Voimailija, bodailetko?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Eikö siihen toimistotyön kyyryssä jököttämiseen sopisi paremmin vastapainoksi esim. pendlay row kuin ylätalja? Saisi juuri sinne kyyryn vetämistä vastustaville lihaksille reeniä

No joo, soutelen minä kyllä silloin tällöin, mutta ylätaljassa saan hyvän venytyksen hartioihin ja lapoihin ja niskassa tuo tuntuu hyvältä.

Oon huomannu, että voimaakin tarttuu paremmin etenkin yläkroppaan kun tekee niitä eristäviäkin liikkeitä enemmän. Rinta ollut aina hyvin hermottunut ja ottaa kapeassakin penkissä hyvin osumaa, mutta silti jeesaa kummasti tuo bodailu

Itselläni eristävät haittaavat voiman kehittämistä. Jos taas loukkaantumisia/dietti tai olosuhteet muuten semmoset, että maksimivoiman kehittäminen(ykkösennätyksen parannus) ei ole mahdollista niin silloin teen eristäviä voimatreenin jälkeen. Eristävät ovat miellyttävä treenimuoto + pumppi.

Itse olen bodailija joka voimailee vaihteeksi. Starting Strength tyyppisellä ohjelmalla mennään.

Itselläni eristävät haittaavat voiman kehittämistä.
Näinhän se tuppaa menemään, jos liikaa eristelee voimatreenien lisäksi. Korkealla frekvenssillä kun treenailee niin apuliikkeet täytyy todellakin valita tarpeen mukaan, eikä vaan lisäillä sellasia juttuja mitkä on kivoja.

Mulla ei esim. oo yhtäkään suoraa ojentajaliikettä ohjelmassa, koska raskaita punnerruksia tulee 3-4 kertaa viikkoon. Pari suht kovaa sarjaa ranskista ois jo liikaa tohon päälle ja ihan varmasti tulis palautumisen kanssa ongelmia.

Suositut

Back
Ylös Bottom