Voimaa/ kiinteytymistä... Ohjlmeaa!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja kalkki
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Moi!

Olen käynyt nyt salilla sen 2kk? Tehnyt tuota Arskan kuusikkoa ja sillä noussut painot kivasti, mutta jos olen mitään ymmärtänyt oikein niin tuo massan keräykseen tai siihen paremmin soveltuva ohjelma?

Kumminkin tarkoituksena on saada voimaa ja kiinteytyä (lihaksille näkyvyyttä) olen jo suhteellisen iso mutta en lihava :) eli jotain 175/74-78kg.

Jos jollakin olisi jokin oikein hyvä näihin minun vaativiin kriteereihini sopiva ohjelma ottaisin neuvot vastaan ilomielin. Ruoka puoli kyllä on kunnossa, että siittä ei pitäisi kiinteytyminen ja voiman hankinta kiinni sekä säbää käyn salin jälkeen tai välipäivinä kolmesti viikossa.

Eli siis tarkoitus ei ole tulla isoksi vaan vahva/kiinteä.

Zone-sarja -42%
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Aloittelija voi pudottaa rasvaprosenttia ja saada lihasta samaan aikaan, joten turha miettiä nyt siltä kannalta, että toi G6 olis joku läskien treeniohjelma.
Ihan hyvin voit vetää nyt vielä vähän aikaa pienillä plussakaloreilla tota G6:sta ja jos se on kauheen tärkeetä se lihasten erottuuvus, niin sitten rupeet dieettaamaan. Voima ja lihaskasvu kulkee yleensä käsikädessä eli jos voima kasvaa niin yleensä kasvaa myös lihakset. Kyllä sitä voimaa tulee ihan normi bodytreenissäkin, joten turha nyt mitään voima-ohjelmaa ruveta tekemään, jos tavoitteena on enemmänkin se lihaserottuvuus.

Moi!

Olen käynyt nyt salilla sen 2kk? Tehnyt tuota Arskan kuusikkoa ja sillä noussut painot kivasti, mutta jos olen mitään ymmärtänyt oikein niin tuo massan keräykseen tai siihen paremmin soveltuva ohjelma?

Kumminkin tarkoituksena on saada voimaa ja kiinteytyä (lihaksille näkyvyyttä) olen jo suhteellisen iso mutta en lihava :) eli jotain 175/74-78kg.

Jos jollakin olisi jokin oikein hyvä näihin minun vaativiin kriteereihini sopiva ohjelma ottaisin neuvot vastaan ilomielin. Ruoka puoli kyllä on kunnossa, että siittä ei pitäisi kiinteytyminen ja voiman hankinta kiinni sekä säbää käyn salin jälkeen tai välipäivinä kolmesti viikossa.

Eli siis tarkoitus ei ole tulla isoksi vaan vahva/kiinteä.

No et sä pelkällä ohjelmalla tuu vahingossa "isoksi".. Vaatii kuule aikaa tuo kasvaminen. En nyt todellakaan halua vittuilla, mutta mitä helvettiä jengi tarkoittaa tällä kiinteytymisellä? Siis jos haluat lihasta enemmän näkyviin, niin rasvat pitää saada alemmaksi -> pitää laihduttaa aka miinuskaloreilla vetää. Ja tämä "kiinteytyminen" todellakin on ruokavaliosta kiinni, ei se saliohjelma ja salilla käynti saa aikaan mitään taianomaista rakenteellista muutosta rasvakudokseen (ellei se salilla käyminen sitten vedä kaloreita miinukselle).
Eli nyt se ruokavalio oikeasti kuntoon, kun siitä se laihtuminen on eniten kiinni. Kun vedät Arnoldin kultaisella kuusikolla, niin ei sitä lihasta liikaa tule, jos miinuksilla olet. Jos mielenrauhaa kaipaat, niin voit ottaa vaikka starting strenghtin käyttöön.. Taitaa olla vähän voimapainotteisempi ohjelma :)

Juu tottakai en vittuiluna ota. Palautetta vaan, ja sitä annoit ja tyytyväinen olen ja sain myös sen mielenrauhan :D

Back
Ylös Bottom