Voimaa, mutta ei kaloreita?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Slaya83
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tavoitteenani on pysyä tässä painossa missä olen, mutta saada voimaa lisää. Haluan olla painooni verrattuna voimakas.

Onko tässä oikotietä onneen, vai tuleeko minun vain mätätä ruokaa pirusti? -> Paino nousee :(

Miten käy jos treenaan voimatreeniä ja syön proteiinia paljon mutta päivän kalorit ei tule täyteen?

Voimaa tulee lisää kun hermotus paranee, se ei vaadi massanlisäystä. Tietysti suuremmassa lihaksessa on enempi mitä hermottaa, mutta se ei siis ole tavoitteesi.

Jos syöt vähemmän kaloreita mitä kulutat kehosi alkaa polttaa rasvavarastoja -> laihdut. Jos kuitenkin syöt tarpeeksi proteiineja niin kehosi on helpompi ylläpitää lihasmassaa. Aloittelijalla on yös johonkin pisteeseen asti mahdollista samaan aikaan kasvattaa lihasta ja polttaa rasvaa, eli "läski muuttuu lihakseksi".

Jos siis haluat olla kokoosi nähden voimakas, niin ei muuta kun voimaohjelmaa rakentamaan!:thumbs: Älä kuitenkaan unohda niitä hiilihydraatteja, ne nopeuttavat treenistä palautumista. Palkkari on siis hyvästä. Lihaksesi jaksavat työskennellä paremmin ja treeni sujuu kun lihasten glykogeenivarastoissa on mistä ottaa.

Kuten Uwish tuossa mainitsikin jo, niin älä syö plussakaloreita, mutta käytä palkkaria ja kaikkea tärkeää ravintoa sopivasti kuitenkin siitä huolimatta. Jos sitä painoa kuitenkin tulee, kai se on pakko laihduttaa. Jos siis on pakko pysyä just siinä painossa.

Ps. reenaatko Kuntojumppiksella? :P

Kuten Uwish tuossa mainitsikin jo, niin älä syö plussakaloreita, mutta käytä palkkaria ja kaikkea tärkeää ravintoa sopivasti kuitenkin siitä huolimatta. Jos sitä painoa kuitenkin tulee, kai se on pakko laihduttaa. Jos siis on pakko pysyä just siinä painossa.

Ps. reenaatko Kuntojumppiksella? :P

Joo treenaan... Tunnetaanko me?

Voimaa tulee lisää kun hermotus paranee, se ei vaadi massanlisäystä.

Mitenköhän toi hermotus asia on leuanvetojen kohdalla. Nyt kuukauden päivät yrittänyt parantaa säälittävää muutaman leuan tulosta ja kehitystä ei ole juuri tapahtunut. Olen treenannut leukoja kolmesti viikossa ja plus kaloreilla on pääsääntöisesti oltu. Voiko toi hermotus viedä pidemmänkin aikaa kuin kuukauden, että lähtis leukoja tulemaan...

Joo treenaan... Tunnetaanko me?
:offtopic:

Ei kai me tunneta sen kummemmin :D Itse kuljen siellä lähinnä ma, ke ja pe -iltaisin (7 jälkeen mua siellä useimmiten näkee). Olen se ruskeita hiuksia kasvatteleva kynis :P Treenihousuina useimmin mustavalkoiset kickboxaajan housut...

Älä nyt miksikään kuikaksi ala. Monesti ollaan kahvilla oltu koulussa yhtä aikaa eikä oo vielä alkanu pelottamaan :hyvä:

Ei muuta ku isoja painoja kehiin, niillä se voima tehdään. :rock:

Mitenköhän toi hermotus asia on leuanvetojen kohdalla. Nyt kuukauden päivät yrittänyt parantaa säälittävää muutaman leuan tulosta ja kehitystä ei ole juuri tapahtunut. Olen treenannut leukoja kolmesti viikossa ja plus kaloreilla on pääsääntöisesti oltu. Voiko toi hermotus viedä pidemmänkin aikaa kuin kuukauden, että lähtis leukoja tulemaan...
Tässä yksi leuanveto-ohjelma, ja googlettamalla ja ihan täältä pakkiksen kauttakin löytyy lisää.

http://www.harjoittelu.net/leuanveto-nollasta-kymppiin-a-34.html

Otatko huomioon että plussakaloreilla painosi on saattanut nousta, eli tässä tapauksessa myös "treenipaino";). Muutamakin kilo lisää vaikuttaa ainakin itselläni heti leukojen määrään.

Ei piru, vaikka se ruoka maksaaki nykyään 2.30€ niin kannattaako tuo jättää syömättä.

Kyllä se näin on että ku vuodet kuluu niin siinä samalla ne reenipainot sitte kasvaa.

Pitääkö perkule tehä uudet tunnarit ku kaikki tunnistaa :P

Ei sen puoleen, saa niitä kiloja tulla jokunen lisää, en vain halua kasvaa kamalan isoksi. Tykkään olla pieni mutta pippurinen :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Slaya, painoindeksisi on 21.2 eli normaalipainon alarajalla, tämä ei nyt ihan tava voimamiehen indeksi ole. Eli ei pieni muutaman kilon painonnousu mahda vielä kuolemaksi olla. Kuitenkin, kova treeni, raskailla perusliikkeillä ja lyhyehköillä sarjoilla, sieltä sitä voimaa tulee. Tsemppiä vaan!

PS. eihän se yksi tyyppi niissä nettisivusi Ruotsin kuvissa ole sukunimeltään Lahti? Kovasti samaa näköä, kuin yhessä karvak***issa, joka oli samaan aikaan intissä..

Kannattaa lähtee alkuun ihan perus treenillä liikkeelle ja katsella treenien edetessä uudestaan sitä voima ja hermotus puolta.

Pituus ja paino meikäläisen kanssa samoissa. Huolimatta humoristisen huonosta penkkituloksestani sigussa olen treenannut yli tuota voimaa jo jonkin aikaa. Sitä ruokaa tulee helposti kiskottua liian vähän vaikka kuinka miettisi ettei tahdo kasvaa, usko pois, jos sitä painoa tulee lisää niin se lähtee kyllä poiskin vähän laihduttamalla, tuskin se kuitenkaan on lihasta :D.

On se kyllä ihan kivaa olla kuten mainittu "pieni mutta pippurinen". Varsinkin painiessa jengi ei osaa odottaa miten komeasti toinen lähtee lentoon kun on tällainen kynäniska vastassa.

Slaya, painoindeksisi on 21.2 eli normaalipainon alarajalla, tämä ei nyt ihan tava voimamiehen indeksi ole. Eli ei pieni muutaman kilon painonnousu mahda vielä kuolemaksi olla. Kuitenkin, kova treeni, raskailla perusliikkeillä ja lyhyehköillä sarjoilla, sieltä sitä voimaa tulee. Tsemppiä vaan!

PS. eihän se yksi tyyppi niissä nettisivusi Ruotsin kuvissa ole sukunimeltään Lahti? Kovasti samaa näköä, kuin yhessä karvak***issa, joka oli samaan aikaan intissä..

Kuinkas tiedät mun painoindeksin? Kun en kertonut painoa tai pituutta?? :D

Joo Lahti on yks tyyppi niistä...

Back
Ylös Bottom