Voimaa tulee mutta massaa ei?

3 kpl Basic Nutrition EAA -25%
No helpoiten saat kaloreita juomalla rypsäriä suoraan pullosta, mutta en suosittele sillä koko tuota 3000kcal täyttämään. :rolleyes:

http://www.fineli.fi/foodlist.php?lang=fi Tuolta löytyy eri elintarvikkeiden ravintoarvot, niistä kattelemaan. Ja pakkikselta löytyy tuhottomasti keskustelua hyvästä ravinnosta, siitä vaan Ravinto-osiota, Aloittelijoiden puolta ja FAQ lukasemaan läpi.

Ja muista hajottaa tuo 3000kcal tarpeeks moneen osaan, ettet yhdellä tai kahdella ruokailulla mörssää koko päivän annosta. Nälkä ei saa tulla missään vaiheessa päivän aikana!

Okei, thanks. Vielä ku tietäs että monta desiä on 100g rypsiöljyä.

Ja siis vedättekö ihan tuosta vaan pelkältään rypsiöljyä :eek:
Luulis jo että ei oo mitään ihan kivaa touhua semmonen, tosin eihän mulla kokemusta ole sellasesta.

Okei, thanks. Vielä ku tietäs että monta desiä on 100g rypsiöljyä.

Ja siis vedättekö ihan tuosta vaan pelkältään rypsiöljyä :eek:
Luulis jo että ei oo mitään ihan kivaa touhua semmonen, tosin eihän mulla kokemusta ole sellasesta.

Kyllä itse ainakin vedän rypsärin suoraan pullosta. Mutta painotan edelleen, että älä nyt ammu yli; ei sun oo tarkoitus pelkällä rasvalla tota massaa kasvattaa. :)

Yritä syödä niin, että päivän ravinnosta n. 30% on proteiiniä, 40% hiilareita ja 30% rasvaa (siis nuo prosentit on kaloreista, huomaa että grammassa rasvaa on enemmän kaloreita kuin grammassa protskua tai hiilaria!)

Älä liikaa stressaa siitä syömisestä, syöt vaan paljon ja terveellisesti! Riisiä, kanaa, kalaruokia, ruisleipää, maitorahkaa, puuroa... Noista voit jo alkaa rakentamaan. Äläkä toki unohda kasviksia/hedelmiä ruokavaliosta!

Kyllä itse ainakin vedän rypsärin suoraan pullosta. Mutta painotan edelleen, että älä nyt ammu yli; ei sun oo tarkoitus pelkällä rasvalla tota massaa kasvattaa. :)

Yritä syödä niin, että päivän ravinnosta n. 30% on proteiiniä, 40% hiilareita ja 30% rasvaa (siis nuo prosentit on kaloreista, huomaa että grammassa rasvaa on enemmän kaloreita kuin grammassa protskua tai hiilaria!)

Älä liikaa stressaa siitä syömisestä, syöt vaan paljon ja terveellisesti! Riisiä, kanaa, kalaruokia, ruisleipää, maitorahkaa, puuroa... Noista voit jo alkaa rakentamaan. Äläkä toki unohda kasviksia/hedelmiä ruokavaliosta!

Jees, no en nyt taida enää jaksaa alkaa noita hiilareitakin vahtimaan mutta että varmaan silläkin nyt jo päästään pitkälle että katon vaan että tulee se 3000kcal/päivä ja n. 135-140g proteiinia/päivä.Sitte tietenki koitan noita vitamiineja vetää ja sillee.

Kuhan nyt tuon treeniohjelman sais kohalleen, ku tosiaan pitäs toi 'koko kroppa 3 kertaa viikossa' -ohjelma vaihtaa johonki (3kk treenattu sen mukaan) ja oon tässä nyt vähän kahen vaiheilla että joko 4-jakonen tai 2-jakonen.
Jotenki tuntuu että 2-jakonen ois sittenki parempi ku toi perus 4-jakonen ku kaikki aina hehkuttaa sitä että ois hyvä treenata yhtä lihasryhmää enemmän ku sen 1 kerran viikossa, mutta en sitte tiiä.

Viitisen kertaa syöt päivässä + treenipäivinä palautusjuoma niin kaloreita tulee suurin piirtein sopivasti, kunhan syöt aina mahan täyteen, muttet ähkyyn asti. Illlalla tosiaan reipas loraus rypsiöljyä esim. rahkan sekaan, niin saat siitäkin hyvin kaloreita. Ei tämä mitään vaikeaa touhua ole, tulokset huomaa viikossa tai kahdessa kun vaa'alla käy. Pidät sitten vaan siitä huolen, että kaikilla noilla 5 aterialla tulee vähintään 30 proteiinia. Tuotakin voi tosin kompensoida, eli jos jollain aterialla tulee vaan 20g niin syöt seuraavalla sitten 40g jne. Jos vetää taas kerralla hirveän määrän ruokaa niin ei tartte välttämättä 5 kertaa päivässä syödä, kunhan tulee vaan päivän kalorit täyteen niin se on pääasia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom