tasaisen vahva kaveri eikä esim työntävät ole edellä kehityksessä.

Heitäs omasta mielestäsi parempi balanssimittari sitten ;)

Huomasin, kuten Baldrick:kin, että tuo balanssimittari toimii aika hyvin. Itselläni on mielestäni aika hyvä balanssi ylävartalon työntävissä ja vetävissä, ja ero tuolla laskutavalla on vain muutamia kiloja. Meinasin melkein alkaa väittää vastaan ennen kuin laskin tuon suhteen :) Voimaleukakisasta sen verran, että meinasin tulla kisaamaan, mutta onneksi päätin treenata vielä seuraaviin karkeloihin. Sen verran kovia tuloksia, että tällaiselle heikohkolle 90 kg:lle olisi tullut 6-0 turpiin. Etenkin voittajan tulos on kaikin puolin jäätävä! Ehkä ensi kerralla...

Muistan kyllä tämän, olin itse myös paikalla. Samaa aattelin silloin itsekkin, että aika väkeviä Kimmo päästelee kun penkkimöröt lämmittelivät samaan aikaan selän takana.
Mut edelleen oon sitä mieltä että määrällisesti vertaili.

Asia ei siis ratkea joten painitaan :hyvä: :D

Huomasin, kuten Baldrick:kin, että tuo balanssimittari toimii aika hyvin. Itselläni on mielestäni aika hyvä balanssi ylävartalon työntävissä ja vetävissä, ja ero tuolla laskutavalla on vain muutamia kiloja. Meinasin melkein alkaa väittää vastaan ennen kuin laskin tuon suhteen :) Voimaleukakisasta sen verran, että meinasin tulla kisaamaan, mutta onneksi päätin treenata vielä seuraaviin karkeloihin. Sen verran kovia tuloksia, että tällaiselle heikohkolle 90 kg:lle olisi tullut 6-0 turpiin. Etenkin voittajan tulos on kaikin puolin jäätävä! Ehkä ensi kerralla...

Nonnii minä sen sitten keksin!!!:)

Ultimate balanssimittari :hyper:

:lol2: ei saatana mitä juttua. Ihan tosi. Mullahan on aina ollut ihan susipaska puristusvoima ja silti sulkeutui nro 2 kun sitä tokaa kertaa koitin, penkki oli joku 175 varmaan, ja se on paremmasta päästä liikkeitä mulle.

Ton kakkosenhan sulkee moni mies helposti ketä ei ikinä ole mitään treenannutkaan jos edes vähän miesten töitä tehnyt on.
olen puristuttanut todella monella ihmisellä tuota coc2 ja täysin eka kerralla ei sulkenut svm 6 eikä european hercules kisoissa aikoinaan kiertänyt henkilö ja molemmat kyllä ovat oikerasti riskejä. 1 henkilö on saanut eka yrittämällä pohjaan tuon ja puristajia ehkä noin 40kpl seuraavaksi lähimmäksi päässeet on täysin punttaamattomia kavereita. löysä se kakkonen on, mutta kyllä se ihan suht kova juttu on jos täysin eka yrittämällä sen sulkee.

mitä taas tulee noihin coc2=200 ja 3=300 niin ne nyt kyllä on niin huuhaa paskaa kuin olla ja voi minunkin mielestä. aivan tyhmää edes vertailla millään muotoa. moniko coc3 sulkijoista pukkaa 300penkistä, ei ainakaan ilvesniemi:D;). samuelsson litistää 4 eikä mee 300 joten rauhottukaa.

mitä taas tulee noihin coc2=200 ja 3=300 niin ne nyt kyllä on niin huuhaa paskaa kuin olla ja voi minunkin mielestä. aivan tyhmää edes vertailla millään muotoa. moniko coc3 sulkijoista pukkaa 300penkistä, ei ainakaan ilvesniemi:D;). samuelsson litistää 4 eikä mee 300 joten rauhottukaa.

heh en ole ketjua lukenut mutta tämän jälkeen lienee jo pakko :lol2:

Edit: HAHA joo.. RAW kisassa 190 (salilla 200), solttuna kisassa 190, enkä TAKULLA vedä 90-100 kilon lisäpainolla leukaa! Kuitenkin olen aika hyvillä mielin sitä mieltä että selkä on aikalailla sitä vähiten heikkoa osaa minussa :D

Vetääkö neutraali 80kg lisäpainolla leukaa?

en oo vetänyt pitkään aikaan leukoja(vajaaseen vuoteen), mutta silloin ku vedin lisureilla niin ei se 80kg tullu loppuun asti 120kilosena eli en oo vetänyt ja käytin remmejä eli vaikka olis tullutki niin ei sitä hyväksyttäs :D. nyt ei tulis varmaan paljoa mitään lisureilla ku en oo vetänyt ku 2kertaa omallapainolla vähän vaajaan vuoden sisällä, toisto maksimit kokeillut nuina 2kertana ihan huvikseen.

mutta tässä puhuttiin nyt tästä: ensin tää
Voisiko tätä pitää mittarina penkkitulokselle ja jos nämä täsmää suunnilleen niin silloin on vetävät ja työntävät lihakset suht balanssissa? Mielipiteitä?
sitten tää :S
Mutta grippereitäpä voi. Kimmo Koo Kokko julisti Fitness Expossa, että COC #2 puristaminen = yli 200 penkki ja COC #3 = yli 300 penkki, joten eipä vaadi kuin vitusti puristusta ja tanko hyppää takaisin telineisiin.

Ehkä hieman kärjistetty, mutta hyvän julistuksen piti ennen penkkikisaa. Hienoa toimintaa mieheltä.

susipaska puristusvoima ja silti sulkeutui nro 2 kun sitä tokaa kertaa koitin...

Ton kakkosenhan sulkee moni mies helposti ketä ei ikinä ole mitään treenannutkaan jos edes vähän miesten töitä tehnyt on.

Nuo ei kyllä kuulu samaan juttuun. Siis susipaska puristusvoima ja kakkosen sulku.

Eikä tuo toinenkaan lause, olen nimittäin omaa COC #2:sta tarjonnut varmasti yli sadalle äijälle, enkä ole missään päiväkodeissa sitä kakaroille tarjoillut. Rehellisen työn tekijöitä ja voimailijoita lähinnä on yrittäjät olleet. Ainoastaan yksi on sulkenut sen ekalla kerralla. Ilman treeniä, mutta muutaman yrityksen jälkeen 5 jantteria.
Eli ei ihan joka ukko sulje, vaikka olis joskus töissäkin käynyt.

Viimeksi muokattu:
..olen nimittäin omaa kakkosta tarjonnut varmasti yli sadalle äijälle...

tähän ois joku kuitenki takertunu :)

mutta mielenkiintoiset kisat joihin ei välttämättä olis edes niin iso kynnys tulla kisaamaan. koittiko kukaan maksimitoistomääriä?

Suositut

Back
Ylös Bottom